body aBout. __ in a perfect world..you still be here. body

subota, 28.06.2008.

I Know You Want Me ... I Know You Need Me. XD XD

evooo.zahvaljujuči tonkecki imate novoga postaaa.dada.ona se potrudila (čitai STRGALA) komentirati.hihihi.a eto.ja sam rekla da očem barem 100 komentara.i eto tako moa tonkecka. aide kad smo več kod nje.ovai post nek bude o njoj.
Image and video hosting by TinyPic
paaaa.moja tonkec.ne poznam ju dugo.ustvari..poznam u fakat dost kratko.negde godinu dana.otprilike.i iskreno.opče se ne sečam kak smo se mi upoznale.mislim dae to bilo onak prek moe sekachice mateee.al nisam sigurna ((mozaaak)).no uglavnom.poznam ju dovoljno dugo da zna da je ona jedno zwer, presmešno bičeeee.
dadada. a kai. njoj morete sve reči. ona uviek izvali neku glupost. i opčenito je smešna.
dada. onda dok ste v komi. doidete do nje. i ona veli nešto izvaljujučesmješno i onda ste odma bolje.
hmm hmm. samo jedna stvar na koju vas trebam upozoriti. najte ras[beep] tonkecku jer vam se loše piše (imam iskustva)
i takooo.evo moja tonkecka.tak ju ja zovem. i evo sad si je ona složila bloga.i adresa joj je OVA.hmhm.klikni. idi pa vidi...ii taak.
uglavnom.smehec.nemam više kai za reči.jako mie žal kai je ona sad otišla iz naše družine "Đureki" (čitai: iz naše Đuro Ester ludnice XD XD). sad budu hodnici tužni bez njezinih gluposti. hvala bogu. tonkec ima msn. pa bumo se čuleee. a iduče godine vjerojatno idemo skupa na moreeee. (kai da vam velim.to mie rekla prie..hmmm.otprilikeee...10 minuta.XDDD). i takooo. eto to bi bil moi postek. evo još jedna slikica.
Image and video hosting by TinyPic
pozzek tonkcecki.
puseeeeee.
<333
P.S.-i moram rečii.danas mi se tenče vrača. weee. a ja 4. odlazim na moreeee. baška vodicaa.mmm.uživancija..
aide idem.pusaaaa.


<333

28.06.2008. u 15:02&bull ; Komentari (76) - Isprintaj

ponedjeljak, 23.06.2008.

But How Do You Expect Me, To Live Alone With Just Me?

ellou.evo novi post na vidiku.malo sam konačno sredila blog.novi dizajnek.promiene u boxu.dada.možda niste zamjetili ni one stare a ja evo več stavljam nove.šmrcam.malo sam prehlađena.valjda.dada.neznam od čega.hmm hmm.razmišljam.neznam.ah nema veze.
tako tako.evo slušam muziku.(making my way downtown, walking fast...) Thousand Miles. lijep pjesmuljak.dada. tak. škola je konačno gotova.(jeeeeeee). ah. sad baš o tome kolko sam sretna. nebi. u petak smo se oprostili od osmaša. bilo je i suza. i to dost. dada. a kai si ja morem. kad je meni tai hodnik jednostavno nezamisliv bez mojih osmašica i mog osmaša. =((( i još dok se setim da tai hodnik budu preplavil klinci. a dobro. bar bumo imali na kome iskaljivati svoi bijes i tugu za osmašima. mrzila ih bum više od svega. več ih sad mrzim.grrrrr. i takoo. Šafranka i Tulipanka su na moru. uživaju. (Pozdrav! =) ) i taaako. svi idu na more. blah. meni je još prerano za more. a i bila sam nedavno. i neda mi se putovat po ovoi vručini.dada. bijes me opsjeda. ove nepodnošljive vručine nemrem više podnositi.i dosadno je u kc. mislim da se za vikend selim. dada. u hlebine. tam bu zanimljivo. tam je uviek zanimljivo ljetooooo. ludo. sao sad još treba nagovorit ono ludo društvo na kupanjeeeee. ou jea. jedva čekam. čingi..here i come! =PP i tak. evo natipkala sam vam poprilično dosadan post. a evo. kakvo je vrijeme takvi su i postevi. =)
pozdrav do idučeg posta.
P.S.- Hvala na komentarima.
Image and video hosting by TinyPic

23.06.2008. u 12:21&bull ; Komentari (106) - Isprintaj

utorak, 17.06.2008.

Feel The Rain On Your Skin.No One Else Can Fell It For You... =)

