Čitaj post, pa zaključi!

boook!
evo da vam se javim! dugo me nije bilo... heh....
jučer sam bila na izletu.... ustvari ne na pravom izletu, već na terenskoj nastavi....
išli smo u Liku..... točnije u Smiljan, u memorijski centar Nikole Tesle, pa u Gospić, te do Baških Oštarija u hotel Velebno.... putovanje u Liku je bilo užaaaaaaasnooooo glupo i dosadno....
ustala sam u 5:00.... spremila sam se..... i u 5:45 sam već bila kod škole....
autobus je došao u 6:15.... umjesto u 6:00..... al nea veze....
Hrvoje, moj best frend, nije nažalost došao, jer ima virozu popraćenu upalom sinusa.....
tak da sam morala sjediti sama.... no na kraju sam sjedila s Čmrgom... pa s Davidom.... s Martinom.... pa Valentinom.... Anemari.... Barbarom.... pa malo s bekačimayes.... npr. s Markom, s Anjom, s Tamarom.... pa i s Damjanom.... ljudi vi ste THE BEST! tak da mi je bilo malo manje dosadno.... al opet.... nije to to....
napokon smo stigli u Smiljan nako dvije stanke....
tamo nas je dočekao turistički vodič.... kojega mi se neda komentirati...
tamo smo bilo u Teslinoj rodnoj kući, u memorijalnom parku.... i na kraju smo gledali nekakav film.... koji bijaše BORING!!!zijevzijevzijev
nakon toga smo išli u Gospić, u muzej.... nakon muzeja smo bili 30 minuta slobodni.... jeeeethumbupsmijehwink
i tada se uputismo u Baške Oštarije...do hotela Velebno....
tamo smo imali radionice.... hrvatski, tehnički, fizika, matematika, geografija.... al je bilo coool! bili smo u grupama.... naravno... slikala sam puno toga....
po povratku smo se malo popeli kod Baških Oštarija da vidimo more.... i vidjeli smo.... more je suuuuper!
nakon toga smo krenuli na put kući.... koji je za razliku od puta u Liku..... bio 100% bolji! bilo je super, crazy, cool, fora! ma neam riječi....
stigli smo kući u 23:27....

naravno.... bila sam tak umorna da sam jedva stala na nogama.... skinula sam leće i šminku, i otuširala se.... i drito u krevet....
i spavala sam sve do pred kojih 20-ak minuta...

ovim bih putem htjela pozdraviti:
Hrvoja-želim ti brzi oporavak i da čim prije ozdraviš!
Anemari, Barbaru, Luku, Dominika, Čmrgu, Darka, Martinu, Valentinu, Alena i još neke osobe..... te neke bekače: Tamaru, Anju, Damjana, Tomoja...

poZzz i uživajte!mahwavemahwavemahwavemah

28.10.2006. u 10:49 | Broj komentara 20 | Print | # | ^

novi predložak... novi logo i novi avatar=))

kao što već u naslovu rekoh... imam novi cool predložak za blog... ah Happy Tree Friends.... zakon crtana serija.... naravno za nju znaju oni koji gledaju MTV....
evo i logo je isto povezan s predloškom.... baš kao i avatar.... nadam se da vam se sviđa... meni je zaaakon... odlučila sam staviti malo vedriji predložak od prijašnjeg.... neznam kaj mi je došlo.... jednostavno me nekaj "tresnulo" eh....
na vama je samo da iskomentirate novi izgled ovoga bloga... i da kažete koji je predložak bio bolji..... ovaj ili onaj.... može? iznenadite me i ostavite puno komentara=)))....

aj uživajte.... kissssam vas sve!

20.10.2006. u 15:58 | Broj komentara 22 | Print | # | ^

P€t@k 13....

danas je.... hmmmm.... p€t@k 13...

za mene sretan dan.... hvala Bogu da nisam praznovjerna... pa se ne moram bojati loše sreće....
ma dajte ljudi.... ne vjerujete valjda i vi u te bedastoće.... ili???
zanimljivo je da se ljudi "boje" brojke 13.... tako npr: nijedan hotel nea sobu br. 13... u avionima nea sjedala s brojem 13.... meni je to tak jadno.... stvarno je j@dn¤! meni je 13 super brojka... fora.... c¤¤Ł! ma ono.... hehe... kaj ima tak loše na broju 13???

da vam ne zaboravim reći.... pazite da vam put ne presiječe crna mačka, ili da ne prođete ispod ljestava... ili vam se kojim slučajem razbije zrcalo... hahahahahaha.....

aj uživajte.... i pazite....

poZzzz

13.10.2006. u 19:27 | Broj komentara 32 | Print | # | ^

ey!

sam da vam se ukratko javim=)...
kaj ima ljudovi?
napisala budem neki kratki post... koji pa je zadnji bio dugi???
ma ko bi znao.... nevermajnd=))
evo... danas budem upotpunila svoju kolekciju linkova.... dodala budem ih nekolko.... sve od cool ljudiju.... koji su to stvarno zaslužili! stvarno ste ljudi zaaakon! uz vas na chatu nije nikad dosadno!
evo da se bacim na posao....

poZzz svima!

08.10.2006. u 20:39 | Broj komentara 16 | Print | # | ^

poZzzzzdrav!

ey... da vam se javim... da sam živa.... hehe.......

ovaj vikend je bio legendaran.... i nezaboravan u svakom slučaju!
waaaaaauuuuu... bješe crazy.... u subotu sam imala ročkas.... slavila sam ga u ugodnome društvu Anemari i Tinike... malo smo bile kod mene.... a onda smo ošle u Središće... k Vuriju... tamo smo srele Antona.... pa smo ošle na pizzu k Vuriju.... bilo je super.... tamo smo bile oko 1,5 sati.... a onda smo ošle na šetnjicu.... pa k vrtiću... i na kraju u park.... ma bilo je super!

jučer je isto bilo super! bila sam s Anom, Patricijom i Sarom na Peklenici.... tamo sam upoznala neke nove osobe.... među kojima je Nikola.... njega sam najbolje upoznala.... častio je Saru i mene.... jednom vožnjom na vrtuljku.... bilo je crazy! ja sam se provozala čak 12 puta=))).... nezaboravan osječaj....

današnji dan je tak.... malo dosadan.... al nea veze..... ipak je to samo jedan.... glup.... i dosadan ponedjeljak....

poZzz to everybody! =))

02.10.2006. u 14:41 | Broj komentara 23 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@