Moje virtualno ogledalo

Što me stvarno izbacuje iz cipela

Dok sam bila mlađa manje me toga uistinu vadilo iz šuza, ali i na manje sam toga obraćala pozornost.
No, ako neka pravila vrijede za mene, zašto ne bi vrijedila i za druge?
Sad kad sama vozim kroz nepregledne gradske gužve, živim u velikom gradu i družim se s previše ljudi ne svojom voljom i ne svojim izborom, čekam u dugim redovima dućana bilo da kupujem mlijeko ili komad namještaja, a imam sve manje vremena, jer je aktivnosti sve više - sve više uočavam i sve mi više smeta nečija nekultura, bezobraština i malograđanstvo.


Možda će neki od vas reći da je problem u meni, da moram naučit živjet s tim, ali sori, na neke se stvari NE ŽELIM i neću naviknut, radije ću se odselit na pusti otok sa izbaranom nekolicinom meni dragih ljudi. Ili se nastavit živcirat, katkad tiho, katkad glasnije i o tome iscrpno pisat na blogu.


Na jednom sam forumu baš otvorila takvu raspravu pa se javilo nekoliko razumnih cura koje su samo proširile moj popis.

1. Pljuvanje po javnim površinama


E, to je nešto što nikad neću pojmit. Em izgleda ružno, em je zarazno, em je nekulturno, em mi se od toga diže želudac, pogotovo ako se događa rano ujutro a ja napola snena i gladna, jer jurim dat krv na tašte da vide jel imam dosta željeza. Naradije bih prišla čovjeku i dala mu maramicu i objasnila čemu maramice služe. Iznenađujuće je da po cesti hračkaju ne samo neodgojeni klinci nego i damice u kostimima, komadi u odijelima i bakice koje za cijelog životnog vijeka nisu naučile osnove bontona.
Tome ću dodat da mi smeta i općenito nehigijena koju moram njuškati čekajući u redu da kupim mlijeko.

2. Jajakanje


Na mome radnom mjestu, ili na većim okupljanjima gdje dolaze susjede i frizerke sestrine odgajateljice iz vrtića, srećem tu i tamo ljude čiji ego nadglasa sve nas u prostoriji.
Kad sam JA ovo, kad sam JA ono, ja ovak, ja onak, ne bih ja nikad, ja sam još od 1790. u tome poslu i najbolja sam u klasi, ja sam objavila ovo i ono, ja sam bila najpismenija, najobrazovanija, najzgodija i tada bila ali sad sam.
Uf, to mi je tak mučno i prije svega dosadno slušat - hvalite me usta moja.
Nema ničeg gore od samohvale.
Oke je ponekad biti malo neskroman s nekim sebi jako bliskim, ali tako se javno hvalit pred ljudima koje vidiš prvi put, pa onda opet kad ih vidiš drugi put, i tako - svaki put!
Sva tvoja postignuća padoše u vodu. Možda si tome stremila, ali nisi takva. Jer TAKVI ljudi puštaju da djela o njima govre. I drugi ljudi. Nikada oni sami.


3. Patetika


To mi je posebno počelo smetat u zadnje vrijeme.
Prije ne toliko. Ali zato jer nisam toliko patetike primila u malo vremena koliko jesam u jednoj nedavnoj epizodi svoga života. Tako da mi sada i malo patetike ide jako na jetra. Posebno ako ju proizvodi muškarac. Uh.

