*...nišš' preveč zanimljivo...*

hellow........
kak ste?
ovaj tjedan se nije dogodilo nikaj spešl kaj bi to vredilo zapisivati....
imam gripu... prokletu gripu.... već tjedan dana i nikak da je se riješim.......
cijeli tjedan sam ne išla f školu.... osim utorka....... dok su bile maškare....a ja nebi bila ja da sam se tam ne pojavila..... žalim kaj sam se ne slikala..... svi su mi rekli kak mi je to čudo dobro stalo....
bila sam punkerica....ak se more tak reći rolleyes
ono.... mela sam: crnu majcu s dugim rukavim, gore bijelo-zelenu majicu kratkih rukava (tam dole na sliki morete videti koju majcu mislim)..... kravatu.... mrežaste čarape boje ciklame......gore crne tajice..... dokoljenke prugaste....... minicu smeđe moje.... malo scufanu.... i maskirne starke... sve u svemu.... superthumbup

i tak......Ane je bila još bolja nek ja... šteta kaj sam si ne zela digitalca f školu.... je i Dona je bila lepa.....vražica.... dok je Ane bila punkerrica skup s menom.....ostali su se ne baš nekaj preveč pretrgli kaj bi se maskirali......
no Nelika nas je slikala... pak bum njoj dala cd kaj mi sprži te slike... pak bum onda dela i te slikice na blog...... nadam se.....

ostalo nije vrijedno spomena.... ja mislim......mislim.... nikoga preveč ne zanima kak je to trunuti f glupome krevetu 7 dana.... užas...... otkad trunem f tom jadnom krevetu... pročitala sam 4 knjige i OK!-a i BRAVO-ja....... niš pametnoga..... ve čitam i 5. knjigu.-...
pročitala sam: Magiku, Bilješke jedne gimnazijalke, Zabranjena vrata 8valda po 20. put)... Poljubi me Eva......i ve pok čitam Princezine dnevnike po 2.put.... užassssssss.......
jedino... moram priznati kaj je Bilješke jedne gimnazijalke dobra knjiga.....
barem puno bolja od onih gluposti kaj moram čitati za lektiru,..... do ve sam napisala samo 3 lektire... a trebala sam već 5 ili 6... neda mi se....
nisam tak luda kaj bi se pretrgla čitajući npr. Romeo i Julija.... Galeb zvan Jonathan Livingston i takše..... a da ne spominjem Srebrne svirale... ma nikaj... bum si ja to sve već nekak zapisala... bez čitanja tih knjiga....

je.... ko bi znal ak učitelj s povjesti zutra pita (prešel je upravo z svojom ženom polek naše kuće... pa sam se sjetila povjesti)-----moram se nafčiti bar neka malo o 2. svjetskom ratu kaj nem tam pred pločom sam bledo gledala...... no dobro... znom nekaj o napadu Njemačke na SSSR........ tak kaj je to jeno z drugim niti ne tak hudo....

i je... ovaj tjedan mortik pem k očnome... užas.... i na cjepljenje (pošto nisam bila f školi dok su se moji cjepili... pa....pa....)
i tak...... idem ja ve dodam još neke linkove na svoj blog.... i jurim na FORUM......i to bi bilo to-......

Image Hosted by ImageShack.us
lijepa slikica.... nea kaj........


ae.....uživajte....
bye....
poZzzzz.........mahwave


Image Hosted by ImageShack.us

25.02.2007. u 14:13 | Broj komentara 81 | Print | # | ^

*...hellow!...*

hey piplsi!
pa kak ste? dugo me nije bilo :)
ja sam opet bubana... tak kaj sutra nem išla f školu.....
al je zato jučer bilo super :)
i ovaj tjedan je bio super :)

prešla sam s kemije na županijsko natjecanje....... a idcem i iz njemačkog.... tak kaj bum odustala od kemije.... najvjerojatnije.......

jučer sam bila na maskenbaluu...... na Peklenici.... bilo je zakoooooooooonnnn......
nakon povorke smo otišli u restoran "RAJ".... na večeru... bilo je cooŁ.... htjela bi pozdraviti Rominu i Azru..... s kojim sam se najviše družila :)
bila sam ko bi znal kaj... ugl. imala sam mrežaste čarape i minicu.... majicu na pruge (onu koju sam imala na onim slikama iz prošlog posta)... i kravatu.... i da.... jako natapiranu kosu.... ou yea.....
ono... u tom restoranu je bila živa muzika.... pa sam plesala.... hehe.... pa sam na Džuboksu puštala mjuzu... Prljavce, Riblju Čorbu, Bijelo Dugme... i da,.... 3 pjesme od Metallice.... Unforgivena, One & Sad but True..........
i onda je došla od moje tete jedna frendica iz Slovenije... pa je častila pićem....
te večeri sam popila 2 vruće čokolade,6 cedevita :)
wuhuuuuuuuuuu...........i tak se to druženje nastavilo sve do pol 1.... i onda smo ošli doma.......
zaspala sam tek u pol 2. nikak sam ne spala.... zato ve na pol spim za kompom :(
to bi bilo to od onoga kaj sam mislila napisati... bar tak mislim.... tu budu došle neke sličice...
i nakon kaj napišem posta i objavim ga... idem malo uređivat boxeve......

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

sličice očiju... obožavam slike očiju.... tak su.... ono..... zakooooon..........

idem ja sad....
do sljedećeg posta... bye....

