ev slikice mojih frendova...


SANJA


VUJNA


BLAŽ & GRGA


MIA


IVANA


ANEL


JOSIP


E DA NEBI ZABORAVILA TU JE I MOJA SLIKA...

linkovi...

anita ( vrbatinca )...
karlo (kac) ...
Goran ( goci) ...
mario...
josipa...
krvar...
barbi...


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Emo Girl/Hello Kitty

ev mal glazbe...


MusicPlaylist



Created by Crazyprofile.com

subota, 16.08.2008.

I'm back !!!!!!!!!!!!!

ei ljudi ja sam doma napokon....OMG kak mie falila moa sobica i moi komp i moi frendovi i sve moe...pa ev sad cu mal ispricat kai sam sve radila...
1.dan- kupanje i to jako duuugo...onda navecer sam isla s frendicom van i neki likovi su se tam derali zivile vi meni cure a nas dvje nak wtf i sam se puknemo smijat XD...
2.dan- kupanje i navecer s frendicama šetnja...isse kolko smo mi kolača pojele...OMG
3.dan- hmm..ah da..isto ko i svaki dan kupanje ali taj dan sam izgorila da mi rak nie ni do koljena sve me je peklo i nisam mogla lezat...a moi pametni starci i neka zena su dosli do fix ideje da se namazem jogurtom pa sam se i s tim mazala -.-' i cjeli taj ušljivi dan sam bila doma...
4.dan- isla sam mal na plazu al ful kratko zat kai me sve peklo...a navecer sam isla na sladoled u kucu sladoleda...njamii... i onda sam se šetala s frendicom po rivi i naisli smo na neke pjevace i nak pjevaju oni i usred pjesme crkne im zvucnik a ovi i dalje pjevaju i sviraju a nis se ne cuje...XD
5.dan sam ja tatu u 11 ujutro nagovorila da idemo na kolače zat kai sam mislila dae 5 popodne i kad je on reko dae 11 ja nak sva u čudu...lol...
6.dan-kupanje dosadilo...sjedim ja na prozoru i citam OK! i nak slucajno pogledam i u dvoristu neka 2 decka ostavila treceg najmanjeg i on sad tam njih zove di ste i nak skoro je počeo plakat...grr kak sam bila ljuta...
7.dan-uff u 3 ujutro u medugorje...a et i to sam prezivila XD...
8.dan-uff jedva docekala idem doma...awweee i et dosla sam i pisem vam postic...hehe

i et to je uglavnom bilo to zat kai se trenutno nemogu sjetit niceg drugog lol...



| Ostavi trag→→(10) | Trosi boju | Permalink |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.