just one day

nebrem belivit.... just one day.... tomorow iam birthday....
jedva čekam.... već sam počela sve pripremati.... gosti bude dosta.... rofluffff....
al nea veze... ipak je to samo jednom na godinu....yes

a ja jedva čekam 15 sati.... onda mi dođu Anemari i Valentina.... moje best frendice =)thumbupthumbupthumbup
malo budemo pri meni... a onda idemo na pizzu k Vuriju....jedva čekam.... onda još ostajemo u Središću...kaj pa budem doma? a da.... u nedjelju me nebude doma.... al budem opet imala goste u ponedjeljak...dead

no idem se ja još pripremat... aj uživajte...

poZzz!

29.09.2006. u 09:11 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

evo obećanih slika s maturalca... =))

evo nekolicina slika s maturalca... samo one na kojima sam ispala.... ok?... ili... ma prosudite sami....

evo na ovoj slici dolje... to smo u Dioklecijanovoj palači... ja sam vam ova druga s lijeve strane.... u svjetloplavoj majici... a pored mene je s desne strane my best frendica....


a ovo je slikano kod našeg hotela.... ja sam slici druga s desne strane... u prugastoj majci.... to je bilo slikano dva dana poslije nego što me na trajektu uhvatilo sunce.... grrrr.....
zato sam i tak crvena po faci.... a tek po ramenima?!?....


a sad malo mog društva =)) ali muškog.... jer je žensko društvo gore....=)

ovako.... s desna na lijevo.... Dominik P..... David.... Valentino.... alias Čmrga.... i na kraju Darko.... alias Gušter....

i još jedna slikica.... gdje su Čmrga (nešt jede), Gušter (nevidi mu se faca) i Dario....


i zadnja.... gdje je moj naj, naj, naj, najbolji frend Gušter sam na slici....


i to su samo neke sličice....
stavila budem ih još.... ali ne sad... nego neki drugi put....
stavila bi sliku još jednog mog best frenda.... samo da imam njegovu sliku... Štefan.... daj mi please pošalji neku svoju fotku.... please!!!!!! nemam te skoro ni na jednoj slici! pls!!!

aj uživajte ljudi!

23.09.2006. u 12:07 | Broj komentara 21 | Print | # | ^

ufff.... neznam!

danas je u školi bilo sve u svemu ok... prva dva sata smo imali biologiju... bilo je dobro... radili smo u grupama.... i to s plastelinom!?! (mala djeca, zar ne?lud) dobila sam 5 iz toga... baš kao i cijela moja grupa... mada ja znam da netko nije zaslužio tu ocjenu... danas smo bili ovako u grupi: Darko...thumbup... Saša....yes... David...smijeh... Makarun...cool...
i Panuchi...burninmadheadbangmadpuknucublabla....
zatim je bio hrvatski... dobili smo inicijalne... ko bi reko... zatim njemački... bilo je ok... i na kraju tehnički... ma nema kaj... super! zanimljiv predmet... i tak... danas smo s busom išli prvu u Hlapičinu... jeeeeeeee.... bilo je zakon... naš vozač Bruno nas je tak nasmijavao smijehsmijehsmijeh...
ma taj je čovjek zaaaakon! svaka mu čast!

i tak... došla sam doma... rolleyes
jela pizzu za ručak... njami...
malo provisila na netu...yes
gledala mućke... wink
smijala se, i smijala....smijeh
zaljubila sam se.... cerek
slušala mjuzu...eek
bila sam sama doma... do maloprije....naughty
slušala mjuzu....dead
skoro pa i zaspala...zijev
gledala tv...zujo
opet visila na netu....smijeh
dosađivala sam se....nono
pa opet buljila tv...yes
i evo mene opet na netu....rofl


No sad do najvažnijeg djela posta...
Tin sretan ti rođendan i sve naj, naj, najbolje u životu... te puno sreće u životu! winkwinkwink

a ja brojim još samo 9 dana do mog ročkasa.... a onda slavlje... jupi! pre Vuriju bude mala feštica... jedva čekam!

pozz!wavemahwavemahwavemahwave

21.09.2006. u 21:09 | Broj komentara 6 | Print | # | ^

oh happy day!

Danas mi cvjetaju ruže... hehe=)))

hey! kak ste ljudovi?

ja sam ok=)
i jako sam happy=)
i čudno, happy sam, iako neam nikakav razlog... maybe čudno? meni je...=)
danas smo pod tjelesnim trčali 6 minuta... istrčala sam 1225 metarayes... iliti 3 i pol kruga oko nogometnog igrališta... onda sam iz matematike imala jako dobru zadaćunaughty... pa smo radili u grupamathumbup... bilo je ZAKON!wink... ovak sjedim s Darkom party... a danas su još u mojoj grupi bili: Čmrga thumbup, Dominik P.cool, Nikolina zujo i Mateja dead... ma bilo je super! bili smo najnaprednija grupa...smijeh...
ufffff.... koji ponos...nut... Darko nas je cijelo vrijeme nasmijavao...yes... skupa s Čmrgom... dead... bilo je nezaboravno...
zadnji sat smo i8mali povijestzijevzijevzijev.... užasnooooo dosaaaadno...zijevzijevzijev... no i onda nas je Darko nasmijavao... pa je sve prešlo nekak brže thumbup...
Danas mi očito cvjetaju ruže... hehe...=)


jedva čekam sutrašnje događaje, zgode i nezgode... i tak...

poZzz!

20.09.2006. u 21:55 | Broj komentara 6 | Print | # | ^

eyla!

uffff... niti sama neznam kaj mi znači naslov bloga..... uffff.....
ma pišem sam da nbekaj napišem... kaj bude Tin happyyes...
ja sam i salje bolesna... no sad moram ležati u krevetu... ne zbog prehlade... već zbog noge.... užaaasss.... jedva stojim na nozi... desna noga mi sve više naotiče... natučena mi jeblabla.... i moram mirovati.... ufffff....burninmad

ugl.... u školi je zaaaakon! sjedim sa svojim best frendom Gušterom... baš je super taj čovjek...thumbupthumbupthumbup
čovječe kak je smješno s njim sjediti.... sam se smijem.,... i smijem... i još jednom smjem....smijehsmijehsmijeh

ah da... nabavih slike s maturalca.... pa ih sada imam oko 500...dead...
fora! stavila budem ih jedom... naravno.... yes

kao što vidite opet iam novi predložak... jer ja nebi bila ja... da ne promjenim predložaklud... kad se nemogu odlučiti koji da iam... pošto su svi zaaaakon! svaka vam čast ljudi koji se kužite u pravljenje dizajna!

idem ja čitat...knjigu R.L.Stine-a... Ormarić broj 13... baš je fora!

aj... uživajte mi!
poZzz!

16.09.2006. u 17:30 | Broj komentara 12 | Print | # | ^

da vam se javim....

evo da vam se javim.... još sam živa... ali zdrava baš i nisam... eh...
prehladila sam se.... užasheadbang... morala bi ležati u krevetu i piti čaj.... al nemogu... čaja mi je već dosta! sve po prek! a ležati mi je dosadilo... danas nisam bila u školi.... mislim.... ovim mojima još traje nastava....
sad su imali fizzikubang.... hehe.... a uskoro imaju 2 sata likovnog.... ah da.... danas su pisali iz matkelud... ja bar nisam morala.... pa je to jedino dobro na tome kaj sam bolesna... naughty

sutra ili prekosutra dobijem slike s maturalca yesyeswinkwink
pa budem ih najvjerojatnije stavila na blog.... pa budete mogli vidjeti kak nam je bilo na Hvaru smijehsmijehsmijeh
kao što vidite.... opet imam novi predložak.... ja nebi bila ja da ga ne premjenim... i opet budem ga uskoro mjenjala.... kad ih je tak puno.... i svi su super!thumbup

počela sam više slušati The Ramus.... a posebno su mi dobre pjesme In my Life i First day of my Life.... koje budem... kao i uvijek stavila na kraju posta....dead
____________________________________________________
poZzz: Štefanu, Tinchi, Anemari, Saši, Makarunu, Gušiju, opet Saši...
svome ludome i otkačenome razredu, 8.a... te svim mojim prijateljima iz 8.b i 8.c....
koji su legende na našoj školi! 8.a, b, i c.... rulaju po školi.... yeswinkyeswink
tak i treba ljudi.... a ne dopustiti 5., 6, ili 7. razredu da to učine! namcornamcornamcor
___________________________________________________

Evo pjesme First day of my Life....=)

i to bi bilo to od mene.... do sljedećeg javljanja!

