Kava s bajnom
[ # ]

Doći u Karlovac i ne upoznati Djevu bajnu bio bi zbilja grijeh. Najprije, dok sam došla do njezinog broja, prošla sam hrpu provjera...a onda mi se Zlev smilovala i poslala mi broj. Posredno, doduše, ali svejedno zahvaljujem.
Nakon dva dana dogovaranja i gužve s jedne i s druge strabne, dogovorismo se mi tako u nedjelju popodne na autobusnom kolodvoru.
Opis: plavuša u haljini s dečkom i djetetom...detaljne informacije sam ponudila, nema što. Ali, kroz desetak minuta, stiže simpatičan paketić Bajni sa širokim osmijehom. Teško je ne pasti na šarm tog osmijeha. Tu je bilo i službeno upoznavanje, "kissi, poosa, pozz, hihi" i ostali "blogerski" izrazi nisu izostali. A onda krenusmo u njenu omiljenu kafanu - Mozart na kafu (okej, cedevita i limunada).

Image Hosted by ImageShack.us
Shot with DSC-W40 at 2007-08-23

Dalje smo pričale kao da se znamo sto godina...čula sam izvještaj iz jAmerike, zahodske i zubne zgode i nezgode. A možda sam sve to samo sanjala. Hm.
I potpisala mi se na šećerić...čak smo i fotografski dokumentirali taj susret...možda ih i pokažem ako dobijem potrebna ovlaštenja za distribiuranje njezinog lika i djela bajnog.
Sada se čeka njezin dolazak u Rijeku. A onda se nadam nekakvom malo dužem partiju...


A možda sam sve to samo izmislila zatvorena na zahodskoj školjci na autobusnom kolodvoru...tko će znati...ah niko, niko, niko ništa ne zna, krhko je znanje....

20.08.2007. ...15:52 [ aj da te cujem... (4) ] printaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Zgode i nezgode jedne dabrice :-)
    (u zadnje vrijeme vise nezgode nego zgode, al ajde...)

Dragi mi blogeri i blogerice