Sretan Božić to everybody myspace layout

christmas image

ey ljudi........
kak ste? ste živi?
jej... prekjučer je završilo 1. polugodište..>.. yeeeeesssssss.................
dobila sam već ocjene......... yeeesssssssss........
ovo su moje ocjene:
Hrvatski:5
Likovni:5
Glazbeni:5
Njemački:5
Matematika:3 (?!?) hehe
Biologija:5
Kemija:5
Fizika:4
Povijest:5
Geografija:5
Tehnički:4
Tjelesni:5
Vjeronauk:5
eto... iz ocjena možete skužiti da sam prošla s 5.........yeaaaaaa,,,,,,,,
da mi nete rekli da vam lažem :))))))

evo pre meni je sad moj best frend Danijel........
Danijel je zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakon frend.........
najbolji koji postoji na ovome svijetu.........
yessssssssss..........

blog layouts

christmas images



Ljudi..... Sretan Vam Božić i sve najbolje želje..... neznam kaj da vam još rečem u toj božićnoj čestitki.....
al nea veze..........
blog layouts

christmas images




danas sam već dobila:
od Hoblajevih: Parfem (jako fini miris) i Toffifee (najfinija bombonjera)
od Danijela: čokoladice, kekse.... i još svašta.... a najvažnije.... PETARDE :))
ou yeaaaaaaa........
od starci: parfem i dezodorans (niti jedno niti drugo mi se ne sviđa previše)

i još budem dobila poklona... al neznam...... opće mi nisu primamljivi pokloni....
sretna sam i ovak.... bez njih...... u biti... nisam sretna.....
jedino jedno.... nadam se kaj bude mi se ta božićna želja ispunila.... al nem rekla koja.....

pripremam se već na veliko za Novu godinu....
k meni budu došli: Anemari i Danijel....
bu veselo.... yeahhhhh.....

eo... ja sad idem... malo van na ulicu....
gubit se skup s Danijelom....

Images for your blog

christmas images



provedite ugodno božićno vrijeme s svojim obiteljima!!
ae... uživajte!



24.12.2006. u 22:49 | Broj komentara 105 | Print | # | ^

new post

uhhh... došla je još jedna nedjelja....
vrijeme za new post....
ovaj post bude vrlo kratak....
no nea veze...
ionako neam volje da bi ikaj pisala....
danas sam bila pre Ane.... ma ta je curka zaaaaaakon.....
malo smo se gubile.... bile smo pre njoj.... slušale smo Bulleta.... RHCP.... HIM-a.... Metallicu...SOAD-a... Nirvanu......

sad sam trenutačno na chatu... usput chatam s srnecom_001 i cannibal_corpseom....
oboje su ober coooŁ dečki :D

ma idem ja sad.... neda mi se dalje pisati.....
byeeeeeeeee

17.12.2006. u 21:56 | Broj komentara 26 | Print | # | ^

*...*i have no idea za naslov posta*...*

eyyy......
waaaaaauuuuuuuuuuu................ tnx na ova 174 komentara..... hvala vam svima.... a najviše dadiju96 :)))

ovaj je tjedan bio cooooooooooooooŁ....
ne bih ja u detalje....
jer mi se naime neda......... :(

arghhhhhhhh.......... sad sam htjela prebacit sliku s digitalca na komp.... na fotki sam ja s frendom Štefanom.... al mi komp nekaj šteka........... :((((((((((((((((((((((((((((((
sad sam srdita..... u biti.... žalosna......
ahhh.... sutra ujutro škola.... al srećom imam samo 5 sati....
no bar budem vidla svoje društvo.... Ane.... Darka.... Danijela.....
i ostalu kompaniju.....
a je.... viš..... jučer sam dobila Need for Speed Carbona.... i već sam prešla 43%....
dost dobro to meni ide :))
sad sam usput na chatu.... chatam s Ninojom.... coooŁ čovek....
ma zakon..... nej sam coooŁ.......
heh... najte mi zameriti....
ja se ipak samo gubim.........
a je.... super vijest je da mi je stari popravio mojega MP3-a....
sad opet radi :))
i gore imam samo ove grupe: Bullet for my Valentine (ofkorz:))
-System of a Down
-Metallica
-Apocalypticu
-HIM-a i još neke.... onak.... ne baš tolko važne....
kak npr. Gunse.....

