koji vrag ce mi naslov?



dosada. ziva dosada. evo dosla sam iz skole, imam gomilu zadace iz hrvatskog i matematike i uopce mi se ne da sve to radit. al moram. a kaj cu... no
bas se cudim, sad kad sam unijela ovaj smajlic, kak ima uzasno glupih smajlica. sta ce nam, naprimjer ovi smajlici: mouthwash Da, bas cemo opisivat kak peremo zube. ili ova dva, koja su zapravo skroz ista: mahwave ili ova tri: deadgreedyzaliven da se mene pita ja bih te navedene smajlice ukinula. jer ne znam kaj ce ljudima. a niko ih bas i ne unosi.

btw sto se tice mog peseka ostao je u bolnici na jedan dan, ima unutarnje krvarenje jer je pojeo nekaj ostro ili otrovno. jutros su ga odveli iz bolnice i sad je na selu. lijeci se na svjezem zraku. nadam se da ce bit dobro! jako volim svog peseka!!! kissyes

a sto je s onim silnim komentarima? dajte ljudi nemojte bit takvi, mogli biste se bar malo potruditi, napisati jednu jedinu rijec!
citajte i sutra... kisswave pozz'n'ki$$!

23.01.2007. u 13:30 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?

Opis bloga


naslov sve govori


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Klara
Ana
Jos jedna Ana

I ovaj specijalni test na kojem mozete saznat sve o meni

Test o meni

klikni na ovaj gumb... iritantno zar ne?


Click Here to get this from pYzam.com!

O meni

zovem se Sandra, imam 12 godina...
rođena sam 22. svibnja
moja najbolja prijateljica je Manuela,
imam posavskog goniča Flekija (koji je bas medeni)
moja najdraza igrica je spyro the dragon,
najbolje pjevacice su mi Pink i Rihanna,
moja marka laptopa je končar,
itd itd itd

moj pas (nemrem ga imat uzivo jer on zivi na selu)



adopt your own virtual pet!