....................cvrcak tonka........................

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
pisat ću o svemu i svaćemu a i o vatrogastvu



Image Hosted by ImageShack.us

Piši ako želiš,a ako ne opet dobro!! :)!!!



Image and video hosting by TinyPic

VATROGASNA HIMNA

Vatrogasci braćo mila
zapjevajmo u sav glas
glasnica nam pjesma bila
da smo četa svima mila
za spas svim za spas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
kad se požar nam doglasi
eto nas na plamni krov

što si čovjek trudom steće
il djedova mu dar
sve može kratke spreče
za čas postat ugljen žar

tako nesta mnogo blaga
i zavlada jad i glad
toga nema braćo draga
gdje junački naš je rad

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
sve steć možmo suzdasi
ak ne može život nov

vatru gasi brata spasi
vatru gasi to je našeg društva zov
to je društva zov

združismo se hvala Bogu
združismo se hvala Bogu
u vještačkom radu
svom bratu otrt suzu mogu

spasit život spasit dom
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas

vatru gasi brata spasi
to je našeg društva zov
dizat blago domovini
činit milom rodu glas
u blizini i daljini požar gasit evo nas


(Gjuro Stjepan Deželić) 1898



Image and video hosting by TinyPic



Free Fire Pointer Red MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com









:) :) :) :) :) :)







U SJEČANJE.....


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






Linkovi
  • Slavek

  • Ranger

  • Zmaja

  • Vatrene kacige

  • TomekZaprešić

  • Iskreni1

  • Ana K.Sućurac

  • Dvd Oštarje

  • Dvd Mladost

  • Mrax

  • Dvd Bregana

  • Gormo

  • Stjepan


  • DVD LINKOVI:




    More Cool Stuff At POQbum.com





    Free Hit Counter
    Cabelas Discount Coupons







    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow






    Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

    Image and video hosting by TinyPic


    17.11.2008., ponedjeljak

    ZAGREB-IVANIĆ GRAD-SPU

    Evo mene opet ,kao što sam i rekla da ću se javiti !cerek
    Danas još uvijek osijećam umor od puta al se nadam da ću ipak doći k sebi!
    Od kud krenuti hm.......rolleyesrolleyes
    Ajmo ispočetka.U četvrtak oko dva sata krenula sam na put u Zagreb,yes
    to je bilo meni osobno prvi put da sam s autom SAMA išla u Zg,smijeh
    s nadom naravno da se neču izgubiti.
    Samnom je išla nečakinja koju sam predhodno odvela u Veliku goricu,te u Zg u bolnicu.
    Kad sam ju iskrcala na zakazano mjesto ,ja sam krenula dalje,
    točnije s jednog dijela Zg na drugi dio i naravno malkice sam se pogubilaroflrofl
    al sam se brzo snašla!Hvala Bogu!
    Nakon određenog vremena stigoh i ja na zakazanu lokaciju gdje sam spavala.
    Nedugo nakon što sam se raspremila javio mi se kolega Denis i otišli smo do Jaruna popiti piće.party
    Ugodno smo se napričali i na kraju po sviježem zraku prošetali.thumbup
    Kada sam došla u stan nisam odmah otišla spavati več malo čakulala s kolegom iz Švicarske i tako se
    to odužilo do ranih jutarnjih sati,točnije imala sam svega tri sata spavanjazujo pošto sam se trebala ustati
    oko šest, i oko šest ipo krenuti put Ivanić Grada.
    U Ivanić sam stigla prije osam sati točnije pola sata ranije -malo više!
    Ušla sam u učionicu gdje su bili zapovjednik Velike gorice (Varga),zatim gospodin Zajčić,te su se pridružili i Mario Rogina i još neki.
    Ovim putem veliki im pozdrav!wave
    Nakom koju minutu došli su dečki iz postrojbe V.Gorica i na moje iznenađenje među tim dečkima
    ušao je i moj jako dobar frend Dario (pozdrav i njemumah ) a naravno tu je bio i Filip iz Mraclina!
    Osim dečkiju iz V.Gorice bili su i dečki iz Makarske ,ovim putem naravno pozdrav i njima !
    To su veliki zafrkanti!smijeh
    I tako ja vam bivam jedina ženska među svima!yescerek
    U osam sati imali smo predavanja (ajmo to tako nazvati)s kratkim pauzama i s ručkom.njami
    U popodnevnim satima izišli smo van i radili s mlaznicama,bilo je smijeha ,žao mi je što taj dan nisam zabilježila
    nekakav video zapis da se i vi malo nasmijete ,al vrijeme se ne može vratiti.
    Nakon završetka tog dana krenula sam put Zg,opet nedugo nakon dolaska u stan,kolega je došao po mene i otišli smo
    u sam centar Zg lipo prošetali,čakulali,popili piće,pojeli sladoled i opet biva to da sam kasnije otišla spavati .
    A ujutro sam ko zombi izgledalanut.No nitko mi nije kriv osim sama sebi!
    Drugi dan je bio fenomenalan!točno na vrijeme smo krenuli s zadacima!
    Imali smo četri ulaska u simulator,svaki je na svoj način bio poseban.uglavnom zadnji ulazak u simulator bio je ulazak navale (kao ulazak u zadimljeni prostor) Imali smo i zadatak rad s mlaznicama ,to smo radili na travi na tepihu s punom opremom na sebi kao i ulaske u simulator.prva vježba s mlaznicama je bila bez stavljanja kao nekakve kesice na masku a druga je bila s tom kesicom na maski kao perspektiva snalaženja u zadimljenom prostoru.
    evo i slika:

