čujte i počujte i dočujte i odčujte i isčujte i načujte!!!!!!

Ma meni je dosadno,neznam šta da radim...baš mi je dosadno... jedva čekam da dođe vikend jer mi je dosta škole... ovo je za popizdit...eto sad imam 12 neopravdanih...ako ove godine i uspijem proći razred postoji mogućnost da izletim iz škole zbog neopravdanih...al neću valjda...nekeko ću se suzdržat...valjda... jebiga kad ta naša škola...neznam...ima li igdje još i jedna škola gdje letiš van s 21 neopravdanim?! teško...možda još 1 ili 2 u cijelom svijetu...
a ni inače mi se ovih dana ništa neda...ni učit ni ić van....ništa...ajde čujemo se...................boooooooooook........

četvrtak, 13.03.2008. u 10:28 ][ 7 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga moga


moj blog je malo prazan jer nitko nezna za njega pa nema ni komentara al kaže se...tko čeka,taj dočeka...eh,...da... rolleyes



Ljubav je trn

Svatko je o nečemu ovisan,
pa tako i ja o njemu.
Mislim na njega svaku minutu
i nikako da promjenim temu...

Bio je to dečko s mora
lijep, zgodan,crn...
Jednom mi je mama rekla:
"pazi,ljubav je trn..."

Nisam puno obračala pažnju
I mislila sam:"svašta se priča"
Ali to nije bila bajka
niti poslovica iz crtića.

Jednog dana shvatila sam
da je ljubav trn,
shvatila sam kako ljubav bode
i nije bitno jeli dečko plav,smeđ ili crn.

Ljubav zna biti lijepa
i lijepo je kad se netko voli,
a svi mi također znamo
da ljubav ponekad i boli...

Nije važno jeli dečko
plav,smeđ ili crn
Jer ljubav je lijepa poput ruže...
...A SVAKA RUŽA IMA TRN...


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ROSPIJA(ROCKET QUEEN)-Moja najbolja prijateljica,stvarno nema bolje od nje
TINA-ŠAŠINA MAZA
JOSIPA
MATEA Š
ĐUKA
BARA
DAVOR RAMBOUSEK-svakako ga posjetite




...čudo od djeteta...