*...ovaj blog se ipak ne briše!...*

ey!... kao što možete vidjeti u naslovu ovoga posta...... ovaj blog se ne briše....
bar zasad ne..... imam inspiracije,.... bar za ovaj post.... wink.....

ovaj tjedan je bio smiješan pojednoj strani... a po drugoj i pomalo glup.....
ovaj tjedan smo bili ujutro u školi.......headbang
mrzim rano ustajanje..... pff.....
u srijedu se bar nisam morala rano buditi... ou yea.....
spavala sam do 10.....i u 11 sam već bila pre svojoj best frendici Anne........
pre njoj smo stvarale gluposti (uobičajeno yes)... i samo smo se smijale.... našim glupostima i biserima.........
i onda smo f 12:30 ošle do naše školice.... na natjecanje iz njemačkog.... i bila sam 2. od 12 njih.... s 54 boda :D

danas sam se vidla s Ane.... u 14 sati smo ošle f Varaždin........zujo
i to onak... bezveze.... dosadno je f Sredšću već.........
bile smo se malo šetkarale po gradu..... pa smo ošle f McDonalds....
i jele smo McFllury.....
i opet smo se šetkarale.... i stvarale gluposti......
žal mje kaj sam ne zela digitalca pa kaj bi se slikale.....
stavila bi slike na blog....
oko 18 sati smo došle nazad doma... mislim... k meni....
pa smo se bacile pred tv.... i gledale smo filma Stay Alive... i pile smo Red Bulla..... to tje život....
pa smo se nakon filma.... koji je bio super..... bacile na vježbanje matke :D
da da... dobro ste čuli... na vježbanje matke..... sad sam skužila kaj mje ne bilo jasno.... nut

sad sam usput na chatu..... chatam s svojom... tzv. "vjenčanom" kumom.... hehe.....
baš mi je draga ona.... zakon je osoba! Sunčeko ti si zakon! držim ti fige kod znaš koga!

i da.... da usput spomenem..... zaljubila sam se.... ou yea....
daaky is in love cerek....

idem ja sad.... ve bute bar meli kaj za čitati... bar tak mislim.....
hehe.....

ae... uzheewaite mi piplsi!
pussam vas sve.,....
poZzz.....
najveeči poZzzz to: Sunčeko i Ane......

p.s. opet nebrem komentirat.... užasno mi to diže tlak... al kaj bum :'(

ae... pa-pa.....

p.p.s.
Image Hosted by ImageShack.us 452-215-725 my icq number ak se očete čuti s menom :P

28.01.2007. u 22:19 | Broj komentara 43 | Print | # | ^

*...poZzzzzzzzz...*

eh...... neam više inspiracija za pisanje postova......
tak da budem najvjerojatnije obrisala ovaj blog.....
da izbrišem ili ne?!?

to je ono kaj sam mislila napisati.....
hvala na pozornosti....
pa-pa
poZzzzzz
kissss

21.01.2007. u 21:00 | Broj komentara 35 | Print | # | ^

*...eyla!...*

hello to everybody!
kak ste mi?!
ima kaj novoga? osim kaj sutra opet škola počne?
hehe,,,,, cooŁ zar ne?
meni bi bilo sve super da nea nekih stvariju....al nea veze.....

u petak sam bila na vađenju krvi, sutra idem i u utorak.....
doktor sumnja da iam mladenačku reumu.... mislim?!?
imam najvjerojatnije bolest koju imaju stariji ljudi.....
hallo?!? hehe..... kaj bi to trealo značiti kaj sam stara?!?

hehehehehe...... sam se smijem.....
od petka pa do danas sam bila pre teti na Peklenici.... hehehe.....
kak je cooŁ bilo.....

e sa već stvarno neznam kaj da vam napišem..... ehh.....
i kak vam se svidio prijašnji post? onaj od utorka?!?

idem ja sad..... čeka me društvo na chatu i icq-u......
pa-pa....
bye-bye.....
kissssssss

