srijeda, 20.02.2008.

tisina

gluha tisina zvonkim glasom zove....
gluha od ljepote trenutka kojim misli plove...
carstvo moje duse pod njenim prijestoljem pociva,
prijestoljem na kojem sjedi carica moga srca...
ona.
jedna i jedina.
zauvijek.

ona.

kraljica mojih misli,
utjelovljenje dobrote
njezno bice, tako krhko...
toliko lijepo, da suze same teku
od pomisli da sam njen.
u njenom se pogledu topim
u ocima dubokim kao more gubim
bez nje nestajem, biti prestajem...

meki dodir i miris koze,
njezni pogled srne,
blaga rijec sto sve moze,
i najtvrdju stijenu da razbije...
i najhladnije srce da zagrije.

to je ona.

carica moga srca
na prijestolju od ljubavi sjedi,
upravlja kraljevstvom moje duse
a granice mu ne vidi...

opijen ljubavlju - to je on!
samo njen - to je on!
u pogledu njenom ljubavi punom
utapa se cijelim bicem
zedan od njenog dodira,
gladan njenih usana...
njen zauvijek - to sam ja....






laku noc ;)

| 23:12 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © proljev uvece (verbalni) - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
vratio se dajdza wuk :P
pjesme koje volim slusati :)




Nesto sto je moja seka napisala :)
(instrumental je napravljen mojoj slatkici uskoro ce biti online,
a seka je napisala rijeci hehe)

Deep Green Eyes

Your eyes are magic..
Your eyes are true…
The feeling inside me…
The love that burns…

You make me shiver for your…
You make me…
Shine…
You make all the others…
Disapear… in a line…

The line is long…
The path is cruel…
Life isn´t fair…
But there is you…

To be my guide..
To keep me safe…
Don´t let any other honey …
to take that place…

I love your body…
The way you smile…
I love your deep…
Green eyes…