studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Opis bloga

Neću komplicirati s opisom... Razmislite...

Free Website Counter
Free Website Counter

Picture Captions
[Caption.iT - Picture Captions]

KAKO STAVITI POPUP PROZOR
KAKO ZABRANITI DESNI KLIK?

Linkovi

Avril

Slike su super!

Jasna

Đuka

Kika

Stela

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


Glitter Text @ Glitterfy.com

Hočeš? Nećeš? Nemoj! Ko te jebe! Ima i boljih od tebe!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Visual Poetry - ImageChef.com

Flower Text - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

srijeda, 28.11.2007.

...Where are the hopes, where are the dreams

...It was a faint line that brought you here,
And a pulse that kept you in time.
It was the comfort of a tradition,
Like the few that were not that kind...

...Djevojke u ljetnim haljinama volim
Djevojke u ljetnim haljinama volim
Ljubim ih u leđa
Mirišu na smolu...

...Seems that she disappeared without a trace
Did she ever marry old what's his face?
I made a point to burn all of the photographs
She went away and then I took a different path
I remember the face but I can't recall the name
Now I wonder how whatsername has been...

...Where are the hopes, where are the dreams
My Cinderella story scene
When do you think they'll finally see...

...I don't see myself when I look in the mirror
I see who I should be
I don't see myself when I look in your eyes
Thank God for that...

...This is me for forever
One of the lost ones
The one without a name
Without an honest heart
as compass...

...Last time I saw her alive
She was going to the wash and dry
She was outside hitchin' a ride
Now she's lying
In a bottle of formaldehyde...

...This love has taken its toll on me
She said Goodbye too many times before
And her heart is breaking in front of me
I have no choice cause I won't say goodbye...

...I sit and wait
Does an angel contemplate my fate
And do they know
The places where we go
When were grey and old
cos I have been told...

...Ti nemaš prava na mene...ti si ih imao stotine...
a ja sam imala samo tebe...meni treba miran san...
zato ne dolazi na moj prag...

...Standing in line to
See the show tonight
And there's a light of
Heavy glow
By the way I tried to say
I'd be there waiting for
Dani's the girl is
Singing songs to me
Beneath the marquee
Overload...

...Poljubit ću ruku onoj koja reče da će
moje ime stavit kraj svog...i da je nije
straj ovog juga šta lupa škurama od zid...

...sada mi se javljaš mila sada kad
sam zadnja žeđ da ja pređem preko
svega preko čega neću preć kad ti je u duši
lom ostao sam zadnji čovjek za tebe na svijetu tom...

...neki stari razlozi sad su tako nevažni...
ne mogu ti ništa osim srca dati...
osim svoje ljubavi...
uzmi ili ostavi...

...I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you...

...i ove dvije duše što nam je bog povjerio...
mjesto da se ljube...ja sam i to iznevjerio...
i izdao sam te...i izdala sam te...

...Memories sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
The suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an unmarked grave in your heart...

...Al noćas ako sluša
nek čuje bol
Ovu pjesmu koja pjevam
njoj samo njoj
zauvijek neka nosi
na srcu znak
Život je jedan
ona bacila...

...I sad bi sve ponovija
za ljubav tvoju sve bi da
samo da zavoliš me ti
kao nekada
Daj mi malo nade
za neke bolje dane
lakše će mi svanuti
za sve lipo šta znam
samo tebi pripada
probudi me iz sna...

Al' ja ipak nisam luda
koja vjeruje u cuda
sto se kriju iza mora
i gora dalekih

Prekasno i nejasno da bi bilo istina
jos uvijek volis me, ali nemas vremena

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
da ne gleda uvijek negdje pored
zagrljeni kada zora svice
da budemo kao jedno bice

Dignem glavu, a tamo maja prist
ona bi stela da joj grizem list
ona bi stela da zasljivi mene
malo morgen pokraj hrpe tako lijepe zene
nema sumnje, lijepe su ko san

Kazu, da me varas
kazu, da me ostavljas
kazu mi da si zavoljela drugog
i da ti nista moje drago nije
a ti ne pitas kako mi je

Sad nove ljubavi prolaze kraj nas
u novim dodirima gubio sam se
u nocima kao ova dok slusam njen glas
i molim zoru da me probudi kraj nje

Ima li tu mjesta za mene
sasvim mala rupa je dovoljna
da se usuljam u tebe

Previse zaokupljen
krletkom koju gradim
poskrivecki, super tajno
dok te hranim svojom gladi
sad sam spreman da se bacim
pod korake tog sna

Da li znaš da mjesec stalno mijenja kuću i gradi na snovima dom jer zna da svaka kuća ima neku tajnu
Tajnu što putuje s njom.. Znaš da svako od nas traži svoje mjesto i dobar razlog da postane jak
I znaš da više nikad neće biti isto i danima brineš o tom..