14.01.2007. u 22:15 | Broj komentara 50 | Print | # | ^

*...post utorkom?!?...*

eyyy....
da...da.... dogodilo se čak i ovo.... daaky je postalo dosadno....
pa je odlučila proteći prste-.... ali ne samo nnedjeljom....
nek i malo izvan termina.... hehe....nutnutnut

e jučer sam skoro poludila od dosade.... pa sam uzela Bravo i OK!....
i ono.... listam ja listam OK!.... po već barem 100 put....
i ono.... dojdem do Užas je moja furka.... stranice Dore Jurišić....
iako sam i to već barem 100 put pročitala.... čitala sam još jednom....
i htjela bih izdvojiti neke djelove:

"Nakon iscrpljujuće kave krenemo malo gledat po dućanima. I nađem si ja jednu preslatku maslinastozelenu majcu.
"Je l' ti se sviđa?", pitam frenda.
"A je, stvarno je lijepa!"
"Mogao bi mi ju kupit za rođendan!", zezam ga.
"Ma za tebe mogu i cijeli dućan!"

I onda se ja onako reda radi okrenem toj njegovoj frendici:
"Kakva ti je?"
"Slatka je. Ali ja ju ne bih furala."
"Kaj ti nije lijepa boja?"
"Ma ne, maslinastozelena mi je jedna od najljepših boja."
"Pa u čemu je onda problem? Ne kužim."

A onda će ona onako glupo, kako znaju samo isforsirani ljudi:
"Ja sam metalka. Ja ne nosim nijednu drugu boju osim crne!"
***********************************************
Ja gledam, i gledam, i gledam, i ne vjerujem....
Ženo, kome se ti moraš dokazivati? Sebi očigledno. Kaj ti nemaš nimalo samopoštovanja, kako nisko ideš?
Ti valjda slušaš glazbu koju slušaš zbog sebe, a ne zbog drugih. Ti se pronađeš u određenoj glazbi, u onoj koja najbolje izražava tvoja mišljenja, stavove, poglede na svijet, i baš te briga što drugi misle o tome. Zakaj ti ne možeš nosit ono što ti se sviđa, makar nije crno? Zašto se bojiš što će ljudi koji su jednako površni i isprazni kao ti drukčije gledat na tebe ako nisi sva u crnini. Oh, oprosti, a zašto ne furaš traperice, one obične tamnoplave, ako su ti OK?
Zato što ljudi na kilometar, kad te vide, neće komentirat: o, vidi ovu metalku. A tebi bi to onda, naravno, smetalo. Jer sebe uvjeravaš u neke gluposti i drugima se moraš dokazivati i time ne baš vrijeđaš, ali ne mogu naći prikladniju riječ, pa neka stoji ta, ljude kojima glazba puno više znači od čistog preseravanja.
Većina mojih frendova sluša metal.
I među njima ima onih koje u životu ni u čem do li u crnini.
Ali zbog sebe.
Nije da vole neke druge boje, a ne žele ih obući zbog drugih.
Imam i onih koji furaju starke, karirane košulje, samterice smeđe ili zelene, pa slušaju puno žešće stvari nego neki koji su stalno u crnini.
I nikad nikog nije pitao- a zašto ti furaš tu crvenu košulju ako slušaš metal?
I odrasti, znam da srama niti samopoštovanja nemaš, al' daj, odrasti već jednom.
A i još jedno pitanje- zakaj tajce furaju mlade dame s debelima nogama i one s iksericama, oksericama, a i one s pilećim nožicama?
I zašto su svi takvi prokleti materijalisti?!?


eto.... to je bilo to što sam mislila napisati....
i zanimljivo je.... i istinito....
ja sam metalka.... al nisam stalno u crnini....pa.....
ak kome to smeta, ne mora me gledati...i good bye....
a ne.... ono..... metalci nose samo crno i takše.... ma da.....
idem ja sad....
a vi s zabavljajte čitajući ovaj post i razmišljajući.....hehe....
ae.... uživajte...
pussam vas!
pa-pa

