*...post?...yea...right...*

napisala sam dugi post...al sam ga zbisala...
jer nebu nikome zanimljiv...

je...evo vam novi post; Mateja i Barbara,,,
kaj bute mele za čitati kak se gubim...
al briga me...
sve kaj znam je kaj imam pametnijeg posla od pisanja zadaće trenutno, i pisanja posta...
ali eto...i to neko mora....


sam bi jedno htjela reći mlađim generacijama:
NIKAD nemojte upisati GIMNAZIJU!!!blabla
jedino ak to baš nećete, il ako vas netko (kao mene) tira f nju....
neznam koji me vrag tam natiral...
a ups... nije vrag...
stara me natirala....rofl
da sam ju bar ne poslušala...
al ko zna... možda bi sad bila R.I.P da sam ju ne poslušala...dead
žal mje kaj sam upisala opću (al opet pod pritiskom dotične osobe)headbang
a ne jezičnu (vjerojatno bi onda isto bila R.I.P) eek

da,da...to je tak....
nek..ja bum sad nabrzinu skopirala neki tekst...koji bude bolji od dosadašnjeg djela...
i idem pisat zadaću, tj. "znanstveni rad" z biologije...tj. esej il kaj je to već...

ja bi isto rado ovak pisala zadaću....
Image and video hosting by TinyPic

hehe... al ono...fkt... zuborofl



Dok nemaš nikog – pomiri se s prijateljem/icom ako si ti kriv/a ili počekaj da se ispriča ako nisi kriv/a…
Dok nemaš volje za delati gluposti - spavaj.
Dok ti je sve bedasto – nađi si curu/dečka…
Dok nemaš volje za život ili se nemaš čemu veselit – učini najbolje od najgoreg,
pronađi si veselje…
Dok nemaš slatkiša ili čipsa il nešto drugo – idi prijatelju/ici.
Dok ti se ne ide u školu ili na posao – pretvaraj se da si bolestan.
Dok si bolestan i ide ti se u školu ili na posao – nemoj ići jer se baš onda desi najgore.
Dok prijatelji jednostavno ne žele ići doma – streli se…
Dok je noć i nema struje za svijetlo pa ne možeš raditi zadaću – veseli se.
Dok si mutav – streli se…
Dok ti je netko bedast – zbij ga.
Dok bude ti ovo dosadilo čitati – napiši komentar!


ovo je inače nekad davno..ili ne tak davno, sklepal jen zakon čovek, imenom (tj. prezimenom i nickom) Turk smijeh

prema tome...ja tream ispuniti točku nambr 3. nut

Image and video hosting by TinyPic

i za kraj...jedna pjesma...
idem si odaberem neku... neznam koju...
Apocalyptica ft. Ville Vallo & Lauri Ylőnen-Bittersweet...

ae...uživajte ljudi...poZzzz.........mah

08.10.2007. u 20:44 | Broj komentara 85 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@