a jeee..... u petak sam dobila: Pirate s Kariba: Mrtvačeva škrinja....
-koncert Red Hot Chili Peppersa u Slane Castle-u
-i neke igrice...ovoga tipa: GTR 2, Ford Racing 3 (ovo je za mog starog igra... meni je glupa).... Resident Evil 3.... i ja mislim da je to... to.....

e kaj smo napravile Ane, Tinika i ja ovaj tjedan.....
majicu vritnispirsice smo razredale na komadiće.....
hehe..... to je osveta šminkerima.... al ne s moje strane....
nego s Anine strane..... osveta Martini (pravilici na km i pol).......

e daaa....
pojavila mi se alergija....
imam alergiju na ehinaceu....
ehinacea je (za one koji neznaju) jedna biljka.....
koja se često koristi za lijekove..... a ja ju nesmem.,....
osim ehinacee.... iam alergiju na mlijeko, rajčicu, penicilin.... i bla... bla.... bla......
bwaaaaah......

sad sam vas malo zgnjavila.... pa mi je lakše.....
idem ja sad......
byeeeeeeeeeee......
i kissssssssss svima!

10.12.2006. u 21:48 | Broj komentara 70 | Print | # | ^

***no naslov***

evo.... došla je i ta "dugoočekivana" nedjelja...... bwaahahahahaha....
dobro... da se uozbiljim.....
kao što se zna.... nedjelja je dan kad ja pišem postove.... ou yea.... tak je :)

evo u prošlom sam se postu ja raspisala..... a vidim da ste se i vi! hvala vam na 139 komentara!
baš ste dobri prema meni :))
ima samo jedan problem.... ja nažalost nebrem komentirat.... nekaj mi komp šteka :((
buahaaaaaaaaaa..... nije fer! nije! :(

jučer sam malo pješačila.... mislim "malo".... bar 10 km..... ne da je to "malo"?
bila sam s Danijelom i Bojanom na šetnji.... pa smo malo išli u dvoranu na rukometne utakmice....
tam smo sreli: Vanju, Mićija, Luku.... i bla...bla-..... bla.... znate kak to već ide :)

jučer mi je best frendica imala ročkasa.... al bu se danas slavilo.... ou yea....
za 1 sat idem k njoj.... i vraćam se doma.... neznam kad :)

i sutra idem u školu na 0. sat..... ou yea... idem... idem....
našla budem se s Ane (my best frendicom :), Danijelom, Hrvojem,
Denisom... bla... bla.... bla..... narafno da je stalno samo bla... bla...bla.....

e znam da sam rekla sliku...... al nažalost se još nisam slikala.....
mrzim slikanje.... bwaaaaaaaah... nekaj najmržega....

jučer sam pomogla mom best frendu kaj napravi novoga bloga.... stavila bum link i u post... i u boxeve... *...d.a.d.i...*.... efo tu vam je link....
ou yeah.... tu je :)

svaki dan visim na chatu.... minimalno 2 sata.... morete me najti pod nickom daaky7.... u sobi "međimurje"....
ekipa na chatu je zakon.... bar meni moja.... npr. Anita, Ria, Adrien, Kiki, Dadi, Monyaya, Luka, Nino, Kruno..... ma bla....bla...bla... again :)

imam osječaj da sam se opet raspisala.... samo ne u onoj mjeri u kojoj sam u prijašnjem postu....

e a ja sad idem jest.... i onda jurim na ročkas.... byeeeeeee do nedjelje!

03.12.2006. u 12:31 | Broj komentara 174 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@