mala svaštara

08.11.2005., utorak

Evo mene opet...

I evo mene opet ali ovaj put bez ikakvih uvoda tipa gdje sam bila, šta sam radila, zašto nisam pisala i slično.

Nisam očekivala da ću ovo ikad reći ili napisati, ali život u manjem gradu od Zagreba i nije nekakav bad. Naravno da ima nedostataka ali definitivno ima i prednosti.
Polako, iz dana u dan se sve više navikavaš na sporiji tempo, na jednostavniji i mirniji život. Od standardnih stvari da ti je sve puno bliže do manjih gužva. To i nije tako loše...
E sad ne znam jel ja ovo tiješim samu sebe jer Zagreb je ipak Zagreb ili je to stvarno tako. Iskreno se nadam da je ovo drugo jer ću inače u skoroj budućnosti pasti u depresiju.
Znači, najpametnije mi je te nedostatke pretvoriti u prednosti. Kako? S obzirom da sam onu foru sa čarobnim štapićem prokljuvila negdje davno u djetinjstvu jedino mi preostaje da čvrsto zatvorim oči i ponavljam to u sebi do iznemoglosti...
Evo par primjera:
1. sve ti je relativno blizu
2. nema presinga jer tko je vidio raditi izvan radnog vremena
3. ne umaraš se kod šopingiranja jer sve dućane obiđeš u cca. 3 sata ( kako da to žena pretvori u prednost...hmmm teško)
4. nema izbirljivosti ni kod izlazaka jer imaš 2 disca i poneki klubić
5. o većini ljudi znaš sve prljave i manje prljave detalje ( dobra fora ako ti netko zapne za oko, odmah znaš je li čovjek za tebe ili ne)
6. manjak zgodnih frajera - razlog više da se posvetiš karijeri ( malo se kosi sa brojem 2 ali nema veze)
Nažalost ima još masu takvih primjera ali ih neću dalje nabrajati jer bi moglo imati kobne posljedice za mene. I ovih par šta su mi trenutno pali na pamet je previše.
Sad je vrijeme da se bacim na posao... zatvorila sam oči... ponavljam br. 2, 2, 2... ponavljam br 3. 3, neće pa neće... ponavljam br. 6, 6, 6 ovaj definitivno ne ide... br.1, 1, 1...nema šanse...
Jebeš ti sve to...Zagreb je ipak Zagreb!!!
- 22:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi