curlyme.blog.hr

27.07.2008., nedjelja



01.07.2008., utorak

Boy George____George Michael______Michael J.Fox-----osobe koje su mi super ovih dana...

Ej ljudi. Kako mi je srce zaželjelo malo pisanja, tu je novi post. Shvatila sam da su blogovi javni dnevnici u kojima pišeš za sebe, a ne za druge, tako da, bez uvrede, ne molite me da napišem novi post, da možete komentirati, jer komentari mi nisu tako važni.
No dosta uvodnog dijela, bacimo se na novu temu. Ove tri osobe, koje naravno obilježavaju zlatne godine ('80) važne su u mom "kulturnom svijetu"ovih dana.
Boy George- ovih dana često na vijestima zbog svog ponašanja. U '80 prava pjevačka zvijezda posebnog, pomalo ženskastog stajlinga, ali i osebujnog glasa. Možete ga poslušati na You Tubu. Najveći hit mu je Karma Chameleon. Danas je propao, udebljao se i ošišao, a novi mu je posao prodavanje majica na tržnici. Jadan.
George Michael- veoma lijep pjevač, bar u mladim danima. Misli se da je gay, ali baš me briga. Najveći hit mu je Chareless whisper- najljepša balada sih vremena.
Michael ima svoj post i neme potrebe da još o njemu pričam. Ej moram vam reći da ću dobiti negovu knjigu za par dana, napisao je auto biografiju Lucky man koju namjeravam prevesti. Također mi je drago da se bori za besplatan pregled nekih stanica koje mogu pokazati od čeg čovijek boluje i to u ranom još izlječivom stadiju. I tako evo i kraj još jednog posta. Moram vam još samo reći da mi se čini da ovaj blog postaje tematski, ali šta ćete.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.