4.Neargumetiran napad i vrijeđanje


To je glupo jer sam ja tako rekla. I onda samo hoću pitat "zašto" je to glupo, ali nema argumenta. Čak ni ne čuje moje pitanje. A kad ti ponestane argumenata - vrijeđaj. I ako se ne slažeš sa mnom, nemoj slušati zašto ja tako mislim, nego vrijeđaj.
Ovako mi nešto možete napravit dvaput.
Prvi put dajem još jednu šansu. Drugi put nestajem bez traga. I argumenta. :-)

5. Istančana i konstantna zloba


Upoznala sam nažalost i osobe kojima je sve dobro - loše, sve bijelo - crno, svaka lijepa riječ, neka zavjera. Izmišljaju toliko grozne priče da to ne možete niti pojmiti a samo kako bi naštetili drugome. Jer zavide i jer su friustirani. Opako i besramno. Srećom, znam ih jako malo. Ne bojim se ovih ljudi, al ih se klonim ko vrag tamjana. Nažalost, ne mogu ih posve izbjeći ali mogu ih svojim ignoriranjem makar neutralizirati.

6. Oduzimanje prednosti


Iako sam žena, nemojte mi oduzimat prednost. Sjest ću na trubu i probudit vas iz vaše iluzorne sanjalačke zanesenosti. Ili vam tak zablendat da ćete oslijepit. Jednostavno ne trpim nepravdu i kršenje prometnih propisa. I to onih zbog kojih biste pali na vozačkom ispitu.

7. Savjet koji nisam tražila


Osim ak se ne radi o mome mužu, mami i tati i najbližim prijateljima.
Dakle, dođe netko, i ko iz neba pa u rebra (dakle, druga je stvar ako razgovaramo na neku temu): Bilo bi ti bolje u životu da sad rodiš dijete, pa nećeš valjda rađat sa 40? Ili: Zašto nosiš ove hlače kad ti one stoje bolje? Ili: Po mom mišljenju, trebala bi početi više računa voditi o tome da ... Prazninu ispunite sami.
Mislim, otkud nekom pravo da mi dijeli savjete koje nisam tražila? Ajde da mi je život u opasnosti ili da je nešto znak neke moje opasne ali skrivene bolesti... Možda i ja mislim da bi bilo bolje nekome da ima troje umjesto nijedno dijete, ali tko sam ja da o tome dijelim savjete?


8. Neprestano kukanje


Nekome nešto ne ide dobro. I stalno kuka. Oke je izjadat se, istrest se, ali ako se naši "razgovori" svode na kukačke monologe, poželim osobi savjetovat da si nađe psihologa. (Ali ne dijelim načelno savjete jer ih ni sama ne volim primat.) U modernom se svijetu takve stvari naplaćuju. Naravno i ovdje isključujem svoje bližnje, ali njima bez ustručavanja kažem kad mi je dosta.

9. Laganje


Primjetim li da me netko pokušava prevest žednu prek vode il mi prodat rog za svijeću, neću mu reći ništa. Ni prvi ni drugi put. Možda ni treći. Neću mu vjerovat i neću mu se povjeravat. Ali ako se stvar nastavi, povest ću se za svojim pravilom i savjetovat mu, posve besplatno, da si potraži stručnu pomoć jer patološko laganje i fantaziranje može bit znak ozbiljne bolesti.

10. Dvostruki kriteriji


Kad bih ja išla cestom i pljuvala, oduzimala prednost svima redom, kukala bez prestanka, ili pričala o svojim iznimnim postignućima, lagala o sebi i drugima, dijelila savjete šakom i kapom ... fiktivnim akterima moga posta to bi zasmetalo, neki bi me čak oštro ukorili, neki bi samo okrenuli očima, neki bi se htjeli fizčki obračunat. A sad da ovo mogu pročitat, rekli bi da sam prestroga i da nisam fer. Eh, to ne volim isto. Te dvostruke kriterije. To je deseta stvar koja će me izvadit iz cipela.



Srećom, ljeto dolazi.
Cyber bi i bosa hodala. Da nije onih koji nikad nemaju maramicu kad im zatreba.


20.03.2005. u 14:18 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Dragi linkovi:

Tu biram filmove.
Posjećujem redovito Komediju.
Gledam najbolju televiziju.
Čitam ove novine.
Redovito provjeravam ovu i ovu adresu virtualnu. Ovdje pretražujem virtualna prostranstva. No, prije svega toga učitam naslovnicu.

Ako se želite izventilirati, to možete ovdje.