12.09.2006. u 16:44 | Broj komentara 23 | Print | # | ^

my day... nije baš najbolji... ali bilo je i gorih...

evo da vam se javim! heh... kao što vidite u naslovu... da današnji dan... i nije baš najbolji...
razlog je naime jedan... jedna pametnjakovićka... nebudem ju imenovala... mi želi pokvariti život... i stvara razno-razne glupost... laže... govori sve i svašta kaj uopće nema smisla.... kao ljude vodi njihova ljubomora... ali ja znam da imam svoje društvo... koje je najbolje na svijetu... i ono mi je najveća podrška... željela bih im zahvaliti... STOGA.... HVALA VAM LJUDI! you are realy the best!.... sad sam se uvjerila u istinost stiha kojim počinje moj blog...
Prijatelji su poput zvijezda, ne vidiš ih stalno, ali znaš da su uvijek tu!....
i stvarno je istina... sutra se vidim s Anemari i Valentinom... one su mi jako velika podrška... a ako se one zakače s tom osobom... to nebude dobro ispalo... ah.... nije dobro razljutiti cure... to znaju dečki iz naših 8. razreda...
zar ne dečki?... danas je bilo tučnjave između cura i dečki... ja nisam sudjelovala.... ja sam samo gledala i smijala sam se... e kak su ih cure znalemale... to je stvarno bilo smiješno....

no nema veze to... sad budem, stavila jednu pjesmu... koja bi mogla pobliže opisati kako se ponekad osjećam... (npr. kao danas u nekim trenucima)...


Evo je... Green Day... Boulevard of broken Dreams... meni je današnji dan skorom kao i ovaj u pjesmi... no ne brinem...
glava gore... i DON'T WORRY, BE HAPPY!

08.09.2006. u 20:24 | Broj komentara 24 | Print | # | ^

boring day mah

mahHHHHHHHHHHeyyyyy!!!!
kak ste kaj?
ja sam jako happy... hehe...
danas sam bila dežurna... bilo je malo dosadno... ili ipak još malo više?
nije lako dežurati... zvonila sam svaki sat 2 minute prije... a svaki odmor je trajao još dvije minute duže... tak da su sve skupa... teško se je primjetilo... ali nema veze... mali odmori trajali 9 minuta... a veliki oko 14 ili 15... vidite kak sam ja dobra frendica? i tak... imala sam društvo 4. sat... naime Danijel je imao vjeronauk... al ne hoda na njega.... pa je bio pri meni... pa smo se malo šalili... pričali i smojali glupostima.... hehe...

a zašt sam happy? e pa.... imam još jednoga novoga frenda... zove se Saša.... i dopisujem se stalno s njim... a još je k tome pravi slatkiš!cerekcerekcerekcerekcerek
evo stavila budem sad njegovu sliku... cure... ak vam je zgodan... bolje da ga pustite na miru... hehehe...


evo... to je taj Saša... koji mi je jako dragi... heh... baš je zakon! ovo je inače slikano na Skate Contestu... on je bio 4. u mlađoj kategoriji... baš je slatki! cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

aj... poZzz!mahwave

07.09.2006. u 16:56 | Broj komentara 11 | Print | # | ^

ey...novi post s slikama predivnoga moba...

evo par slika BenQ-a Siemensa C81...





Ovo je BenQ Siemens C81... bjutiful mob =))
mob ima:
-262k boja...
-26 mb-a interne memorije
-i 128 mb-a memorijske kartica =))
- bluetooth
-mp3 tonovi...
-i mnogo, mnogo super dodataka...

05.09.2006. u 20:22 | Broj komentara 14 | Print | # | ^

ufff... neznam kaj bi sa sobom...

hey.... kak ste kaj?

kak v školi?

Kak prolazi dan?

roflroflroflroflroflroflrofl
Meni je užasno... Pod hrvatskim me rezrednik digao... i rekao je da je moja pjesma izvučena između 353 pjesme napisane na kajkavskom.... užas.........................roflroflroflrofl
i tu su moju pjesmu odabrali dole u Zadru... sram Vas bilo! Zakaj ja???? Zakaj ne neko drugi???headbangheadbangheadbangheadbangheadbang
stoga budem 23.9. (1 tjedan prije mog roćkasa) se morala sramotiti u narodnoj nošnji Međimurja... i to ne na domaćem terenu, nego u Slatini ili... kak se ono mjesto zove??? pozabila sa.... Zemljo... otvori se... PLEASE!!!!!
Mislim, zakaj baš ja? Zakaj budem moralameti narodnu nošnju??? i recitirati pred drugima??? Zakaj????????? više ne pišem pjesme za zadaću, makar dobila i 1 iz zadaće! nema šanse!!!!!!! tu sam zadaću napisala radi reda.... užaaaaaaaasssssssssss!!!
nikome ne bih željela to! svijet nije fer! nije!!!!
mislim, svi mi se smiju dok rečem da budem morala nastupati u narodnoj nošnji... pa mi govore nešt poput ovoga:
-kaj i starke buš mela na nošnju?
-buš si dela i killere?
-buš se našminkala kak obično, ono crna olovka i tak?
-ufff... da mi je videti tebe v narodnoj nošnji... ono slušaš punk, rock i metal... a tam buš furala narodnu nošnju???? headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangburninmadburninmadburninmadburninmad
___________________________________________________________________________

