ponedjeljak, 22.01.2007.

Cookie Crisp

A je bila sam na skijanju. Negde u Italiji.
Kaj ja znam di.Neznam nit kak se pise. Neski San C....
I skijala sam se kaj je meni odurno.Mrzim se skijati.
Ocu se bordati. Ali su mi starci rekli da se morem
druge godine. I u 3.mj valjda idem u Kronplatz. Tam bum se
bordala. Tam je Half-Pipe( neznma kak se piše). Kak se mrzim skijati.
Drustvo mi je bilo sranje. Jedino ko je tam bil dobar je bila Zrinka. Skoro sam
se sa svima posvadila. NEgde predzadnji dan jedan mali peder po imenu Arian(a)
me snimao/la( zgleda kak žensko, govori kak žensko, ima pokrete kak žensko
umišljena je, pravi se sa stvarima...)
je nešto snimio/la kja necu da drugi vide. On/a ima tu snimku i ak nekome to
pokaže je ded. Jedan dan smo ja i Zrinka krenule u nki tam kafic zvan Kravica.
Inače se zove Metla, ali mi prozvali kravica. Dojdemo tam nutra i pocne:''
Udara u glavu ko' šampanjac...''- jaj kaj se te seljačine moraju se po sud
sramotiti. Kak smo dosle tak smo za 10min disle. Bilo je dosadno. Jedna od
dosadnijih godina. I vidla sam tam Magdinoganaughty. Jaaako dosadno.
Ocu se bordati. Onda sam bila vani tam je kul. Ali pak nekja ije dobro. Neda mi
se o tome pisati. Ajde đenja. Lepo. Ovo. Dole
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:17 - Komentari (44) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv