petak, 11.05.2007.

NArciS RuŽA

NARCIS RUŽA

tvoja hladnoca je
kao polje narcisa -
okrenuti jedni drugima
a tako međusobno daleki
svaki sam za sebe...

ti si sebi dovoljna...

ja kraj tebe u moru samoće
patim i gledam ruke,
svoje ruke kako traze tebe...

otvaram kišobran ljubavi,
kišobran ljubavi
da me zaštiti od mora strelica,
hladnih strelica šapta samoće!

ah kako je tesko
narcisu moj,
kako je tesko stajati kraj tebe
i nemati te, a znati da si moja...

okreces svoju glavu
kao suncokret za suncem,
okreces je i svojim pogledom
razbijas moje sumnje...

narcis lista, narcis cvjeta,
moj narcis je jedna prekrasna crna ruža
što mi životnu radost i ljepotu pruža...

| 00:46 | Komentiraj (26) | Print this! | #

utorak, 08.05.2007.

kao da me zemlja progutala...

bas tako. ne da me nema, nego me nema!
ovo mi je prvi post nakon jako dugo vremena. skoro mjesec dana. :) sto ce reci da se blizi i 2. mjesecnica. ako ste me pratili, znate o cemu je rijec. da. sto ce reci i da sam sluzbeno "oborio" vlastiti rekord, tj malena ga je oborila, ostala je samnom gotovo 2 mjeseca. (sluzbeno lol).
ufff da se vratim. poceo sam raditi, napokon! od 15.og ovog mjeseca sam i sluzbeno djelatnik msan grupe. tocnije, djelatnik prijema servisa. stresan i naporan posao, kud radis sa strankama, tud su i sve nezadovoljne, pa pobogu donose neispravnu robu na servis. al opet, barem nije nikad dosadno, dinamicna atmosfera + stres + zajebanti kolege + ostalo... onako srednje zesca kombinacija. i jos kad me moja slatkica povrh svega pokusa na to sve kao slag na kraju nazivcirat... grrrrrrrrrrrr
al nemos ti s takvim slatkisom, jedan umiljat pogled i jbg... da nije nje, propucao bih ja odavno... s ovolikom kolicinom stresa, definitivno. uz nju se odmaram, opusta me njena prisutnost. nema sta, ja sam zaglibio sto se nje tice. ta mala crna, slatka... grrrr, nemogu bez nje. upoznao sam je iznenada. brzo se zaljubio... jos je brze zavolio... briga me za sve ostalo. dok je uz mene, sve je 5. znam da zvucim kao neki papak i papucar, al mene to nije briga - to ce mi reci samo oni koji mi zavide kojima je krivo sto nemaju nekoga takvoga pored sebe. ja znam sto imam, znam to cijeniti, i svim silama cu se boriti da zadrzim to sto imam.
ispricavam vam se ponizno, nije me dugo bilo, nisam se nikome javljao.. a ni ovako me ljudi ne vide otkad radim... koristim ono malo slobodnog vremena da ga provedem sa svojom ljepoticom, nje mi nikad dosta... ono mrvicu sto jos ostane sa strane posvetim svojim deranima... i tako... leti vrijeme, peti je mjesec... ljeto ce jos malo... a ja se ni snasao nisam. moram smisliti sto cu ovo ljeto, da jednom i ja nes pametno isplaniram! :)
sjetih se jos necega. palo mi na pamet, pa smo malena i ja pricali... i nakraju, kupili smo si nove mobitele!imaju sve sta jedan moderan mob ima, tako da sve 5.
eto, tek toliko da nesto napisem. opet ce ova moja rec da pisem glup post... bla bla blba..... :)
ljubavi, tebi kao i uvijek, seceru na kraju - ostavljam jedan poljubac za laku noc, i jedan osmijeh za dobro jutro..
cirz, do iduceg. jos glupljeg. cao svima.

| 00:00 | Komentiraj (6) | Print this! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Copyright © proljev uvece (verbalni) - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
vratio se dajdza wuk :P
pjesme koje volim slusati :)




Nesto sto je moja seka napisala :)
(instrumental je napravljen mojoj slatkici uskoro ce biti online,
a seka je napisala rijeci hehe)

Deep Green Eyes

Your eyes are magic..
Your eyes are true…
The feeling inside me…
The love that burns…

You make me shiver for your…
You make me…
Shine…
You make all the others…
Disapear… in a line…

The line is long…
The path is cruel…
Life isn´t fair…
But there is you…

To be my guide..
To keep me safe…
Don´t let any other honey …
to take that place…

I love your body…
The way you smile…
I love your deep…
Green eyes…