don't look at me.....with that bad look....don't hate me....because i will hate you!!

inspirishano: 17.03.2006., petak

citaj...skuzit ces....citaj!

ovako...danas cu se ubiti!!!!evo objasnjenja:

LIKOVNI- zenska je poludila!! svima nam je podjelila komade i rekla da cemo za kraj imati dva!!!!pa je ona normalna?! mislim dva iz likovnog?! pa to ce mi skroz pokvarit druge ocjene.......

TJELESNI- to bolje da i ne pricam.....moramo pisati sastave od 300 rijeci!! pa je on normalan?! definitivno nije...ja ako danas ne poludim zivvjet cu 100 godina.....uff.....uzmi noz i ubi se......

ali kakva bi ja bila a da ne dobijem inspiracije na ovakav dan......eto srocila ja par stihova....lol.......

ma joj.....bas sam ih utipkala....i onda izbrisaala.....sram me....smijat cete se ......nemojte se ljutiti......=(....pusssica

read ya

devil girl

Image Hosted by ImageShack.us



ova slika moze poblize oznaciti moju ljutnju......
- 18:14 - klik...klik.. (18) - ma sta ce ti to? - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

klik da/ne

Image Hosted by ImageShack.us

ma ovo u naslovu...to je samo zajebancija!!
haha.....pussach i naravno-commentirajte!!


Linkovi