body All of the Memories so close to me just fade away. - aBout. __ in a perfect world..you still be here. - Blog.hr body

ponedjeljak, 25.08.2008.

All of the Memories so close to me just fade away.

evooo. napokon novi post.
wooou. nisam fakat dugo ništ tu napisala.
a kai češ.
evo rođendan je prešel.
bilo je prezweer.
mdaaa.
ludovali smo, pjevali, našetavali se,
plesali itd itd itd.
no dobro. više o rođendanu ma moem speisu.
mislim ima slika i to sve...
e da. i tam je nekai napisano.
tu mi se neda.
a i nemrem si slike prebcivat na ovai komp pa ondaaa.
hm hm.
neznam kai da pišem.
mama mi kreči sobu trenutno.
jeeej jeeej.
sad bu..hmm. narančasto-bijela
i ta mi se pomisao jako sviđa.
eeeee daaa.
od Tene (mwa <33) sam za rođendan dobila ribice.
Tenu, Luciju i Doru.
dada.
danas sam im išla kupiti dvorca, šljunak i plastičnu biljčicu.
sad su taaaaak vesele.
i naganjaju se po akvariju.
baš su mi slatkiceee. <333
evo nemam poima kai da još napišem.
još par rieči za krai.
nekai slično onome s prošloga posta.
al ovo mie bolje.
puno bolje.

Image and video hosting by TinyPic

puse do idučeg posta.

P.S.- od danas volim horoskop. =)


The 7 things I hate about you

Your vain, your games, your insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy
Your friends, they're jerks
When you act like them just know it hurts
I want to be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you

But than I compared to all the great things that would take to long to write.
I will mention the 7 that I like.

The 7 things I like about you

Your hair, your eyes, your old Levi's
When we kiss I'm hypnotized
You make me laugh, you make me cry
But I guess that's both I'll have to buy
Your hands in mine
When we're intertwined everything's alright
I want to be with the one I know
And the 7th thing I like the most that you do
You make me love you

25.08.2008. u 20:37&bull ; Komentari (57) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv