eo pošto neki ljudi navaljuju.. pa da i foke budu dio ekipe :D

-Najjača foka :)


-Foka :))


-Male fokice :)))


-Foketina :D


-Fokica ;)


carpe diem ;)Aj Em D Men Nau

nedjelja , 23.04.2006.

i tak...

hehehhee... eo i mene... e da ko bi reko... a neam niš pametno za pisat... idem na fax... hmm...smijeh da da
idem van redovno... wahahahaahah rofl
i tak... jučer mi bili vani jel smijehsmijeh
Blaž,Poc,Buda,Domac i ja bili u školjci... wahahahha.. Buda se olio ko foka partypartyparty al neka nek se dečko samo privikava smijehsmijehsmijeh
onda se zaputismo u Tvrđu... u namjeri da idemo do novog Pub-a... i tam osmo se pogubili naravno... ja ošla pozz ove foke i onak vratim se i nema nikoga smijehsmijeh ja onak tooooo... i da zvali smo se mi jel... al ja nisam niš čula... i tak ja onda ošlamalo do brata... šprdali se ja i Maja tamo... a tamo živi smijeh... k-a-t-a-s-t-r-o-f-a... wahahahhahahahha.. to sam ja i ona kontamo jel smijehsmijeh a budale štaš...
i onda smo se napokon skupili mi i još dio ekipe... i krenusmo napokon prema tom Pub-u... a kad tamo ne možemo uć jer je samo za goste porina... a fak... al vidjesmo dosta poznatih faca smijehsmijeh... i onda di ćemo šta ćemo.. i ošli mi u sound... i tamo bilo supersmijehsmijehsmijehsmijeh
i onda smo trijeznili Budu i tak... opet bilo super na putu kuć smijeh opet sam se previjala od smijeha.... wahahaahahah...
eto ja sad idem.. moram na faking treningsmijehsmijeh
wavemah i kiss 2 all

- 16:07 - Talk to me... (33) - Don't touch this.. - -

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..::neke čudne slike::..
-ja!!ako neko ne znawavebang

-izgleda opet jasmijehbang

-Neki zgodni liksmijehcerek

-Macakissi Žlabi wave

-Žlaban waveheadbang

-Maca moja ludlud

-Poluobučen Domac smijeh

-Leptir i Zmajwave

-moje sunce i Gucthumbup

-Maca i Buda kuL slika rofl

-Pocika i Dume wink

-Žlaba,Pocika i Ćofiwink

-Ekipica na vikendicithumbupwave

-Monstrumi čupavciroflthumbupthumbup

-Wule gitaristroflyesyes

-Ja i Wule-akrobacije hehelud

-Gaž,Kuzma,Buda i Boemludmah

-Barky legendapartywave

-Gaž hi-men ludyes

-Ja i Dumethumbupthumbupsmijeh

..::Something about me::.. Ja SaM ---> Daca rolleyes
I ImAm GoDiNa---> 20, dijete Černobila headbang
ObOžAvAm ---> Konje :))cerek
U HoRoSkOpU ---> VaGa
BraK ---> Ma kaki brak smijehthumbup
TrEnIrAm ---> Jahanje,već 5 godina smijeh

Ako me trebate tražite na...

---> mail-u ---> daca_209@net.hr
---> msn-u ---> dacaaaaaaaa@hotmail.com
---> icq-u ---> 190-070-501rofl