eo pošto neki ljudi navaljuju.. pa da i foke budu dio ekipe :D

-Najjača foka :)


-Foka :))


-Male fokice :)))


-Foketina :D


-Fokica ;)


carpe diem ;)Aj Em D Men Nau

nedjelja , 07.05.2006.

...JeDaN VrLo ZaNiMljIv NaSlOw...

i tak... ne javljam se... dugo jel yes i onda ću opet o subotama... i tak.. jer ja neam blage veze šta da pišem više...rofl
ispala sam ja iz štosa davno.. hahahahha
ugl...
bila ja vani u petak... vale slavila rođ... ahahahhha... bilo baš l00dooooo thumbupthumbupthumbup wuhuuuu.... snimali se mi i glupirali tamo na srednjici... i onak onda sam ja malo otresla glavom od beton i takheadbangbang malo mir i onda opet...smijehsmijehsmijeh ah bilo baš fora....
onda u subotu... ja išla malo do legice koja šljaka u Oksu.. hahahahahha... i da... za informaciju nekima... NISAM BILA PIJANA psmtr.... burninmadahahhahahahahha.... iako su neki to tvrdili... ali valjda ja znam jel yes
i tak... pa da... ahhahahahhhahahsmijehsmijehsmijeh
onda bili kod Blaža malo... kao on slavio rođendan... 12-ti smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh hmmm il 13 nisam sad točno sigurna jel...wahhhhahahahahhahahhahahhahahahhhhhhhhhahahahahaha....
onda smo išli malo do soundaa i tak bilo je baš kulika vani.. hahhaha... ahhahahahha....
i tak ljudi... budite mi pozdravljeni...
kiss svima i posebna kiss mojoj fokici smijehsmijehsmijeh



-moja fokica i ja :)


-kao smo opasni... ono.. face... :)


-blažina nazadina :) LoooL.. šta god :)


-boemu se glava zatresla od... khmm... nečega :))



-hmm... nije da se hvalim al... :D



-ahhahaha dobra je malaaaaaa.... :))



-blaž poručuje: saki saki :))))



-mi smo kul :P hahahahaa


-vidiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gaaaaaaaaaaaaaaaa.... ahhahaaah smiješna slika LooL


-oooo domaac šta mi učini.. hahahahahha...


-alkohol je učinio svoje... hahhhhahaha...


-blaža nam se umirila... što li je spazila :D


-hmmm ja se ne sječam ovoga... LooL... ahahha


-tele i foka :))) ahahahhahahha


-ooooo što li alkohol učini čovjeku... hahahahahahah


- 22:26 - Talk to me... (22) - Don't touch this.. - -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..::neke čudne slike::..
-ja!!ako neko ne znawavebang

-izgleda opet jasmijehbang

-Neki zgodni liksmijehcerek

-Macakissi Žlabi wave

-Žlaban waveheadbang

-Maca moja ludlud

-Poluobučen Domac smijeh

-Leptir i Zmajwave

-moje sunce i Gucthumbup

-Maca i Buda kuL slika rofl

-Pocika i Dume wink

-Žlaba,Pocika i Ćofiwink

-Ekipica na vikendicithumbupwave

-Monstrumi čupavciroflthumbupthumbup

-Wule gitaristroflyesyes

-Ja i Wule-akrobacije hehelud

-Gaž,Kuzma,Buda i Boemludmah

-Barky legendapartywave

-Gaž hi-men ludyes

-Ja i Dumethumbupthumbupsmijeh

..::Something about me::.. Ja SaM ---> Daca rolleyes
I ImAm GoDiNa---> 20, dijete Černobila headbang
ObOžAvAm ---> Konje :))cerek
U HoRoSkOpU ---> VaGa
BraK ---> Ma kaki brak smijehthumbup
TrEnIrAm ---> Jahanje,već 5 godina smijeh

Ako me trebate tražite na...

---> mail-u ---> daca_209@net.hr
---> msn-u ---> dacaaaaaaaa@hotmail.com
---> icq-u ---> 190-070-501rofl