petak, 13.10.2006.

Detektivi na ljetnim praznicima

Evo, evo, novi post, čudo, pa da krenem.
Skoožila sam da sam si više nisam tak dobra
kak sam nekad bila s nekim frendovima,
Da stalno moje društvo u kojem sa ja odjebava nekoga,
I to mi vec ide na neznam kaj.I da stalno svi imaju nekakve tajne…hm,
Ne znam kaj se to događa, ali mislim da bu došlo do toga da bum se
Sa svima posvađala i letim van.…kak bi se reklo. To mi jako ide na neznam kaj.
Opće mi se neda ići van, baš iz tog razloga. I samo još nekaj: Sorry svima kojima sam ja
Nekaj napravila, ili se posvađala ( izuzevši 4 umišljene nemam word kaj),
Ili bila bezobrazna…dobro. Evo još sam jedna stvar, ono za grljenje( koja glupa riječ )
:JA NEZNAM ZAKAJ SE NEĆU S NIKIM GRLITI ( 2. put: glupa riječ ), NEZNAM, STVARNO, NEKAK MI JE TO…HM…NEZNAM,
Svi znate i vidite, i više me ne pitajte zakaj. Nebrem ja da ne spomenem moju
Draagu školicu, dobila sam 5 iz matematike, i 1 iz zemljopisa ( zato jer sam cijeli sat
Bila nemirna, kak bi rekla moja mučiteljica draga), dosta je dugi post, pa idem ja.
Đenja

- 13:39 - Komentari (54) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv