evo me opet



smijehpa, izgleda da moj blog ipak nije prijavljen... svi koji su mi ostavili komentare imali su pravo yes ocito je rijec o pogresci yes.
kad smo vec kod pogresaka ja danas nisam uspjela uredjivati blog, izgleda da se nekaj doradjivalo ili tako nesto. yes hvala bogu sad sam ipak uspjela doci do ovog. smijeh bas sam jela spagete za rucak njami
napokon sam dovrsila lektiru, te Povjestnice mi idu na zivce. sve neke cudne i nepoznate rijeci, a tekst jako tezak za citat, ali eto... izdrzala sam! ak se ne varam, lektira je svake godine sve dosadnija i dosadnija. iako volim citat, lektiru ne volim, a pogotovo ne Povjestnice.
danas mi se javila frendica iz razreda. bar ona misli na mene. zalosno! nonono a moj decko? on maybe nema ni moj broj mobitela. zelim cak u skolu, vec su mi ovi monotoni dani dosadili... zijev

Bok ljudi, i dalje nastavite komentirat a ja cu vas vjerno cekat... smijeh
evo skinula sam jos slikica s Tomom Feltonom pa bacite pogled ak vam je taj decko zgodan ko meni...
Image Hosted by ImageShack.us

11.01.2007. u 14:51 | 5 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?

Opis bloga


naslov sve govori


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Klara
Ana
Jos jedna Ana

I ovaj specijalni test na kojem mozete saznat sve o meni

Test o meni

klikni na ovaj gumb... iritantno zar ne?


Click Here to get this from pYzam.com!

O meni

zovem se Sandra, imam 12 godina...
rođena sam 22. svibnja
moja najbolja prijateljica je Manuela,
imam posavskog goniča Flekija (koji je bas medeni)
moja najdraza igrica je spyro the dragon,
najbolje pjevacice su mi Pink i Rihanna,
moja marka laptopa je končar,
itd itd itd

moj pas (nemrem ga imat uzivo jer on zivi na selu)



adopt your own virtual pet!