eo pošto neki ljudi navaljuju.. pa da i foke budu dio ekipe :D

-Najjača foka :)


-Foka :))


-Male fokice :)))


-Foketina :D


-Fokica ;)


carpe diem ;)Aj Em D Men Nau

nedjelja , 19.03.2006.

još jedan post...

ja sam ovaj blog stvarno zapostavila... ;)) al sad se nadam da ću bar pisat svaki tjedan po 2 posta :D hehheheh... a neda mi se baš a i neam vremena... u petak sam bila u Koprivnici... iam i slike al su još na digitalcu tak da ih neće vidit :D neda mi se stavit te slike... smiješne su :D LooL... zamislite mene... HEHEHEE... zaš me svi pitaju da stavim slike na blog (moje)... HHEHEHEHEHE... hmm.. teško :D
i tak... na faxu je super :D hehehhehe da da dok ne počnu ispiti... ma super nam je.. punooo na predavanjima malo na kavama :D hmm... ili je obrnuto :DD
i tak...
inače kod mene nema ništa novo...
suočavam se s nekim jadnim situacijama :D LoooooooL... ali nedam se ja :D hehhehhehehhehe... ovaj gl00pi smijeh me živcira :D neki mislie da sam napušena i da se drogiram :D BWAHAHHHHHAH... al moram vas razočarat i reć da sam ovakva po cijelom tijelu :DD
iako mi je jadan dan kao što je bila jučer i ona subota meni je smiješno... sama sam sebi smiješna.... hnjeh :DD
hehhhehehehe nemojte se čudit ak jednom pročitate da vam se javljam iz Vrapča :D looooooooool
aj sad je bilo dosta... uživajte... i pazite preko zebre :D

nedaju mi se stavljat nikakve slike :D

- 13:48 - Talk to me... (23) - Don't touch this.. - -

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..::neke čudne slike::..
-ja!!ako neko ne znawavebang

-izgleda opet jasmijehbang

-Neki zgodni liksmijehcerek

-Macakissi Žlabi wave

-Žlaban waveheadbang

-Maca moja ludlud

-Poluobučen Domac smijeh

-Leptir i Zmajwave

-moje sunce i Gucthumbup

-Maca i Buda kuL slika rofl

-Pocika i Dume wink

-Žlaba,Pocika i Ćofiwink

-Ekipica na vikendicithumbupwave

-Monstrumi čupavciroflthumbupthumbup

-Wule gitaristroflyesyes

-Ja i Wule-akrobacije hehelud

-Gaž,Kuzma,Buda i Boemludmah

-Barky legendapartywave

-Gaž hi-men ludyes

-Ja i Dumethumbupthumbupsmijeh

..::Something about me::.. Ja SaM ---> Daca rolleyes
I ImAm GoDiNa---> 20, dijete Černobila headbang
ObOžAvAm ---> Konje :))cerek
U HoRoSkOpU ---> VaGa
BraK ---> Ma kaki brak smijehthumbup
TrEnIrAm ---> Jahanje,već 5 godina smijeh

Ako me trebate tražite na...

---> mail-u ---> daca_209@net.hr
---> msn-u ---> dacaaaaaaaa@hotmail.com
---> icq-u ---> 190-070-501rofl