listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

HI all..jos jedan emo boy..imao sam jedan blog ovdje ali zaboravio sam pass tako da sam otvorio novi..ovdje cu uglavnom objavljivati svoje pjesme koje sam pisem..i za koje mi se kaze da sam talent:p
Volim:
bullet for my valentine
atreyu
all that remains
aiden
i jos dosta bendova.stavim ih u 2 box..
svoje frendove i frendice
Mrzim:
Cajke
osobe koje tvrde da nisu za nesto sto jesu
sminkerice
ljude koji mrze emo ljude
cajku
cajku
cajku
i samo mi to pada na pamet
Moj msn--Bullet-for@hotmail.com

bendovi

ok evo barem nesto bendova koje slusam..od naj do onako
|
Bullet for my valentine
Atreyu
All that remains
Aiden
Alesana
Cradle of filth
Theatres Des Vampires
Children of bodom
As i lay dying
Dimmu borgir
36 Crazy fist's
Apocaliptica
Body Count
Disturbed
Dream theater
Evergrey
Gun's and roses
Sick of it all
Staind
Suicidal Tendencies
The Cult
H.I.M
In Flames
Nightwish
Papa Roach
Arch Enemy
Hammerfall
Iced earth
Metallica
Iron Maiden
I jos dosta njih

some music..but just some

Powered by eSnips.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

svastara

The Original Bullet For My Valentine Fan Club









Koju muziku slusate
metal
rock
cajku
sve
nista
techno
house
metal-core
scremo
dance
pollcode.com free polls

(srijeda, 31.10.2007.)

help me forget this pain

ista bol se vraca..

andeo tuge me ocito voli cim

me srce tako jako boli

slike dvoje zaljubljenih

se ispocetka vrte u mojoj glavi

zalim i iscekivam..

trenutke te..

tuga ovih dana kisu prati

vecerasnje kapi su suze moje

zamjenile..

mokar do koze kao da se topim

ocaj me drzi

pokrece me na kisi

dok munje sjeku nebo

kao sto ti moje srce lomis

ne vidim te vise kraj sebe

zaborav na tebe nikako da dode

tuga ova nikako da prode...

komentari (11) | print | # |

(subota, 27.10.2007.)

trenutak

Samo jedan pogled je bio dovoljan..
Dovoljan da sve shvatim
Igre su gotove
Novi pocetak dolazi
Iako je trebao odavno doci
Mislio sam da onaj trenutak
Trenutak boli i nemoci nikada nece proci
Poljubac jedan je bio dovoljan
Jedan..I shvatio sam sve..nasao nekoga tko voli me
Kao sto sam ja volio tebe
Mozda sam gresku uradio
Ali zar je vazno
Kada tebi nije stalo
Vise puta si me lomila
I uzdizala
Na kraju sam bio slomljen
Ali sam sam se digao na noge
Necu da budem tvoja lutka
Nisi toga vrijedna
To kazu svi
Priznaj to i ti
Nisi vrjedna me
Zivot je mnogi laksi bez tebe
Iako mozda...
Da li jos uvjek volim te??
....

komentari (8) | print | # |

(četvrtak, 25.10.2007.)

Thought of you in rain....

Kisa opet pada..
Sjecanja se vracaju..
Kroz suze gledam daleko u kisu...
Dok mi se u glavi sjecanja vracaju..
Ti i ja sami..
Dva srca u zagrljaju noci..
Mrak koji nikada nece proci..
Gledamo se u oci..
Trazimo dokaze ljubavi..
Prsti nam se igraju po kozi..
Zagrljaji tako jaki da nas smrt ne moze rastaviti...
Ali nesto nas je rastavilo..
I danas neznam sta je to tako jako bilo..
Nikada necu ni znati..
Ocima mrznje jedno drugo gledamo..
Dok ona iskra ljubavi u nama sporo izgara..
Jak udar munje me vraca u stvarnost..
I tada shvatim sve..
Ono sto ocito je..
Volim te a nemam te..

komentari (8) | print | # |

(srijeda, 24.10.2007.)

Zar vazno je sto volim te??

U pogledima vidim sve

Ne trazim

Nisam ni trazio

Nove znakove

Dokaze da volis me

Uvjek sam osjecao kao da si kraj mene

Iako nema te

Osjecam da si kraj mene

Misli ne prestaju

Samo nove dolaze

Dani prolaze

Prolaze bez tebe

Moje srce i dalje

Boli i tvoje trazi

Zna da vise nije isto

Da nikada nece ni biti

Ali duboko negdje u sebi

Tjesim se

Da jos uvjek volis me

U trenutcima mi nije ni vazno

Nije mi ni stalo

Zvuci glupo

Ali sve bih za tebe dao

U trenutcima samoce

Bol se vraca

Sjetim se tvoga placa

Suze te

Njima divim se

Ali bole me

Dani idu ali sjecanja su ista..

Bol ista ostaje

Vrjeme kao da stoji..

Premda ide dalje

Ide bez tebe

komentari (0) | print | # |

(subota, 20.10.2007.)

Evo prvi post"pjesma sa moga bh blog" koji je u popularnoj listi:p

Pogrjesio sam sto sam ti svoje scre dao.
Svoju ljubav ti dajem i tijelom i rijecima,
a od tebe dobivam samo rijeci.
Tvoje poljubce i zagrljaj stalno pamtim
ali nesto mi ne da mira
Znam da me volis,
ali ponekad drukcije mislim,
Dokazi da grijesim.
Ljubav svoju mi pokazi
dokaz mi daj
nemoj da se osjecam kao da sam sam.
Dosta mi je i moje mrznje prema samome sebi.
Svaki dan sa mrznjom se budim,
pogled na samoga sebe mi se gadi..
Kada se sjetim osmjeha tvoga na sebi,
sva silna mrznja umire u meni.
Kada odes od mene
ona se vraca jos jaca.
Trazim greske u noci nasoj
boli me
ali osmjeh se vraca kada sjetim se tebe.
Sada znam da volim tebe kao nikoga do sada.
Da si moje suze probala
mozda bih i ostala
Shvacam da te imam jos par dana
dok me ne uhvati potpuna tama
Tada ce moje obecanje prestati
Bol u srcu ce nestati
Oziljci ce se vratiti
Na tren ce samo tijelo patiti
Dio mene ostati ce kod tebe
Dok tvoje srce drugoga ne zavoli
Taj dio ostaje i gubi se kod tebe
Dio koji voli te
Napokon ce umrjeti zauvjek....