dosta mi je toga! nebudem morala to još jedan dan slušati, nadam se! ježim se već od same pomisli na to! frka me je... inače imam ogromnu teremu, a ja budem nastupila pred puno ljudi... da se bar onesvjestila... bila bi onda happy!... ali to se... kao i obično nebude dogodilo... idem se ja sad dalje nervirat, a vas budem pustila na miru...

Uživajte... kad ja ne uživam!
_____________________________________________________________________________
poZzz svima vama koji ste tu, koji komentirate, koji me poznate... i oni koji me ne poznate...

a poseban poZzz to:
Tincha, Makarun, Anemari,Darko, Eya, Saša, Štefan...... i mom ultra mega giga cool društvu!

05.09.2006. u 16:13 | Broj komentara 8 | Print | # | ^

Prvi dan školske godine '06/'07...

ey!
whats up?

meni je prvi dan prešao super... evo nekoliko razloga:
-dobili smo novoga učenika, Aleksandra Meščika, alias Sašu... dečko je full ok! sjedi iza mene...thumbup skupa s Panučijem (ovo bi moglo biti bolje, al ide...)headbang
-sedim s mojim best frendom Darkom, alias Gušijem...
-vidla sam opet neke osobe koje su cool!yes
-imamo potpuno renoviranu školu....smijeh
-jedna frendica mi je saznala broj neke osobe, i dala mi ga je... pa sam sad happy! cerekcerekcerek
- ugl, više manje je sve ok!

A evo zašto bi moglo biti bolje:
-u školi imamo postavljene kamere... grrrrr....burninmad
-vidla sam neke osobe koje ne mogu ni u snu smisliti...bang
-pola škole je ispunjeno šminkerima! thats sick! ako kaj mrzim onda je to...ludludlud

Budem jednom stavila slike škole sad kad je renoviran, ali je prvo trebam sliknuti! dead
_____________________________________________________________________________

poZzz to:mahwavemahwavemahwavemah
-Anemari
-Darku
-Tinchi
-Aleksandru, alias Saši
-Nikoli, alias Makarunu
-Mateji J.
-Valentinu, alias Čmrgi
-Luki
-Hrvoju
-Patriciji
-Barbari
-Valentini...
-Štefanu...
-itd... jer ih je puno...

Evo slike naše škole prije renoviranja:

ovo je ulaz... koji je sada renoviran, malo pomaknut prema naprijed, i ima kameru... grrrr...


ovo je sa južne strane naše škole...


e ovo pa je s sjeverne strane... na slici se vidi škola i dvorana... na toj su slici još stari prozori, jer je to slikano prošle godine...
a sad naša škola izgleda puno, puno, puno bolje... winkyes


Check Out Blinkyou.com for thousands of custom glitters and layouts
i još jedan predivan stih iz pjesme Boulevard of broken dreams... grupe Green Day....

04.09.2006. u 17:30 | Broj komentara 5 | Print | # | ^

opet novi post...

ovaj post će biti malo poduži... no nema veze...

sutra opet škola.... heh... šta se mora nije teško... ujutro ustajanje u 6 sati... grrrrrrr.... sad smo osmari, vladari na školi... baš me zanima kaj budemo napravili ove godine... sigurno nikaj dobro... no nema veze...

danas je posebno dosadan dan.... nemam kaj raditi... pa po ko zna koji put gledam pirate s kariba.... posle pa idem gledat The Amytville Horror-> taj film je zaaaaaaakon!
i tak do večera... bla... bla.... bla... bla...

jučer sam bila na 2. skate contestu.... bilo je suuuuper! bilo je dosta ljudi...
a najviše skejtera.... došli su čak i profi skejteri iz Zagreba...
a došli su još i iz Slovenije, pa iz Male Subotice.... i tak... među starijim skejterima je pobjedio neki Filip (pozabila sam prezime, kaj morem?)... a među mlađima sam pozabila....
sve kaj znam je da je naš najbolji skejter među mlađima bio Turkec (5. mjesto)... pa onda Tin (6.mjesto)...
ah da... mojemu best frendu Darku je neko ukrao skejta... bezobrazluk....
kak to ljudi mogu činiti??? neko mu je posudio skate...
i pokušao se natjecati ali je u 3. pokušaju odustao... šteta... velika šteta... ali Darko znaj da si ti LEGENDA!
no na kraju je od profi skejtera dobio novu dasku....
osim skate contesta... koji je bio super događaj...

još je jučer u Središću bio premijer Sanader (za mene Kanader)...
koju su parodiju napravili po cjelome gradu... glupost!zatvorili su pola prometnica iliti cesta... samo zbog njega... čemu to??? nije mi jasno... ko da je on svjetski poznat... grrrrrr....
_____________________________________________________________________________

prekojučer sam bila s Anemari na Špancirfestu... bilo je super! bile smo na koncertu Pips, Chips & Videoclips... prežderavale smo se s gumenim bombonima... to ti je život!... vidle smo puno metalaca, rockera i punkera... i naravno zgodnih dečki... that's cool! dva su stalno hodala za nama...
stavila budem jednom i slike s Špancira... mislim ne sve... samo tamo gdje smo Ane i ja dobro ispale... a to su otprilike jedna ili dvije slike... a onda je te večeri Ane ostala pre nama... bilo je super... malo smo bile na chatu... pa smo gledale filmove i tak... no dosta o tome...

evo jedna slika... od mog prvog ovogodišnjeg posjeta Španciru.... Porsche Boxter... super auto... bio bi ljepši u crnoj boji... al je i ovak super!
_______________________________________________________________________________



Evo jedne super pjesme... Knocking on Heavens Door... od Guns N' Roses
_______________________________________________________________________________
to bi bilo to...
poZzz:
-Anemari
-Darku
-Tinu
-Ivani
-Anti Alonsu
i još nekima drugima koje nisam nabrojila...

03.09.2006. u 14:26 | Broj komentara 10 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (12)
Kolovoz 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

¤p!$ ߣ¤g@

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

na ovom blogu moete čitati kak se gubim....



Counters
Counters



my counter....


Linkovi-....


Karlo
Kruno
Sara
stełła
štefan
kokyce
beLši
romina
Anabela
filipa
nino
Tamara

1. B (tj. bekači-moj razred :D)
Tuonela
Lucija
Barbara B.
Barbara S.
Laura
Martina




Ekipa s foruma net.hr-a
Elvenpath
pookie
Madhuri
omisanka
g!!ga
lilith
frizura









Erik

*...tko sam ja?...*

~čudno djevojče zvano Darija
~poznatije kao Daaky, Dada ili Dax...
~na svijetu sam od 30.9.'92...
~dakle, staro tek sitnih 15 godina
~sluša metal i rock...
~učenica 1. razreda opće gimnazije u Čakovcu...
~dolazi iz Murskog Središća
~voli slušati glazbu, čitati i gnjaviti ljude oko sebe.....
~bez svojih prijatelja ne vidi neki poseban razlog za živjeti
Bolje da me mrzite zbog onoga što jesam, nego da me volite zbog onoga što nisam...

~ako želite da budem vas ponekad gnjavila, ili vi mene, slobodno se javite na:
~msn- daaky7@hotmail.com
~icq- 441-747-287


~izgled.
pa... unique...
~smedooko ljubicasto pofarbano djevojce, visine nekih 170 cm.
~napomena: na slikama je jos uvijek bilo crveno ofarbano djevojce., dakle stare slike.
*klikni da se poveća*



ovo vam je pokušaj uslikavanja svog odraza u ogledalu...ali glupo ispada. i opet me baš briga dead


najnovija slika trenutno :D


~daaky slusa bendove kao sto su:
-Bullet for my Valentine
-Within Temptation
-Hammerfall
-Sonata Arctica
-Blind Guardian
-Evanescence
-Tristania
-Epica
-Sirenia
-Nightwish
-Nirvana
-RHCP
-Guns N' Roses
-Led Zeppelin
-HIM
-Deep Purple
-Queen

{najvise slusam prva 3 benda!}




*...slike...*

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

*...music...*

Bullet for my Valentine













Hammerfall













odaberi pjesmu... i klikni play... =))

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@