*...wow...wow....WOW... Motorijada...*

ou yea....
neznam zaš većinu posteva počinjem s tim čudom....
pih...

no...eto....
20.-22.7 je bila motorijada, organizirana od MC Minersa....
ulala.....bilo je prepreprepredobro...
ludo...
genijalno....
i naravno...nezaboravno....

jedino...zaboravih digitalca doma pa nisam imala s čim slikati -.-
pfff....mrzim to...
i te gluposti....
i slično k tome....
je, baš to.......

nek', hmmm...
ovako....
ja bi vas preusmjerila na Rominin blog jer budu tamo slike....
ona je uzela digitalca s sobom,...pa je slikala (pametni znaju čemu služi glava....Romina...ou yea ;)))
budu slike...bar tak mislim =)


spavala sam tamo te dvije noći=)
upoznala mnogo ljudi,
Sara je među njima.....curo....zakon si........
a ostale nebih nabrajala.....niti neznam imena svih dečkiju koje sam upoznala (mogu se sramiti, jel'?)
koncerti su bili zakon...
jučer su bili najbolji koncerti, to definitivno.....
i da....tek tolko...
da neš nažvrljam......


sad pa idem odaberem neku sliku.....
neam nikoju vezanu uz post, ali eto.........
Image and video hosting by TinyPic
Peace ljudi, najte se srditi....stay cool.
i neznam kaj sam napisala prav...
briga me.......pih....

ae.....poZzzzzzz

22.07.2007. u 21:08 | Broj komentara 86 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@