18.02.2007. u 17:56 | Broj komentara 90 | Print | # | ^

*...hello!...*

napisah post pred 2 dana... al pošto je nedjelja... evo pišem ga opet.....
pišem ga radi reda...... hehe........

jučer sam teala ići na kupanje, skupa s Anemari...al pošto smo bolesne.... imamo mutavu virozu... temperaturu i takva čuda.... bljee.......
Ane je došla k meni... pa smo se slikale.....

i tu dolazi par naših slikica :)

pa krenimo:



na ovoj slici sam ja.... hehe.....
ja mislim da sam ispala kolko tolko dobro :)



Ane.... kak je tu lepo ispala..... baš je super....



e tu smo Ane i ja.... to sam nas ja slikala.... pa je ispalo taak kak je ispalo (:
al nea veze :)
tu sliku iam kao podlogu radne površine....



a ovo sam ja napravila od svog zida prekjučer..... baš je dobro ispalo.... :)

i to bi ugl. bilo to kaj sam mislila napisat....na vama je samo da komentirate......

idem ja..... byeeeee......

11.02.2007. u 19:06 | Broj komentara 55 | Print | # | ^

*...eto...*

hey.... kak ste?
ma ja sam jednostavno super, iak0 sam bolesna....
al nea veze....
e tream nešt reć u vezi prošloga posta....
nije mi nimalo žao da sam ga napisala.....
jer sam ja ne ničija budala..... i nebudem dopuštala da budu se o meni širili tračevi i lažine... pa ak "one" to mogu napraviti meni.... morem i ja njima....
jer sve se vraća, sve se plaća..... milo za drago.... i f tome je fora......
i naučila sam da da je bolje NE biti tiho.... već uvjek reći kaj misliš.....
i nemojte biti dvolični.....
ugl. ovaj svijet je jadan do boli....
ja sam bila dobra samo dok je bilo od mene koristi.... a odd onda... tko te šljivi......

i ja znam da me te gospođice mrze.... jer je problem da ja imam svoj život.... i da nisam ko druge.....
nisam šminkerica kak pol njih.... i to je ono zbog čega sam im trn u oku.....

ah.... da.... prosljeđena mje još jedna štafeta... pa budem i nju napisala......
5 stvari kojeste možda znali o meni.....

1.imam više prijatelja nego prijateljica....
2.imam madež u obliku pravilnog peterokuta na lijevoj strani boka.....
3.kratkovidna sam, imam dioptriju -3..... ali nosim leće.....
4.neostvarena želja mi je da budem "bekačica"......
5.moja najbolji prijatelj Danijel i ja se poznajemo već 13 dugih godina :)

ovu štafetu prosljeđujem:
1.Danijelu
2.Charlotte
3.Tomoju
4.Mateji
5.Tinu (elementu)

Image Hosted by ImageShack.us

od sada ću na kraju svakog posta objaviti najmanje 1 sliku....
a ako budu manjih veličina... onda više njih :)

i da još kažem.... kak budem imala volje i vremena... tak budem postupno uređivala blog.... mislim.... boxeve budem malo preuredila...... i trudit ću se da mi postevi budu čim zanimljiviji... i s više slika :)

ae..... uživajte.... poZzzzz
poseban poZzzz to: Anemari...... stay cooŁ... zakon si!

08.02.2007. u 21:49 | Broj komentara 34 | Print | # | ^

*...hmmmmmm...*...i have no idea...*...again...*

eyy..... eo.... opet neam blage kaj da napišem....
maloprije sam se vratila doma iz peklenice (pred 20 minuta)....
bila sam tamo od jučer..... pfffffff.....
danas sam se vidla s Ninom.... pa smo zvađale gluposti....
šetale smo se po peklenici.... pa smo dišle i f vratišinec.... ehh.....
i eto.... sad sam tu... pred kompjuterom.... i sedim.... i blejim f ekran....
i razmišljam kaj da nažvrljam.....

ugl. sutra nejdem f školu.... hvala Bogu.....
idem na natjecanje s kemije.....i je.... 6.3. imam županijsko s njemačkog.....

još 10 dana do Valentinova.....
već sam počela pisati pisma....ou yea.....
najljpše bi bilo da bi imala koga... hehe......

.......dalje nebih pisala.... mislim... o osobama koje baš ne podnosim......

a sad.... neke zakon osobe:
1. Anemari Rihtarec- my best friend on the world!!
bolje je ne reći nikaj lošega protiv nje,.... inače nebu dobro......cura je zakon....ima suosjećanja za sve.... al ne voli kad joj se laže u lice.....
2.Nikolina Tomašek....- Nina koju sam spomenula na početku posta....
3. Valentina Rožman-zakon cura, ona je zaslužna za moj dizajn... koji je beautiful!!!
i nebudem ga mjenjala.... tolko mje drag.....
4.Danijel Podgorelec- moj susjed, best frend..... voli me zezati... al ok :D

i to bi bilo ukratko to....
to koga ne podnosim, i zakon osobe.... to sam napisala zbog tzv. štafete... il kak se već zove...

Image Hosted by ImageShack.us
i evo jedne beautiful sličice.... jako mje lijepa :D

štafetu proslijeđujem:
1. ivani
2. tamari
3. karli
4. moniki
5. ivanu

oprostite ak sam vas izgnjavila....ali eto.... nekaj sam morala napisati.......
uživajte mi....
bye-bye.....

04.02.2007. u 20:48 | Broj komentara 36 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@