lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Opis bloga

zovem se dragana i ovo mi je 1. samostalni blog.Nadam se da će vam se sviđat!pozz

to sam ja..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JA i moja KOKA...naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

me & Tenchy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tena i reby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lea i reby
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

andrea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Doris
Tinchi
Maja
Reby Tena & Andrea
Brenda
Doris & Marina
naše rovinjke (mažoretkinje)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
šta nije preljep???
Image Hosted by ImageShack.us

subota, 23.06.2007.


Get Your Own Quiz!, More Quizzes


|komentiraj 43| printaj| #|

četvrtak, 21.06.2007.

volim ga...ne volim ga...ne znam

sam naslov govori da je ovaj post ljubavni.ima jedan dečko,sladak,predivnih oči koje kad pogledaš osjetiš ljubav koju ti pruža.
bili smo već jako puno puta skupa a svaki je put bilo sve ljepše u njegovom društvu.nasmijavao me,mogli smo satima pričati o svemu i uživali u predivnoj ljubavi.ali došao je trenutak kad smo čini se zauvjek prkinuli.
prestali smo se viđati i misliti jedan o drugom.mislila sam,ne volim ga,
to je prošlo i ostat će samo u ljepom sječanju.ali smo se jučer vidjeli a pogledi su nam se susreli na predugo jer sam ja opet osjetila onu ljubav.ne znam šta da radim,dal da mu se približim ili da se udaljim od njega i sve zaboravim i kažem glasno...NE VOLIM GA...
molim vas da mi u komentare stavite savjete koji mi stvarno trebaju

|komentiraj 17| printaj| #|

napokonnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jučer je završila školasmijehsmijeh
navečer je bila čajanka koja je mom razredu bila zabranjenaheadbangheadbangzbog toga što smo stavili profi iz eng iglice u stolicuyes
ma...a meni se baš išlonomislim da neću baš puno postova pisat ovog ljeta jer neću baš bit domawave
pozz do sljedećeg posta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1kiss

|komentiraj 1| printaj| #|

četvrtak, 14.06.2007.

hy everybody

sad sam na inf i profa mi stalno nešto pizdiburninmad
čudno da se još nisam prehladila nakon onog "kupanja na cesti"lud
stara će mi popizdit kad vidi kolko imam neopravdanih,mislim nisam ja tolko markirala kolko su ne
izbacivali al nama vezerolleyes
svima bigg POZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smijeh

|komentiraj 17| printaj| #|

utorak, 12.06.2007.

zabavni pljusak

danas poslje šta smo ja,Luana,Brenda i Patricija bile kod mene,poslje smo krenule kod Brende doma.
umeđuvremenu nas je uhvatio pljusak i sve smo pokisle.headbang
ja i Brenda smo se valjale po lokvama i cesti,bilo je full smješnosmijeh.luana je crkavala od smjehasmijehsmijeh.poslje nas je vidila tena i njena nona pa su se i one smijale.danas sam dadilja jednoj preslatkoj Nikolcerek(za to ću naravno biti plačena).
bigg POZZ!!!!!!!!!!!!!!!!kiss

|komentiraj 10| printaj| #|

subota, 09.06.2007.

maturalna

hy.jučer sam bila na maturalnoj od brata,naravno on je bio najljepši skuupa sa sonjinom sestrom draganom.bilo je fora.poslje smo išli do monvia na cugu pa doma.
do sljedećeg posta
POZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smijehsmijehkisskiss

|komentiraj 17| printaj| #|

petak, 08.06.2007.

dvije važne stvari u mom životu.......

naj važnije je da se bavim Rovinjskim mažoretkinjama!!!!!!!!!!
obožavam plesati sa štapom, bez toga ne bi mogla živjeti!!!
e da , ja sam predvodnica juniorki!!!smijeh jako se ponosim time...
jako volim mačkice... imam jednu doma, zove se Viktor, tj. zovemo ga ćupi...
on je kartuzjanac... predivan i poslušan mačak...
u sljedećim postovima ( ne znam točno kojem) ču staviti njegovu sliku...
imam i hrčka koji se zove Tuna...(haha)
i ona je preslatka, jako je malena i voli kakati po meni...
i njezinu sliku ću staviti na blog...

to je sve za danas.....
pozdravljam sve blogere, posebno: Doris, Marinu, Saru ; Martinu, Tenu, itd...........
(sorry ako nekog nisam nabrojala...)

pozz!!!!!!!!!!!!!!!
big kiss and bigmah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|komentiraj 25| printaj| #|

chat.........


Get your own Chat Box! Go Large!


|komentiraj 3| printaj| #|

ovo smo ja i Doris(moja naj frendica), kako se gubimo, tj. ja se gubim!!!!!!!!!!!

|komentiraj 3| printaj| #|

četvrtak, 07.06.2007.

my life

Znate da se zovem Dragana ali ništa više.Živim u Rovinju,idem u šesti razred koji jako volim a posebno njegove učenike.Obožavam svoje frendice a neke ću napisat:Doris,Tena,Brenda,Luana,Marina...zujo
volim se glupirati a frendice su mi dokazale i da sam psihičkiludnut ali se time ponosim.To što piše da sam zaljubljena 4ever to govori da vjerujem u ljubav i da ne mogu bez nje.Možda ste upoznali moju naj frendicu Doris koja ima blog s Marinom.Bez nje ne bim mogla živjeti jer mi je život s njom ispunjeniji.Moja 2. naj frendica je Tena koju isto tako volim.Brenda je poseban slučaj i o njoj bim kao i o svim drugim frendicama mogla pisat danima.Obožavam se smijati pa mi je svaka glupost smiješna.
Do sljedećeg posta smijehkiss

|komentiraj 13| printaj| #|

hy

Evo me napokon.Kao što vidite ovo mi je prvi post.wave pa će kao i kod večine njih biti karatak.big kiss od Dragane!kisscereksmijeh

|komentiraj 4| printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.