< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga

Neću komplicirati s opisom... Razmislite...

Free Website Counter
Free Website Counter

Picture Captions
[Caption.iT - Picture Captions]

KAKO STAVITI POPUP PROZOR
KAKO ZABRANITI DESNI KLIK?

Linkovi

Avril

Slike su super!

Jasna

Đuka

Kika

Stela

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Glitter Text @ Glitterfy.com

Hočeš? Nećeš? Nemoj! Ko te jebe! Ima i boljih od tebe!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Visual Poetry - ImageChef.com

Flower Text - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

srijeda, 26.12.2007.

Pjesme

SMS-DOBRODOŠLA TUGO
Sad kad sama jedna od bivših
znam da nije ti stalo
glasom od šapata tiši
sama sebi kažem budalo

Jer znam da trebala ne bi
al' ja još mislim o tebi
u meni nada rodi se
Dođe i umre svaki dan

Neću da te krivim
al' ovo moram ti reći
jos uvijek zbog tebe živim
s tugom, al' nadam se sreći

I prije nego se snađem
on se kraj mene nađe
da me na tebe podsjeti
a ja mu kažem

Dobro došao u moj dom, tugo
mirišeš na usne njene
hajde reci drugu svom
ko ih ljubi mjesto mene

Neću da te krivim
al' ovo moram ti reći
još uvijek zbog tebe živim
s tugom, al' nadam se sreći

ZIDOVI
Vrata sam otvorila
tamo te je ona ljubila
stajala sam, gledala
pjevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s`mjesta odlazi
kome to prijetiš, pazi

Ovi zidovi duše imaju
više nego ti
soba stidi se i ona kaje se
a tebe je, zar ne, baš briga

Šta je tebi žena ta
nekako sam te upitala
rekao si sve mi je
pjevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s`mjesta odlazi
kome to prijetiš, pazi

DAL` ONA ZNA
Prava, ona misli da je prava
i sa tobom bi da spava
a ne zna da si moj

Plava, zar je važno što je plava
kad svaki pramen
moje crne kose
postaće joj nespokoj

Refren
Da l’ ona zna ko sam ti ja
šta sam ti značila
da sam ti dane
vedrila i oblačila

Da l’ ona zna kog ne voli
kom se suprotstavlja
i da sam ja
ona koja ostavlja

Drama, zivot postaće
joj drama
ostaće na stubu srama
kad shvati da si moj

DONNA ARES-NE VJERUJEM
Hej, sta mi to radiš, nesrećo
loše mi vjesti donosiš
pa me po glavi udariš

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
džaba si tu da molis me
i pravdaš se

Kad znaš da ne vjerujem
ni jednu riječ
kad lagao si sve, lagao si sve
sve u vezi s tobom je laž

I varao si me
i sad me pusti, nevoljo
ne vjerujem ni jednu riječ
kad lagao si sve, lagao si sve
idi, što dalje što dalje od mene

Hej, sta mi to radiš, nesrećo
lose mi vjesti donosiš
pa me po glavi udariš

Hej, ne idi mojom ulicom
srce se tek odmorilo
džaba si tu da moliš me
i pravdaš se

SMS-ZA KOGA OVE SUZE PADAJU
Za koga su noćas
tvoje kose raspletene
nekom se nadaš a bojim se
da to nisam ja

JoŠ su mi misli
u tvoje riječi zapletene
i pitam se dal` je kasno za nas
bar reci mi da znam

Ref.
Za koga ove suze padaju
kad ti ih ne čujes
i sumnjam da me pamtiš
da mi ikad ime spomeneš

I kome pružam ove ruke
kada znam da nisi tu
u sobi sami ja i ljubav
jer još samo imam nju

Koga li nocas gledaju
tvoje oci snene
i dal` je u njima jos uvijek
onaj isti sjaj

Ko da me nema
kada nisi pored mene
i nećeš doći predosjećam
bar reci mi da znam

KULA OD STAKLA
Eh da sam kulu zidao od stakla
eh ta bi kula oblake dotakla
eh šta sam čaša zbog tebe razbio
ja poslije tebe nisam trijezan bio

Hej šta sam para konobaru dao
hej pola grada sada bi imao

Hej da je meni znati gdje si sad
hej da ti dođem kao što sam nekad
eh da te ljubim kao što sam prije
pa nek odma umrem meni žao nije
… heheh… CIAO! ! ! Ki$$...

ASPIRIN

Noćas bi do grada,idem negde
sama,dečko mi je zauzet
Kaže ide kod drugara,
možda me i vara,
znam tu priču napamet

U diskoteci pravo ludilo
i greh se sad probudio
dok ti snimaš me,
ma hajde priđi mi bezobrazno
jer ljubav to je prolazno,
znaj ja pristajem na sve

....glavobolja od vina,a nigde aspirina
sinoć bila sam sa tobom pijana,
na podu posteljina,u sobi punoj dima
slika poznata to je prevara......

|...JuSt A fEw WoRdS... 2| ...UkRaSi SvOj PaPiR...| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.