evo.danas je dokazano da ja vodim poprilično zanimljiv život.ima par razloga.al evo.ja opet imam priču.kou bute možda pročitali a možda vam se baš [beep] za to.dada.morete si mislit.a ko drugi nek ja i tena.=) morale smo mi bit te budale.mda.e pa da počnem.dakle.dogovorile se mi da idemo danas u pol 6 u grad.i dobro ne odemo mi do grada.(tena e zbušila uho.weeee.sad je totally emo.lool) aha da. i sad moramo mi ič po parkiču.i spustila se kišica.kiša.kišurina.kišuretina.kišureturina.kišureturesina.i onda smo se mi mozgovi sklonili pod kroz najdražeg nam paviljona.al pošto smo skužile da ne prestaje krenemo mi doma.jeeeee.al dok smo mi krenule tak se spustilo kai to nisi videl prst pred nosom.onda smo se skrile pod nekakvi mali krović ang-a.al nie nam bilo dosta kai su nam sve hlače mokre nego smo po onoj kišureturesini išle do kuglane.i naravno.bežale smo.strgale smo si kišobrane i GRATIS namočile su nam se sve hlače.aha pardon. NAMOČILO NAM SE I DUPE i sve ostalo kai se moglo namočit.onda smo skužile da se više nemremo namočit pa smo gacale po največoj vodi. (a idioti kai si mi moremo) mdaa.evo vidite.i tak smo mi došle mojoj mami pred vrata.aha. bila je popriličćno nasmješena (ma koga zavaravamo pucala je od smeha) dok nas je vidla. =)
biseri.eto tak je ovai post napisan s još mi mokrom kosom.=)
aide sad vas ljudi dragi pozdravljam do idučeg posta=)
mda.pusu šaljem:teni,matei,luciji. =)
a posebno pozdravljam sve bezobzirne i bezosječajne muškarce.a pardon.kepce.=)
pozdrav!
Image and video hosting by TinyPic

DODATAK POSTU.HVALA MATEI.mozak moi.
(upozoravamo vas da ne pokušavate ovo kod kuće)
danas smo ja i matea isprobale nove stvari.danas smo u 14:55 povukle svou prvu traku za depilaciju. ( skrušeno se ispričavamo moim susjedima na buci...)bilo je smjeha.i vrištanja.
*tri, četri, sad. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!
*(tena kaže) a daj ja bi vam jednu povlekla.oču jaaaaaaaaa!!.
bilo je poprilično bolno a cilj nije ostvaren.jednostavno smo odustale zbog prevelike boli.a naravno nakon tuširanja mazanja promatranja dobivenih osipa počele smo se po dobrom starom običaju polevati.tak da mie ovo danas drugi put da si perem kosu JER MIE MOJA LJUBLJENA SEKA MATEA PROLILA SOK NA GLAVU! hvala njoj.
i tako.moa nadopuna postu je završena.
pozdrav po neznam koi put!.
=)
Image and video hosting by TinyPic

POSEBNO POZDRAVLJAM MEGGY.da se ne srdi.=) pusaa. =))

17.06.2008. u 18:56&bull ; Komentari (206) - Isprintaj

srijeda, 11.06.2008.

Nema Naslova.Više. :'((

(obrati pažnju na naslov.lool.njanja)
hellou.evo novi post.iznenadno. al oke. usred tiedna.gle fakat, drito u sriedu.kak kul.lol.no dobro. evo morala sam napisat post.imam puno novosti na blogu.pa onda aide i novi post. =) i taak. dada. evo za 5 dana bu 6 mjeseci sestrinstva.weeeeee. u subotu slavimooo.nadam se barem.mislim. nemoite si mislit da ste pozvani i da bumo vas mi častili il tak nekai. nenene. toe sam naša subota onda.sad neznam točno koa al oke. lol. i takooo. ev. neznam kai da više pišem. e da. nadam se da ste skužili da sam dost darežljiva kai se tiče komentara (mislim nie da se hvalim al ono.). ak niste zadovoljni ko vam kriv. pokušavam bit fer. =)). eh daaa. znam da je ovai post užasno dosadan.
jedva čekam praznike. samo si odbrojavam dane. nadam se da nebum morala viset stalno kod bake (agrrrr). imam ja tu pametnijeg posla. =).
i taaak. aide sad bum ja lagano završila z ovim postom. fala na komentarima.jako sam zadovoljna.
odoh sad.
pusaaaa svimaaa.
pozdrav
Image and video hosting by TinyPic


11.06.2008. u 22:14&bull ; Komentari (151) - Isprintaj

utorak, 03.06.2008.

About Our Cute, Little Water Kingdom

eiii.evo menee konačno s novim postom.več mi je dojadila ona brojka 164. grr. pizdim. uglavnom.evo pošto čitate ovai post svečano vas upozoravam da se bute možda smijali, možda si bute ko i obično mislili da sam glupa (kao i obično), a možda čete shvatiti da je ovai post JOŠ JEDAN DOKAZ O TOME ŠTO SMO JA TENA ( i određene osobe koje se nađu u blizini) SPREMNE UČINITI.dakle krenimo.završila je proba. kapetanica (ja) je odlučila da ipak nebu probe do 15h.pa smo onda ja, TENA (naravno) i saraaaa (weee.pikibuuu) krenule kod mene doma.trebala je to biti obična trač-partija ali...kad je sve išlo po planu?? u jednom se trenutku tena odlučila polijati mene.pošto sam sjedila za ovim blaženim kompjuterom.ja je upozorih da NEsmije to učiniti zato ke mi bu celi stan mokar.no.to je naravno bila samo zamka.kad je tena sjela za kompjuter , oblio ju je snažan val vode iz bočice s kojom me mislila polijat.NJANJA. i tako je sve počelo.onda sam polijala saru a onda su one obadve polijale mene.blll.eto tako.kak je stan izgledal.bum vam dela par slikica te polevancije.
poz.
pus

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
evo tena.i njezina malo/puno mokra maica.i kosa.i sve.

Image and video hosting by TinyPic
naše oružje.

Image and video hosting by TinyPic
sara odmara ne meni.lol. (obrati pažnju na moje hlače)

Image and video hosting by TinyPic
i ja i tena.
šečer na kraju.
=P



03.06.2008. u 14:50&bull ; Komentari (202) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv