eo pošto neki ljudi navaljuju.. pa da i foke budu dio ekipe :D

-Najjača foka :)


-Foka :))


-Male fokice :)))


-Foketina :D


-Fokica ;)


carpe diem ;)Aj Em D Men Nau

ponedjeljak , 10.04.2006.

...weekend...

eto da se i ja javim i kažem da mi je bolje al ne neš puno... ovaj vikend bar nisam razmišljala o sranjima koja me muče...smijeh bila sam u Đakovu kod Zboje na rođendanu smijeh i bilo je baš zanimljivo, dugo nisam bila petkom vani... ali prije toga smo mi išli na pizzu,njami tj moje jahačice i jasmijehsmijehsmijeh a tamooo uff... mene pukla neka inspiracija da šprdam ljude i tak neki su se naljutili (sorry pumpy kiss) i tak onda smo ja i Maca ošle do stelle i tamo se šprdali.. .bilo baš kul thumbup
išli smo ranije kući jer smo i bile umorne a i ujutro moramo na JAHANJEEsmijehsmijehsmijehsmijeh i tak... bilo mi super... opet po cijele dane na jahanju tak da nisa mni stigla razmišljat o ničemu iako me u petak nešto jako podsjetilo na nekoga rolleyes
i ugl... u subotu išli van opet... počeli smo se spremat oko pola 10 pa ćemo oko 10 krenit u grad al NE.. heheheh... mi smo u pola 12 krenili u grad, bravo mi thumbup
bili u clicku pa malo do galerije i onda u mambo...nismo mogle potrefit onu rupu da ključ uguramo pa smo se smijale ko beštijeludlud..mi smo oko 4 išle spavat... s tim da se morali ustat u pola 7...
ujutro opet na jahanje...još sam ujutro bila hiperaktivna i pod utjecajem redbulla od sinoć partywink i opet cijeli dan na jahanju i onda kuućć nononono

eto ljudi kiss svima i mahmah

- 17:31 - Talk to me... (45) - Don't touch this.. - -

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..::neke čudne slike::..
-ja!!ako neko ne znawavebang

-izgleda opet jasmijehbang

-Neki zgodni liksmijehcerek

-Macakissi Žlabi wave

-Žlaban waveheadbang

-Maca moja ludlud

-Poluobučen Domac smijeh

-Leptir i Zmajwave

-moje sunce i Gucthumbup

-Maca i Buda kuL slika rofl

-Pocika i Dume wink

-Žlaba,Pocika i Ćofiwink

-Ekipica na vikendicithumbupwave

-Monstrumi čupavciroflthumbupthumbup

-Wule gitaristroflyesyes

-Ja i Wule-akrobacije hehelud

-Gaž,Kuzma,Buda i Boemludmah

-Barky legendapartywave

-Gaž hi-men ludyes

-Ja i Dumethumbupthumbupsmijeh

..::Something about me::.. Ja SaM ---> Daca rolleyes
I ImAm GoDiNa---> 20, dijete Černobila headbang
ObOžAvAm ---> Konje :))cerek
U HoRoSkOpU ---> VaGa
BraK ---> Ma kaki brak smijehthumbup
TrEnIrAm ---> Jahanje,već 5 godina smijeh

Ako me trebate tražite na...

---> mail-u ---> daca_209@net.hr
---> msn-u ---> dacaaaaaaaa@hotmail.com
---> icq-u ---> 190-070-501rofl