Evo me nakon dosta vremena...



eto pocela je skola, a ja se samo blamiram i sramotim okolo kao i obicno... no pa, kaj ima kod vas?
ja bas trpim one dane u mjesecu i grozni bolovi su, dakako, neizbjezni (puknucu)
prvi dan skole prosao mi je relativno OK, s tim da smo poceli interpretirat lektiru. i ja pred svima izjavim svoje misljenje i kazem da mi se Povjestice uopce nisu svidjele. profa je samo rekla 'krasno'. ali kak to ona misli? pa nemrem se ja natjerat da mi se nekaj svidja ak mi se ne svidja.
idu mi na zivce moje dvije frendice koje se stalno svadjaju. pravi su vrazicci (ajojojoj!) naughty sam cekaju gdje ce jedna drugu zaskociti i onda pogrdne rijeci prskaju na sve strane...
recimo, imam primjer. danas je moja frendica imala svoju zutu minutu, kako ja to zovem. svi su joj tog dana isli na zivce. i onda ona napadne ovu drugu, govori joj da je Zlica od Opaka, a ova joj, jadnica, nije nista ucinila. i ja ih pokusavam smiriti, i onda se jos i ja nadjem u svadji s njima, i onda nema kraja. joj boze moj! nomadheadbangburninmad

16.01.2007. u 14:24 | 4 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?

Opis bloga


naslov sve govori


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Klara
Ana
Jos jedna Ana

I ovaj specijalni test na kojem mozete saznat sve o meni

Test o meni

klikni na ovaj gumb... iritantno zar ne?


Click Here to get this from pYzam.com!

O meni

zovem se Sandra, imam 12 godina...
rođena sam 22. svibnja
moja najbolja prijateljica je Manuela,
imam posavskog goniča Flekija (koji je bas medeni)
moja najdraza igrica je spyro the dragon,
najbolje pjevacice su mi Pink i Rihanna,
moja marka laptopa je končar,
itd itd itd

moj pas (nemrem ga imat uzivo jer on zivi na selu)



adopt your own virtual pet!