moj blog? prijavljen ADMINISTRATORU?



ma neeee, to je nemoguce! isla sam nekome ostavit komentar, kad ja odjednom dobijem poruku da je moj blog prijavljen administratoru zbog slanja spama. KAD SAM JA TO SLALA SPAM???? DA SE UBIJES!!!! headbangheadbangheadbangheadbang
evo, administratoru jedino mogu poruciti da nisam slala spam i da je ocito rijec o pogresci!
kao da mi nije dosta svih problema s webom, virusima i ostalim sranjima, nego je jos i moj blog prijavljen (ako uistinu nije rijec o pogresci).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

10.01.2007. u 15:16 | 19 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?

Opis bloga


naslov sve govori


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Klara
Ana
Jos jedna Ana

I ovaj specijalni test na kojem mozete saznat sve o meni

Test o meni

klikni na ovaj gumb... iritantno zar ne?


Click Here to get this from pYzam.com!

O meni

zovem se Sandra, imam 12 godina...
rođena sam 22. svibnja
moja najbolja prijateljica je Manuela,
imam posavskog goniča Flekija (koji je bas medeni)
moja najdraza igrica je spyro the dragon,
najbolje pjevacice su mi Pink i Rihanna,
moja marka laptopa je končar,
itd itd itd

moj pas (nemrem ga imat uzivo jer on zivi na selu)



adopt your own virtual pet!