now playing

četvrtak, 13.04.2006.

Ako jedne proljetne noći jedan

Pijanac koji spava na klupi. Tri pijana lika iz Dubrave koji čekaju noćni. Ja sjedim sa nogama na klupi. I ja sam pijana. Valjda se zato usudim izgovoriti to. Ti stojiš i vičeš. Nikada ne piješ. Znam da sam pogodila bolnu točku, i koliko god ti glasno vikao, to nećeš promijeniti. I eto mog nadčovjeka, mog idola koji je slab, koji je čovjek. Ispričavam ti se, grliš me, baš smo pravi prijatelji. Smijem nestati. Zadnja stvar u koju sam vjerovala - tvoja nadmoć. Tvoja sigurnost, ti koji uvijek znaš što radiš. Dovoljno je da stavim masku i ode sva ta uzvišenost u kurac. S jedne strane je ugodno. Kompenzira. A s druge strane, žao mi je što si me uvjerio da nisam napravila ništa zbog čega bih trebala žaliti. Evo ti moje liste uskršnjih želja: Htjela bih biti katolik, htjela bih vjerovati u ljubav, htjela bih htjeti djecu, htjela bih biti gluplja.

- 15:35 - Komentari (17) - Isprintaj - #