ah... i'm still alive yesyes

ah... ovaj tjedan je bil dug.... naporan... i glup.... i jadan..... i bla... bla... bla.... bla....
po običaju....
ah...... neznam kaj da vam napišem....
bezveze pišemm.... ono kaj mi padne na pamet.... i van nje.... hehe.....
chatam usput.... i na icq-u sam.....
icq broj budem stavila u box.... pa ako se želite, morete mi se javiti.....ofkorz.....
sutra budem se slikala..... ili kad već....
pa budem hostala sliku na moj blogec=)
ou yeaaa.....
ovaj tjedan je po jednoj strani bil uspešan.... frendici Tamari sam ostavila 103 komentara...
ou yea.... stvarno sam uspela.... mislim komp je uspel,.,.,. bez da zašteka....
yea...... znači da mi komp još navek kolko tolk valja.... jedina mana mu je kaj sad oče komentirat.... za 5 minuta pak nebude štel.....
heh.... počela sam pisati po kajkavskome.... cooŁ..... jej..... baš je cooŁ to.....
ak razmite kaj pišem..... dobro je.....
ak ne razmite kaj piše.... pak je dobro.... dead
yeah.... danas sam luda.... neznam što hoću..... i biti kad sam ne luda??

ovaj post pišem.... onak.... reda radi....
jer neam inspiracije.... u biti.... kad imam??
tak da....
ono.... to mi je već u krvi pisati jemput na tjeden posta..... i to većinom nedeljom.....
kaj če mi ljepše?
jaj kak mrzim kraj mjeseca.... neke osobe znaju zakaj.... kak npr. Anita....
hehe...... usput Anita.... zakon si! kissa ti šaljem prek posta-..... heh.....
bum vas dela f linkove.... tebe i Mateju....
mislim vaš zajdenički blog.... ou jea....

ah počela sam se gubiti....
morem vam reći da je to dobar osječaj.,.... i to vrlo.... :)
pozdravljam i Riu.... moju dragu frendicu :))
koja se trenutačno ne osjeća dobro..... jer misli da ju neki ljudi ne vole.....
Ria ja te volim! šaljem ti kissa.....ou jea....
draga si mi ti curka.... skup s Anitom!

ufffff.... ovaj tjeden je i moja ljubaf najveća imala ročkasa..... Happy ročkas sa zakašnjenjem....
mislim.... čestitala sam mu.... al mu čestiitam i ovak,,,,, ou yea.....
nisam ga vidla dugooooooooo dugoooooooo vremena..... od srijede.....
mislim ono..... cijela vječnost......
bar meni..... grdo mje bilo....
al to ti je ljubav.... kupil si je bona i potrošio ga cijeloga na mene....
baš je to bjutiful.... kaj ne??

danas sam bila f Krapini.... i Nedelišću....
no nevermajnd..... to sam onak.... usputno pišem.....
imam osječaj kaj mi je ovaj post malo duži od ostalih....
il me osječaj vara??
nevermajnd..... vratim se onome kaj mislim napisati.....
slušam svakodnevno Bullet for my Valentine.....
bar 3 ili 4 put čujem sve pjesme.....
sad baš slušam Intro.... od melodije te pjesme mi dojde da plačem....
ah.... ja i moja osjetljiva duša......
baš sam postala osjetljiva,.... ko bi znao zakaj....
mislim da ljubav čini čuda..... pa je nej tak??

kak vam je bilo ovih dana u vrijeme štrajka?
meni je bilo grdoooooooo.,..... užasno grdoooooooo.......
al sutra ujutro opet škoola..... heh....

Goga si ve happy kaj sam napisala posta?
nekaj bi te pitala.... al bum te to pitala sutra.... f školi.....
kak si mu mogla to reći?? kaj pa je bilo s Alenom.... kaj si mu to rekla?
sve ti ja znam.... bez brige!! ou yeah.... znam ja....

sam vam rekla kaj imam natučenoga kažiprsta na desnoj ruci?
u utorak sam se puknula f vrata f školi.,....
i sad sam dobila na ruku neko čudo slično langeti.... heh....
znači nema pisanja.... testova.... niti zadaće! to ti je život.....
sam kaj me prst vraški bolli..... al ah.....
sad da završim s postom.....

poZdravila bih: Anitu.... Riu.... Ria.... ti si dušica.... kak i Anita!
Hrvoja..... Alena....Anemari..... Mateju.... Tamaru.... i sve druge.... neda mi vas se sve nabrajati!

poZzzz do sljedeće nedjelje...

