ev slikice mojih frendova...


SANJA


VUJNA


BLAŽ & GRGA


MIA


IVANA


ANEL


JOSIP


E DA NEBI ZABORAVILA TU JE I MOJA SLIKA...

linkovi...

anita ( vrbatinca )...
karlo (kac) ...
Goran ( goci) ...
mario...
josipa...
krvar...
barbi...


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Emo Girl/Hello Kitty

ev mal glazbe...


MusicPlaylist



Created by Crazyprofile.com

subota, 12.07.2008.

more...tak blizu a tak daleko...

hjoooj...bas sam dns ujutro gledala kolko još dana do mora...još 41 dan...neeeeeeeee cry pa ja ću puknut do tad puknucu ...al kad gledas da je to sam jos mjesec i par dana ne cini se tak puno al 41 dan OMG...bang ma ja ću to sve prespavat... smijeh ...u shit sad mi je mama rekla da dns mozda idemo u sl. brod kmeee cry da bar neidemo hehe...meni se fkt neda ić...e pipli mama mi se neš dere da moram ić papat njami cujemo se pusa mom mavom alexu cerek i pusa ani i ivani...LUV YA



| Ostavi trag→→(3) | Trosi boju | Permalink |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.