Sretan vam Dan zena!!
[ # ]

Svim curama, djevojkama, zenama, djevojcicama i onima koje se tako osjecaju cestitam njihov (odnosno nas) dan.
Iako, cini se meni da ga muskarci slave vise od nas. Ali, ajde, kad vec nemaju svoj dan, nek im bude..

Anyway, svatko je dobio nesto, ruzu, cvijet, a ja sam dobila ni manje ni vise nego - gripu!! smijeh

Pravo mi i budi kad sam je trazila...

Samo onda ne znam zasto decko kasni, njega sam trazila jos prije gripe smijeh

A mozda dodje poslije, da ne zarazim i njega smijeh

Uglavnom, svima sretan Dan zena, i zenama i muskarcima (decki, nadam se da ste danas bili jako dobri svojim curama wink)

A sada idem zavrsiti posao za danas i put kuce svoje lijeciti se party (ali ovo u casicama ce biti caj nazalost no)

Svima sve najbolje! Uzivajte, da citiram jedan sms koji sam dobila "zelim ti povodom tog dana dan bez briga, dan kad ce ti se i nerad oprostiti :-) Uglavnom, UZIVAJ!"

...buduci da kod mene nerada nema, ostaje samo uzivanje cerek

08.03.2007. ...17:18 [ aj da te cujem... (3) ] printaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Zgode i nezgode jedne dabrice :-)
    (u zadnje vrijeme vise nezgode nego zgode, al ajde...)

Dragi mi blogeri i blogerice