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Nakon obavljenog zadatka sljedili su ulasci u simulator evo slikica:

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Nisam htjela sve slike staviti jer zbilja ima ih puni,ovim putem zahvaljujem Siniši Jembrihu na slikama!
    Evo još par slikica :


    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    A SAD JEDNA JAKO NENASPAVANA DAMA HE HE HE HE HEroflrofl

    Image and video hosting by TinyPic

    MOMCI IZ VELIKE GORICE:
    Image and video hosting by TinyPic

    Za sam kraj zajedničke slike al objavit ću samo ovu jednu.
    Image and video hosting by TinyPic

    Što reči ova obuka je jako poučna ,dapače ponovit ću isto što sam i tamo rekla kada je gospodin Varga pitao pojedinačno mišljenja:
    ja sam dosta stvari znala ,al sam nešto novo i naučila!
    Tako da svima tko ima želju i volju preporučam da obave ovu obuku.Jako je interesantna !
    Meni osobno bilo je više nego odlično sve odrađeno!!!
    veliki pozdrav svim sudionicima ma gdje god bili!!!
    dDo sljedečeg pisanja BAY BAY BAY wavewavefinokiss
    - 13:45 - Komentari (31) - Isprintaj - #

    11.11.2008., utorak

    Odlazak na obuku -SPU- Simulator plamenog udara

    Evo da se i ja javim s novim postom mislim da je bilo i vrijeme!yesyes
    Eto nakon rekordnog komentiranja u prošlom postu (59) nadam se da će se tako nastaviti i ubudućeyesyes
    Mada nema ništa posebno novoga kod mene,osim da sam krenula u teretanu ,roflsmijeh
    a nadam se da ću bar od toga imati neku korist cerek !
    Ako ne a opet dobro!
    Eto još nekih 15-ak dana pa se ekipa opet okuplja i počimaju pripreme za Olimpijadu jer kako ono :
    ----------------> PA IDEMO U ČEŠKU <---------------
    A kako sam se u zadnje vrijeme uljenila i nabacila koji kg na sebe nekako se osjećam tromo ,nikakvo,
    pa kako sam spomenula otišla sam u teretanu !
    Što još reči osim da u četvrtak krečem za Zagreb,
    jer u petak i subotu u Ivanić gradu je obuka SPU -simulator plamenog udara i u toj obuci sudjeluje
    i moja malenkost . cerek
    Jedva čekam da još sutrašnji dan prođeyes i da svane četvrtak te da krenem ,
    a i da posjetim meni draga lica!
    Znam da će me put iscrpit al ništa mi neće biti teško znajuči zbog ćega prevaljujem sav taj put!!
    Ostalo kod mene ništa novoga ,sve po starom!
    Eto toliko od mene za sada javim se nakon vikenda s vijestima
    kako je prošla obuka i sve ostalo!!
    Ovim putem pozdrav svima koji dolaze u Ivanić i vidimo se, a veliki pozdrav SINEKU I GRUMFU!!
    Svima ostalima ostajte mi zdravo i veselo te veeeeliiikiiiii pozzzzzz od moje malenkosti do skorog pisanja!!!
    ------------->yesfinofinopjevapjevafinowavewavewave kiss<-----------------
    - 21:01 - Komentari (9) - Isprintaj - #