ponedjeljak, 09.01.2006.

..we are the robots.. :D

a jebemu bilo bi vrijeme da nekaj i napishem jel da. proslo je eto chak 6 dana od mog zadnjeg posteka. zhasu.. a neda mi se bash piskarat=) ne da mi se neda, neg neam kaj za pisat. a vidim takva je situacija i kod drugih,jel.
bash se nish ne dogaĐa zanimljivo kod mene. spavam, jedem, pleshem, spavam.
upravo gledam onaj crtich zemlja daleke proshlosti =)) a bash je dobar =) davno sam to gledala..=) al malo se falshe smiju. i malo su prenaivni. bwahaahah. :D

i vidim da je moj proshli post nabio malo vechi publicitet na bloggu Image Hosted by ImageShack.us :D haha. lol.

enivej, bila sam nekidan u ljubljani i nakupovala se ko luda. a kaj, snizhenja su po 50%, nisam ni gledala kaj sam kupovala samo sam trpala :D
i preksinoch sam bila u cinestara, gledala king konga sa frendicama. na kraju kad su ubijali onog majmuna chujem ja da netko shmrca kraj mene. okrenem se prema frendici i skuzhim da plache.. :D a ja se odvalila smijat..Image Hosted by ImageShack.us kak sam ih kurila posli toga LOL..=)))

jao.
a bash neznam shta da napishem.
pa kaj bi i napisala kad se nish ne dogaĐa. blablablah.
jao. jao. maaaaaa idem sad. ionak moram mal sredit stan.
do iducheg posta......... saljem pozz i nek prezhivite josh koji dan (i to neki ne uspiju..) Image Hosted by ImageShack.us ;)

| 12:40 | Pucaj Image Hosted by ImageShack.us/></a> /></a> (13) | printaj..? | #<" />

<< Arhiva >>