Prokletstvo Ankha

subota, 06.01.2007.

Logos & "Ludi" stanari

Ovi navodnici da se ne naljute ako vide.
Odavno sam počeo skupljat neke logove od nekih poznatih stranica, pa sam ih odlučio nekoliko predstavit.
Google:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- logo koji se koristi cijeli 12. mjesec...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- logo koji se koristi za Badnjak...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- logo koji se koristi za Božić...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- logo koji se koristi za Sv. Stjepana (za one koji ne znaju, to vam je dan poslije Božića)...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- logo koji se koristi za razdoblje između Sv. Stjepana i Nove Godine...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- logo koji se koristi za Novu Godinu...


Yahoo:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us- Liam pleše breakdance
Image Hosted by ImageShack.us- Liam se tuče sa svojom sjenom
Image Hosted by ImageShack.us- Liam je na jelenu (Božićni logo)

Ostalo moram još prikupit da bi bilo dosta.

A sada da pređemo na lude stanare.
Kako su danas Sv. Tri Kralja (i pravoslavni Badnjak) svi Kršćani imaju bolesni običaj da se danas iznose borovi iz kuća. To mi je bolesno, jer mi se čini da mi lampicenisu dovoljno radile. Pa na kraju su nam borovi bili u kućama samo 13 dana (za one koji su borove stavljali na Badnjak), 312 sati, 18720 minuta, 1123200 sekunda! Ovoliko sekundi se čini puno, ali pogledajte npr. sate! Ali vratimo se temi. Neki "brižni" stanar je kroz zgradu iznosio bor, i tako su po cijelom hodniku ostale iglice. I jednoj susjedi (koja nema dlake na jeziku) je ostalo nekoliko iglica na otiraču, i ona je odmah objesila ovu poruku:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us!
Za one koji baš ne mogu pročitat evo prijevoda:
"HVALA SVIM SUSJEDIMA KOJI MI POSPU MALO BOROVIH IGLICA ISPRED STANA
AKO SLUČAJNO ZATREBATE USISAVAČ SLOBODNO POZVONITE."
ETO! Prosudite sami! A šta bi trebali prosuditi? Neznam! Zaključite sa kakvim sam luđacima u zgradi.
Ako će vam doći pri srcu da pogledate original dođite u moju zgradu, pa potražite pri zadnjim katovima.

Svima zahvaljujem koji ostavljaju komentare, ne tražim ih da stanu, a evo kratkog objašnjenje zašto mi se blog zove "Prokletstvo Ankha"?
Zato što pišem drugu priču koja mi se jako sviđa, i ima jako spetljanu radnju, ni približno koju sad objavljujem na blogu.
Evo ako ste sada zadovoljni, budite sretni sa svojim životom, i nemojte se ubiti! POZZZ!

06.01.2007. u 14:37 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Komentari DA / NE

Drugi linkovi:

Lulyca

Rudan

Moj drugi blog sa prichama

...just CLICK...karolina

ppETRUNICH

witch

vrbanka


ankh

Moj prvi banner, ali barem predstavlja ono što bi trebao...





Zeko:


Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!










Linkovi

FFantastic
IIndustrious
LLuscious
IInsane
PPlayful

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Shvatio sam da je neke pjesme JAKO teško naći na internetu, pa sam neke i odlučio staviti u linkiće, i javite mi ako neće raditi:

Djogani - Kralj diskoteka

Sve pjesme su u mp3 formatu, a ukoliko želite neku pjesmu, a ne možete ju naći, probat ću je naći, a ako ju već imam na kompu stavit ću je u linkove. Možda ćete u nekim pjesmama primjetiti da su iz spotova, jer ih nigdje nisam mogao naći, pa sam iz njih izvukao.

Nešto o meni

Pripremi sam PAR pitanja, pa pročitajte:

1. Ime i prezime?
Filip ******
2. Nadimak?
Fichomir, Ficho, ostale ne-ljudske pridjeve neću pisati
3. Adresa, broj telefona, mobitel?
**********************, *******, **********.
4. Datum Rođenja?
17.08.1992.
5. Najgori profesor? Zašto?
Još nebih napisao, jer znam tko čita ovo, jer me gledao pod *********** kad smo pričali o blogovima.
6.Najbolji profesor? Zašto?
Napisat ću ljestvocu, pa me baš briga:
Helena Valentić - ZAKON profesorica, i uvjek će bit
Ivana - super je, ali kad pita nije
Andrea Alexandra Eberling - raska mi jesmijeh, ali je i dobra
Mirjana Badžek - super profka, ali kad pregledava zadaću nijesmijeh
Marija Žganjer - na satu je DOSADNO! ali je O.K. kao osoba
Dubravka Magdalenić - sve O.K. samo kad pita, to stvarno nije normalno...
Cvija Matić - neznam, nešto mi smeta kod nje, ali je funny
Željka Szabo - super profesorica, i nekad mi je stvarno žao kad se zezamo, ali je nenormalno da ženska ima pik na mene.
7. Najbolji predmet? Zašto?
Kemija - kad su pokusi.
Matematika - kad je geometrija.
Fizika - kad nije dosadno (a to je nikad).
8.Najgori predmet? Zašto?
Hrvatski - ako sam ja ikad išta skužio na njemu, reži mi vrat.
9. Što misliš o Kati Zovko?
Ufff! Ma super je ona kad bolje razmislim, ali sam uvjek imao 3 kod nje...
10. Što misliš o Mariji žganjer?
Pogledaj gore (6.)
11. Što misliš o razrednici?
Pogledaj gore (6.)
12. Najbolji pjevač / pjevačica?
Justin Timberlake / Britney Spears (možda bi između trebao ići plus?)
13. Najbolji glumac / glumica?
Sir Iam McKellen (X-men 1, 2, 3, DaVincijev kod) / Julija Roberts
14. Najbolji sport?
Odbojka.
15. Naj film / najgori?
Pa, mislim da i nemam najbolji, možda bi to bio Gospodar Prstenova, ali sam sve filmove pogledao 15 puta pa su mi više i dosadni / Edison
16. Naj pjesma / najgora?
Irreplaceable, say it right / Gasolina, Smack that (suosjećam s jednom osobom, a to je kad mi se klinci sa K300 prekenjavaju i slušaju Smack That, a pjesma stara pola godine.)
17. Naj serija / najgora?
Zabranjena ljubav / Obični ljudi
18. Što misliš o knjigama?
Da postoje dobre, a da nisu ispod 250 stranica. Lektira sucks!
19. Imaš li najbolju knjigu?
Imam
20. Što misliš o sebi?
To prepuštam drugima
21. Naj vic?
Tko je imao prvi pierceing na svijetu?
*
*
*
*
*
Isus!
22. Naj jelo / piće?
Pirjana riža sa piletinom u umaku od kikirikija / Coca-Cola
23. Gledaš li crtiće?
Da, neke
24.Najbolji crtić?
Teen Titan
25. Koji ti je najbolji auto?
Ne postoji takav
26. Koji ti je najzgodniji osmaš?
NASTRANO...lud
27. Koja ti je najzgodnija osmašica?
(Evo ti odgovora!) To ću zadržati za sebe
28. Jesi li zaljubljen?
Da
29. Koji ti je naj mobitel?
NOKIA N73



Budem svaki put uploadao nešto novo...

Slikica vam nema jer se onda pre sporo učitava, pa tak... POZZZ!

Free Counter
Free Counter