< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Opis bloga

zovem se dragana i ovo mi je 1. samostalni blog.Nadam se da će vam se sviđat!pozz

to sam ja..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA i moja KOKA...naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me & Tenchy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tena i reby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lea i reby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

andrea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Doris
Tinchi
Maja
Reby Tena & Andrea
Brenda
Doris & Marina
naše rovinjke (mažoretkinje)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
šta nije preljep???
Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 07.02.2008.

...šta bite vi bibliju...

...pošto neam net i sve šta napišem pišem na informatici
tako da je ovo i pre više...zujo...al ok mi je jer ćim se preselim dobivam net pa ću napravit i novi blog...
ah bliži se regionalno i jedva ga čekam...al državno više ubiti ne europsko još višelud
ma dobit ćemo nove čizmice...ah...cereke da...ovako samo da ja opet ćujem da
BRENDA i NATALIJA opet budu neš govorile o meni,Rebecci i Teni ne da ću ih ubit nego ću ih tako satrat i
pod tim ne mislim fizički nego psihički a to je bar lako jedino će bit teško za Nataliju jer ona nije baš tako glupa
al je PATOLOŠKA LAŽLJIVICAlazemeni je ubiti žao Brende jer ona je ovako ok cura ali je naivna i sve je povjerovala
Nataliji...a Natalija stvarno zna bit uvjerljiva...pa čak smo joj ja i još neke pametne cure povjerovale...al smo ju na vrijeme skužile...e vo je mislom bio dugačak post...naspram onih prijašnjih...tako da sad očekujem koj komentar više
e ljudi puuuuno vass pozzam i ljubim a pogotovo moju BUBI(ako možda ne znate to je doris)...e da skoro zaboravih i moju koku(rebi) ah ajde kad sam već krenula onda pozzam i tenu,monicu(pupi),marinu f.,leu.lulu,špisku,ako sam nekog zaboravila nadam se da se neće ljutit...ae bokmahfinokiss


|komentiraj 54| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.