Pišite mi na virtualnacura@yahoo.co.uk

Želite li se igrati izgledom bloga, možda vam ovi linkovi mogu pomoći:
Obojaj blog
Izbroji koliko nas je bilo kod tebe
Kurzor Koji Pleše
Veličina slova
Boja (ne samo teksta)
Igraj se bojama;satima kombiniraj
Stavi veću fotku na Internet
Ili kreiraj svoj virtualni albumčić
Smajlija u izobilju
Jako zgodne animacije
Još smajlija


Ako vam zatreba koja cyber klinika...
Portal za pitanja o zdravlju i bolestima
Žena samo za žene
Zdravlje i život
Zdravi veseli bili ;-)

Za nas, curice:
virtualna frizura
Veseli kutak
Najbolji frizer u Zagrebu
Najbolji kozmetički salon
Najbolja dermatološka poliklinika
WebFit
Slap


Portali
Monitor
Index
Corner
Vip
HtNet
Iskon
Coolinarika

Traži, traži - pa ćeš naći

Pun pogodak
Google

servisne informacije
Jel gužva u prometu
Kakvo će biti vrijeme...
HINA

časopisi i dnevne novine on-line

Prvi hrvatski informatički časopis
Vjesnik
Slobodna
Nacional

wikipedia

Za sve vas koji ste ovisni
Star trek
Startrekovski podforum

Forumi:
Moravek
Medicinski forum
RRF
KokaLoka
Roda
Linadorin forum ljepote
HRT

Maxidiskont
Ljevak
Unival
Superknjižara
AGM
Sveznadar
Novi Avonov katalog
***

Ogledalce











****

Kad sam upoznala Blog, odmah sam se osjećala nekako virtualnije pa sam se nazvala Cyber, a ove riječi koje ovdje ispisujem - SVOJIM VIRTUALNIM OGLEDALOM.
Jer u njima uistinu ogledam sebe i svoja razmišljanja, preispitujem se i promišljam, usvajam nove i mijenjam stare svjetonazore.

Kao kad se pogledam u pravo ogledalo pa promijenim boju ruža za usne ili se podsjetim koliko mi nova frizura dobro pristaje.

A sada znam da je ovo i VAŠE virtualno ogledalo. Svih vas koji ste tu.
Pomozite mi naći odgovor na pitanje što je s njegove druge strane - još jedna virtualna stvarnost ili isti mi, samo naopačke?

Naručite i vi svoj bedž...


Što ja nisam i što sve nemam

Samim time što dijelim svoju intimu s vama jasno je da
nisam sramežljiva
nego da mi je naglašena ona egzibicionistička nota,
kao i vama koji me čitate - voajerska.

Nisam muškarac.
Nisam stara.
Nisam staromodna.
Nisam ružna.


Nisam debela, ali nisam ni premršava.
Nisam ni stara žena s apsolutno ravnim trbuhom i jako malom skroz bezveze guzom.

Nisam ravnodušna, nisam sebična, nisam glupa.
Nisam neosjećajna, nisam bez samopoštovanja, nisam čudna, nisam dosadna.
Nisam usamljena, nisam frigidna, nisam nevjerna.


Nisam visoka, nisam plava, niti crna a ni brineta. Nemam pjege.
Ne nosim očale.
Bar ne uvijek.

Nemam dugu kosu. Nemam duge noge.

Nemam sestru. Bar ne rođenu.
Nemam bratića.
Nemam auto. Nemam višak love.
Nemam djecu.
Nemam želju ne imati djecu.
Troje barem.



Nemam riječ kojom bih opisala koliko volim život
od kada sam upoznala svoga muža.

Nemam način na koji bih rekla koliko život
ima smisla od kada on živi sa mnom u njemu.

Nemam pjesničku inspiraciju da objasnim koliko ga volim.
A da ne budem patetična.

Što ne želim.

bipiem
Heliks
Aerobic
Adam i Eva
Callanetics


Pčelica