moja (glupa) razmišljanja

nedjelja, 04.12.2005.

TO JE STVARNO NEMOGUĆE!?

Kontaj ovo, jučer 3.12., 5 dana prije nego šta napunim 18, dva puta su nas zaustavili murjaci i bilo je izdrkavanja jer niko nije bio punoljetan. Prvi put, oko 22:30 kod škole. Stali smo samo da pojedinci koji su kupili cugu uzmu praznu bocu i smiksaju. Kad ono 4 pajkana u civilu. Hohoohooh ke veselje. U početku niko ne reagira, a kad ono niko punoljetan. Ovi imali cugu i vjerovali ili ne srali su da nesmiju imati cugu (nemaju 18). Bilo je još bolje kad su ti isti poijedinci (ukenjani) srali da nisu oni kupili cugu, a na početku nije bila ničija hohohoho. Nakon pretresa (neki i dva puta) i kenjanja ostavili su nas na miru. Drugi put, oko 3:30 u stela marisu na putu prema doma. Ja i bešo hodamo laganini pospani od pospane atmosfere u amerikanu prema komuneli, kad nas mimoiđe patrola. Hodamo mi dalje kad se lik okrene i stane. Opet pretres ali ništa više, barem meni. Hohohohoo Jadan bešo nema 16 pa je morao na postaju hohohoho Ponavljam, ovaj put je bilo 4 dana prije mojih 18 pa nisam mogo odgovarat za njega. Šta se još neće desit do četvrtka hohohohoho P.S. I još uz to nisam bio ni pijan! Hohohoohoohohoo
- 20:14 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>