Image Hosted by ImageShack.us

30.03.2009., ponedjeljak

Pokušaj Se Sakriti

I, onda mi je jednog dana dosla privatna poruka koja me toliko razveselila da sam je odlučila objaviti.
Pisali su mi pozitivne kritike na knjigu,dobila neke lijepe rijeci u prolazu,
al' da netko sjedne i ovako nesto napise na svoju ruku, skoro da zaplacem, hvala Iva!

POKUŠAJ SE SAKRITI


Draga Sonja,

žao mi je što te nisam uspjela ni pozdraviti kad si bila u Zg, ali sam dobila posvetu, i hvala ti za to!

Inače sam htjela podijeliti s tobom da sam pročitala knjigu.
Priče su jako neobične. S obzirom da te ne poznajem dobro, otkrila sam još neki tvoj svijet koji možda drugi ljudi znaju.
Što se tiče samih priča, ima onih koje te zavaljaju od smijeha, onih koje te stvarno dirnu tamo gdje se najmanje nadaš. Nekako si sve savršeno uklopila u neku cjelinu i to mi se jako sviđa.U tvojim pričama osjećam autobiogafske elemente, točno se zna kad pričaš o svojoj obitelji i nekim prijateljima vjerojatno, ali, opet, s obzirom da te slabo poznajem, ne znam gdje oni prestaju, a gdje počinje čista fikcija.

I to je ono što me cijelo vrijeme držalo uz knjigu. Imaš neki nevjerojatan način pričanja gdje hodaš po tankoj liniji između "želim ti reći sve" i "bojim se reći ti sve".
Ja to vidim kao da imaš neku nevjerojatnu potrebu da ono najosobnije negdje izađe i dime postane stvarno, jer ako te drugi znaju onda te reflektiraju natrag. U toj priči kao da se poigravaš s čitateljem, i taman kad mislim da sam uhvatila bit, onu emociju pokretača za dotičnu priču, ti napraviš twist u pola rečenice, uvodeći fantastično u ono za što sam do tog trena vjerovala da je realnost, i onda postigneš da više ne vjerujem ni u prvi dio priče.
Priznajem ti, savršeno dobra metoda skrivanja, podmetanja, ne znam kako bih to nazvala.
Sigurno si negdje istinu i rekla, a kako bi i dalje ostala zaštićenom, i da tvoj život i privatna misao ne postane kurva, ostavljaš ju između redaka.

Još jedna stvar koja mi je ostala jako upečatljivom je tvoj stil pisanja, i sad mi to što znam da si slikarica olakšava bahatu upotrebu sintagme: tvoje su rečenice kao kistom oslikane slike. hehe.
Zaista, dok sam čitala, imala sam totalni osjećaj kadra i radnje, aspekti i detalji su savršeno koncizni, i sve je napisano kao knjiga snimanja. Da mi daš, točno bih znala što i kako posložiti u prostoriju. Materiju, i emociju, i svjetlo, i ljude, i nebitne stvari koje čine buku informacija u kadru...onu pozitivnu, uzavrelu, punu života, buku.


Zadnje, ali nikako ne najmanje važno, iz tvojih djela čitam jednu vrlo živu ženu s jako dobrim smislom za humor i osjećajem za svijet oko sebe. i drago mi je da te poznajem!

Eto, nastavi dalje, ja sam tu da konzumiram :D

Iva Zokić


- 11:40 - Comments (2) - Print - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off