09.01.2007. u 10:19 | Broj komentara 125 | Print | # | ^

*...ko bi znao naslov posta?!? (mrzim smišljati nazive posteva!)...*

maa...... mrzim smišljat nazive posteva......
napišem neki naslov.... reda radi.... zbog ničega drugoga.....
opet sam na chatu....
ako vas zanima.... imam nick daaky7, a možete me pronaći u sobi međimurje.......
maloprije sam došla doma s Peklenice..... tam mje bilo coooŁ, fora.... ma sve najbolje :D
samo sam se celo vreme cerila....i cerila.... smijeh
baš slušam Bullet for my Valentine-All these things i hate.....
i razmišljam malo-pomalo o stihovima pjesme.....
ono.....
"Once more i'll say goodbye to you,
things happen but we don't realy know why...."


i tak celo vreme razmišljam o nekim stihovima.....

"(hand of blood) i don't wanna feel my heart is breaking,
(hand of blood) i don't wanna see my life is burning..."

Bullet for my Valentine-Hand of Blood

"there's no love, everybody's crying,
there's no truth, everyone's misguided...."

Bullet for my Valentine-The End

i tak..... slušam Bullete.... i stalno razmišljam o njima.....
stihovi su realni.... i govore istinu....
jer svijet u kojem živimo je loš... iskvaren...i lud.....

osim o tim stihovima razmišljam i o ovima:
"and if you go, i wanna go with you
andi if you die, i wanna die with you....
take your hand and walk away...."

System of a Down-Lonely day

"How could this happen to me
I made my mistakes
Got no where to run
The night goes on
As I'm fading away
I'm sick of this life
I just wanna scream
How could this happen to me"

Simple Plan-Untitled....

evo to su još neki stihovi o kojima razmišljam...
al bezveze...iz neznam kojega razloga.... tak mi dojde....
al nije ni čudno.....

to su vam moje dubokoumne misli.... hehe.....
nadam se da sam vas ne namučila....
al ja pišem i govorim ono kaj mi je u mislima i na srcu... tak da.....

ma....idem ja..... i hvala vam svima koji mi komentirate!!
bye-bye-...
pa-pa....
kisss

07.01.2007. u 19:48 | Broj komentara 44 | Print | # | ^

Happy New Year..... i nova ljubav yes

eyyy ljudi!
pa kak ste mi? evo ja sam jako, jako, jako, jako, jako, jako happy....
naime iz više razloga!

Sretna Vam Nova godina, te puno sreće, ljubavi, zdravlja, zadovoljstva.... a ostalo pa bude došlo po potrebi... thumbup

ja sam ovaj post htjela posvetiti menni jako dragim ljudima.... nadam se da bude mi uspjelo.... bar kolko tolko wink
a ti ljudi su Nino cerekcerekcerek (moj najdraži dečkocerekcerekcerek)
i Sunčeko.... mojoj best frendici... i jednoga dana vjenčanoj kumi... hehe.....winkyessmijehsmijeh....
to su najbolji, najdraži.... ma sve naj ljudi koje poznam! nea tih riječiju kojima bi ih mogla opisati! tolko su divni!
Nino htjela bih ti samo reči preko posta da te volim najviše na svijetu, i da sam jako sretna zbog toga cerekcerekcerek
a Sučeko.... tabi želim sreče kod jednoga dečka.... al ga tu nebudem imenovala.... ugl. mi znamo o kome se radi yes....
želim ti da uspiješ.... i da budeš sretna! jer si jako, jako divna osoba! i nadam se da budemo si dugo vremena dobre frendice!

jučer mi je na dočeku bilo jako lijepo... jer sam Novu godinu dočekala s meni najdražim ljudima..... samo šteta da ju nisam dočekala sam svima mojima prijateljima.... al nea veze....

no idem ja sad.....
čekaju me Nino i Sunčeko....
naj te mi zameriti ak sam kaj pozabila....
ipak sam in love cerekcerekcerek....
Nino šaljem ti pusu..... kisskisskiss

bye svimaaaa..........

01.01.2007. u 22:11 | Broj komentara 87 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@