26.11.2006. u 22:13 | Broj komentara 159 | Print | # | ^

*...hmmm...*

boooook!
mislim da je došlo vrijeme i za novi post....wink
evo maloprije sam došla iz Središća.... vidla sam se s best frendicom Ane, te Tinikom, Dariom, Matejom i Lukom....yes
bilo je cooŁ cool

ovaj tjedan mi je bio vrlo kratak,....ali dobar:)
ljudi, morete si misliti da iam svjetlo smeđe pramenove??dead
meni to još nejde f glavu....headbang

opet mi je Tina Podolski napravila predložak.... od Bullet for my Valentine-a...thumbupsmijehyes baš je.... hmmmm.... cooŁ,sexsy bi se moglo reći yes
sutra idem u austriju.... jej..... to bu cool.... jedva čekam.... :)
ah da.... danas sam vidla svog best frend Štefana.... nakon dugog vremena.... od kad se odselio u Austriju, točnije Graz se malo vidimo :(
no nadam se da budemo se uskoro opet vidli.... :)

idem ja sad.... byeeeee
ah da.... stavila budem još koju moju sliku ili dvije u box.... hehe....

19.11.2006. u 20:23 | Broj komentara 95 | Print | # | ^

još sam živa yes

yesje.... i'm still alive.... yes
nikaj se vi ne brinite...smijeh
eo f školi je sve doro.... nea frke.... ocjene su dore... osim matke....roflrofl
koju ne kužim baš nekaj preveč.... ugl. sve doro... sve 5....
društvo je ok.... stvaraju se gluposti... kak i navek.... jer da nebi bilo gluposti... nebi bilo ni nas.... mislim našega razreda.... nut
Anemari, Darko, Leon, Goga.... uvijek za akciju... thumbup
moram spomenuti i bekače! vrlo vrlo vrlo cool ljudovi! wink
dok počnemo nekaj... nea nam kraja.... i cekači su isto dori!dead
najbolje je dok se igra Fußball... hehe.... a dok se tek počnu gađati kredama.... e... ma nea kaj.....naughty
poslije nastave je još bolje... pogotovo dok se čeka bus..... cool
jučer sam htjela napisat post... al eto... nisam....namcor
htjela sam staviti slike s terenske nastave... međutim... neznam de mi je cd s tim slikama.... arghhhhhh......nononamcor

ja sam opet nekša bolesna.... arghhhh.... mučnina.... bljak.... no coment na ovo ugl.....lud

idemo dalje.... malčice budem vas izgnjavila! headbang
počela sam više slušati Bullet for my Valentine.... nabavila sam njihov album The Poison.... zakon cd je to.... yes
Najbolje pjesme su mi: Intro....
All these things i hate
Tears don't Fall....
i još jedna pjesma koja nije s tog albuma: Hand of Blood....
nabavila sam i spotovecool

kao što se vidi... iam new predložak za blog.... baš je lepi... bar meni....thumbup
napravila mi ga je Tina Podolski.... po naruđbi.... wink
mrak mi je ova boja... fluroscentno zelena.... jea... tak trea!....dead

sutra opet škola... jedva čekam.... vidim svoje društvo... i voljenu osobu....kojoj šaljem puffu.... kiss
ovo je začudo malo duži post.... neznam kaj mi je došlo.... heh-..... al doro je tak=)
idem ja sad opet na chat visit.....

užifajte mi dragi piplovi! i komentirajte!
poZzzzzzzzzzz

p.s. zahvaljujem se na ova 44 comenta na prošlome postu! =)

evo tih slika=):



ove slike su za Leona.... koji me molio kaj ih stavim na blog.... =)


ovo vam je ljepota... u Ličkome muzeju u Gospiću.... kak je sam zgodan ovaj kostur....
hehe


ovo je moja best frendica.... Anemari... zaaaaaaaaakon curka! nemam riječi.... stvarno je super!

eto to bi bile slikice..... iam ih još... ali ostale nebudem stavila... kaj se nekome nebudem zamerila... kak npr: Tiniki, Neli, Čmrgi ili Tomoju....

12.11.2006. u 16:24 | Broj komentara 41 | Print | # | ^

bok piplzi! =)

evo javljam vam se opet... nakon tjedan dana...
jučer sam bila u kinu.... film Borat.... Učenje o Amerika kultura za boljitak veličanstveno država Kazahstan.....
nisam išla sama već s best frendicom Anemari.... e kak je film bio smiješan..... kaj se vidi iz naslova...
ja sam se doslovce cijepala od smijeha.....

al nebi ja post o tome.... već o.... o.... hmmmmm....ma neznam ni sama....
idem ja malo uređivat boxeve.... idem dodat još c¤¤Ł mjuze.....
piplzi uživajte! poZzzz.....

a poseban poZzzzz: Štefanu, Anemari, Hrvoju (iako ne čita blog, al nema veze), Mateji, Barbari, Tamari, Damjanu..................

04.11.2006. u 20:30 | Broj komentara 46 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@