moja (glupa) razmišljanja

srijeda, 23.11.2005.

ETo MenE OvDje MeĐU SMRTniCimA

Eto, nakon 28 dana se pojavljujem na blogu, nije baš da mi se piše al ajde... Za vrijeme mog nestanka sa bloga bilo je zanimljivih večeri i izlazaka.

Pa počnjimo sa HALOUINOM i danom prije kad smo pinco, luka i ja sa pincoviutićem išli u potragu za bundevama:
Naravno, zahvaljujući pincovom super vidu, odmah smo ih našli.........Vozimo se autom po nekoj zabitoj cestici;
Pinco:»Vidio sam bundevu!»
Luka i ja:»Stani!»;
parkiramo auto na nekom polju u pripizdini i odšetamo do mjesta gdje ih je ugledao;
Pinco:»Kurac, to je traktor».
Na sreću ih je u tom istom dvorištu (to se događalo u dvorištu neke kuće u sjeveroistočnom predgrađu Umaga) zapravo našo dok smo izlazili, zapravo ja i luka smo bili već na cesti, a on izleti iz grmlja sa bundevom u naručju i počne bježati prema autu. Luka i ja smo se pogledali i skočili po još koju. Kad smo došli do bundeva, vidjeli smo da su šugave i trule, ali jedna je bila zgodna pa ju je luka zgrabio. Kako ju je čopio gurnuo je limenu bačvu koja se počela ljuljat, a nakon par sekundi pala i zaroštala lagano. Počeli smo šturati, obavijeni stajskim smradom. Natovarili smo autić i krenuli prema gradu (točnije lukinoj garaži da ih tamo ostavimo). I tako je završila naša avantura.

Te iste večeri na klupicama je bilo ekstremno boring pa sam predložio (nagovorio) ekipi da rezbarimo bundeve. Maz i ja smo čopili jednu, a pinco i marin drugu. Mazinga je zakenjao našu bundevu u startu, a nakon kraćeg vremena ošo on doma, pa mi je luka uskočio u pomoć. Na kraju bundeva je bila sotonistički odlična. Hohohoh Pinco i marin su napravili najsmiješniju bundevu u povijesti...Bravo!!!

Halouin smo proslavili, zamislite, na klupicama... maskirani u duhove, sa bambusom u rukama odigrali smo malo skrivača, gađali se bundevama i tako... Bilo je kul.

4.11. sam nakon škole ostao u pireču i proslavio Lijov rođendan...jebem ti štoflec. Tu istu večer otišli smo u pazin na motuse ali kako mi se često događa nisam ih čuo, hohoho! Ali tu jevečer bilo gut, jako veselo!

5.11. je pinco že mona slavio rođendan, zbog njega nisam išo na Palčićev rođendan (sorry Palč). Bilo je super, pogotovo kad smo odigrali pintlek na mintlek (opaka igra!!!) Kad smo izašli iz pincovog stana i krenuli prema amerikanu (udaljenost: <1km) bio sam trijezan, a kad smo stigli u amerikan...lakjglfglflndsofbhseušg...bawmbawmbawm!!! Sjećam se da smo se razbacivali na neku briju kod auta od Leske i da sam počeo nešto kenjati Alex...neznam točno šta, ali bilo nešto o pozdravljanju, tako nešto J Ostalo je obavijeno tamom, a svijetlo se vratilo u jutro kad sam se probudio kod pinca koji je vegetirao jer je bio najgori pijanac te večeri, i nije meni i Marinu htio dati nešto za jesti; šupak. Marin je htio ići doma pa sam išo sa njim sa skuterom po kiši...dan od kurca!

11. 12. i 13. 11. BEČ... Za početak mogu reći da je bio jedan od najboljih izleta uopće, možda i bolji od maturalca. Ekipa je bila do jaja i zajebancija 24 na 24. Bilo je svega i svaćega i koliko god ti mozak i jetra požele. Oba dvije večeri smo zabrijali, za promjenu, na klupicama usred beča. Prvi dan je dopalila murja i dokazala da su naši štrumfovi najveća govna... Većer ja završila u jednij od soba u hotelu i kao po obićaju pijan sam zaspao u nekoj xy sobi (nikad u mojoj). Drugi dan je jutarnje i popodnevno razgledavanje bilo mamurno i šugavo, al se na večer situacija popravila i opet u parkiću... Zaboravio sam reći da sam zaradio 12€... glupi Siško me nagovarao da ušmrkam malo bibera. Ja sam reko ako mi svako da 2 eura. Počela se skupljat lova a binera sve više i više. Nakon psihičkog pripremanja stvorilo se 12 eura i ja pristao. Uzeo novčanicu i dage...vraški peče!!! Pola sata, ako ne i više, sam se preznojavao i ispuhivao nos ali ništa nije pomagalo. S vremenom je prošlo. Ponovio bi to samo za 15 eura ohohohohoho. E da, bilo je tu i opakih manjada kad smo kupili panine od 3X3m hohhhohohoh. Nakon neprospavane druge večeri krenuli smo u još malo razgledavanja pa onda doma. Da mi ne bude dosadno, u Sloveniji sam kupio još bambusa. Razočarao sam se kad sam morao kupiti neko vino koje nije bilo DOBROVOLJČEK J. Klaj i ja smo nakon svega toga otišli i u bomboneru još malo podebljati sve to. Skoro zaboravih, bio je tu i STROH80... najgadnija stvar na svijetu (ime je dobio po zvuku koji proizvodiš dok rigaš nakon što si ga popio, a onaj 80 označava broj rigačina hohhohoohoho). Kupio sam si i odlična majicu za koncerte hohooh Bilo je u tom beču još zajebancije ali neda mi se sve to pisati... bilo je DOJAJNO!!!!!!!!

17. 11. smo kozlo, majdak, drago i ja napravili malo rođendansko iznenađenje Mirjani i stvorili se u Pazinu. Putovali smo sKatricom i dogurali smo do 140km/h u 4 unutra. Ovi su išli i kod svojih djevojaka. Otišli smo u jedan odličan kafić gdje smo uz cajke i par pijanca uživali u cugi (odlično kuhano vino hoohoohoh). Ria je odmah zakačila dvojicu pijanca J, e Ria, Ria. I tako smo polako stigli do prošlog vikenda

18. 11. održalo se druženje uz izražavanje svojih slikarskih vještina. Napravili smo i izložbu...ima apstraktnih djela, nešto akspresionizma i drugih stilova i pravca.

19.11. su svirali maltretatori i zlotvori. Super su odsvirali unatoč pijanstva gitarista Marina (to mi je poznato hohohohoh). Zlotvori su također bili odlični u svom dvostrukom nastupu. Nakon svirke, razbijanja (pokušaja) limenke glavom, ekstremnog pada na glavu preko ograde i stepenica više se ništa ne sjećam. Krenuli smo doma i znam da smo stali i da kombi nije više htio paliti. Ria sorry ako sam napravio neku pizdariju i ako sam bio naporan, ali se stvarno ničega ne sjećam tako da neznam...reci ako sam nešto skrivio. Odjednom sam se samo probudio u krevetu hohhohohho.

I to su bili događaji u posljednje vrijeme, sad me više nećete gnjavit da pišem hohohohohohooh

Dva dana bolestan gubim vrijeme doma, koja tapija!!! Nema veze, proči će... ajde ljudi uživajte

P.S. koji su planovi za ovaj vikend???
- 16:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>