Hajde, daj mi jedan đir
u svom svemirskom brodu
da vidim tu zvijezdu s koje dolazis ti
kad budem u stanju da ti shvatim putanju
bit cu mjesec tvoj i suputnik

Sonja, jos ponekad samo
povedi me tamo i ne daj da odem
Sonja, jos ponekad samo
povedi me tamo gdje sam davno ostao

I ja sam jednom plesao kraj nje
od tada ljubav ne prestaje
od tada volim igre te
Ana Nirvana naucila me sve

Mijenjam se, mijenjam se
mijenjam se, nije da me boli ali
mijenjam se, mijenjam se
i nije mi po volji

Tu noc kad si se udavala
nitko ne zna zasto si plakala
da li radi tamjana ili starih uspomena
tu noc kad si se udavala
nitko ne zna zasto si plakala
il' ti je kroz glavu proslo sve

Otkad te nema u mom zivotu
sve je poprimilo zalosnu notu
nebo je sivo, ko oci tvoje
samo je magla uvijek iste boje

Nase se vatre ugasile sve
da l' je do mene il' je do nje
kao iz nekog filma, savrsen plan
sve to su stare slike, propala stvar
propala stvar, sad je propala stvar

Now Ive tried to talk to you and make you understand
All you have to do is close your eyes
And just reach out your hands and touch me
Hold me close dont ever let me go
More than words is all I ever needed you to show
Then you wouldnt have to say that you love me
Cos Id already know

Im a big big girl
In a big big world
Its not a big big thing if you leave me
But I do do feel that
I too too will miss you much
Miss you much...

Al' ja ipak nisam luda
koja vjeruje u cuda
sto se kriju iza mora
i gora dalekih

Do you remember girl
I was the one who gave you your first kiss
Cause I remember girl
I was the one who said put your lips like this
Even before all the fame and
People screaming your name
Girl I was there when you were my baby

Jer ti si princeza nekog drugog svijeta
tvoja rijec stvara cuda, budi iskrena
uputi mi osmijeh tek da znam
postojis, nisam sam, negdje izvan planeta

Obećao sam ti bio brda i doline,
kad sam kleknuo pred tebe na Rinzou,
rekoh, pokaži zvijezdu koju da ti skinem,
sa dvadeset se život činio, kao švedski stol,
a na nama je samo da odlučimo kamo,
sve će se drugo nekako naći,
tvoj Superman sa fudbalerkom već nekako snaći.

Dao bih sve, te noći, da,
da ostanem taj čovjek u tvojim očima,
dao bih sve, te noći, da,
da ostanem taj čovjek u tvojim očima...

...nOćAs ZvIjEzDe PaDaT ćE...jEdNa Od NjIh NaŠa Je...jEdNa NoSi UtJeHu...K'o U sNu...VoLiO bIh Da Si Tu...
Prvi si kojem sam rekla da ga volim

Prvi si kojeg zaista volim

Prvi si za kojeg bih učinila bilo što

Prvi si kojem sam rekla da je najgluplje stvorenje na svijetu

Prvi si kojem sam rekla da zašutiš napokon/ne znaš da te obožavam samo gledati/

Prvi si koji me uspio toliko naživcirati

Prvi si za koga bi život dala

Prvi si kojem sam rekla da ga obožavam

Prvi si kojem sam otvorila svoj život

Prvi si kojeg želim

Prvi uz kog se osjećam sigurno

Prvi uz kog se osjećam ispunjeno

Prvi uz kog sam osjetila što znači imati pravu ljubav

Prvi zbog kojeg sam osjetila bol

Prvi zbog kog sam plakala

Prvi kome sam srce..i dušu dala

Prvi zbog koga ne žalim što volim

Prvi zbog koga ne žalim što patim

Prvi zbog kog ne žalim što sam to ja

Prvi..i posljednji u mome srcu

Oni su jedno drugom ljubav dali...
Voljeti se nisu stali...
jedno u drugom sreću su uspjeli naći...
i znaju što iskreno voljeti znači...
osmijesi na njihovim licima su snažni...
i nadam se da nikada neće biti lažni...
ma njih dvoje su savršeni par...
....kao Božji dar....
njihovoj ljubavi ne postoji kraj...
imaju u sebi neki poseban sjaj...
u njihovoj vezi ne postoji riječ boljeti...
oni će se... nadamo se... zauvijek voljeti...

ako ti gorko zaplače oko...
ako te neko povrijedi duboko...
ako ti ikad zadrhti duša...
ako nemaš koga da te sluša...
ako ikad vrisneš u snu...
nazovi me...
ja bit ću tu...

ovo je nešto što je nastalo u suradnji sa ljudima nekima haha
sve su riječi suvišne
svi stihovi premali
da bih u njih stala moja ljubav za tebe
rekla bi da je nešto lijepo
nešto nježno, ali ne pronalazim
niti jednu riječ s kojom bih to mogla

sjećanja mi lete pred očima
tvoja slika mi se vrti u mislima
čekam taj dan kad ćeš mi poklonit
dio sebe, bar jedan osmijeh
ne tražim mnogo od tebe
prije nego me bog odnese

što mogu kad te volim
kad te želim kraj sebe
što mogu kad za tebe
živim, radim i umirem

svake noći molim boga
da mi vrati mladost koju
sam izgubila samo radi tebe
jer sve što želim je premalo
da bi dio tvoje ljubavi dobila

Kad te nema
moji snovi se izgube
moja masta se zamrzne
moje usne ne govore
moja dusa se izbrise
i sve bol postane.

You and me together...Through the days and nights...I don't worry 'cuz...Everything's going to be alright...People keep talking they can say what they like...But all i know is everything's going to be alright...

sometimes in life when our hope is gone and you feel that you are on your own...true friends comes along and makes you realise that everything it's ok...ALI ZA MENE TOGA OČITO NEMA NA OVOM SVITU

...veži me za sebe usnama...veži na milijun godina...nek sam cijelom svijetu zabranjen...ja sam ti u srcu zarobljen...


Malo pjesmica! Neke sam skinila s interneta, neke su riječi pjesama i tako...

|...JuSt A fEw WoRdS... 0| ...UkRaSi SvOj PaPiR...| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.