Dnevnik Voldemortove sljedbenice

ponedjeljak, 17.04.2006.

No Name

Ustala sam se oko pet sati...bilo mi je užasno teško,samo se toga sjećam. Tada sam imala petnaest godina,polazila sam Hogwarts.Sjećam se, toga dana svi su gledali u Pottera,on je bio peta godina,kao i ja.Ne sjećam se ostatka dana,sve je bilo u magli...samo sam čula Njegov glas.Rekao je:
-Cynthia,pridruži mi se!
Ja sam bila začarana,nisam se mogla oduprijeti nekoj neobjašnjivoj sili i želji koja me vukla.I rekla sam da,jedno čudno piskutavo da.A Gospodar se nasmijao i nekoga pozvao.U sljedećem trenutku u sobu u kojoj smo se nalazili ušlo je dvadesetak prilika ogrnutih plaštevima.Gospodar mi se približio,uperio štapić u moju ruku i nešto glasno uzviknuo.U sljedećem trenutku osjetila sam jaku bol na lijevoj ruci,no nisam vrištala.Na moje čuđenje,nasmijala sam se i kleknula pred Gospodara.
Od moga pridruživanja Lordu Voldemortu prošle su nepune 2 godine.Sada imam samo jednu želju;pobjeći od ove zbrke oko mene...
- 21:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.