o meni

ime: Ana
razred: 1.d
škola: opća gimnazija metković
živim u: Metkoviću

volim:
sve svoje prijatelje(a i neprijatelje ako ih ima)
obitelj
lazanje
gitaru
ples, pjevanje...
odbojku i nogomet
ljeto
izlaske
svoj sadašnji i prošli razred
OVISNA SAM O ČOKOLADI

ma volim sve što mladi vole

ne volim:
školu
tračanje
zimu i kišu
omalovažavanje
pretjeranu romantiku
sve što čovjeka može oneraspoložit

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

me, myself & I

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blogovi:

ana i petra

petak, 01.02.2008.

Hm, hm..

Evo ne znam šta da kažem. Počela je škola kao što znate, meni je u školi super!!!!thumbup Ali muka mi je što se opet mora učitzujotuzanheadbang. Ali ˇˇsve je lako kad si mlad, lakše okrećeš leđa sreći, krv i suze mogu teći...ma sve je baš lako..ˇˇ Ma što drugo reći nego da vas sve volim, ovaj ludi grad i one ˇˇčudneˇˇ i ˇˇmanje čudneˇˇ ljude u njemu. Nemoj te se čudit ovim glupostima jer me večeras nešto puklo, dobro sam raspoložena i svijet mi je trenutno skoro ružičastrolleyeseek.

Ah da, danas nam je naša draga Vanja govorila kako smo mi jakooo pametninono i kako se na trebamo podcjenjivat, a raska nam je rekla da smo se svi umislili i da ništa ne radimo!!! I tko je tu sad lud, zbunjen i normalan?, teško je reć. Uglavnom, nemam pojma čudno je to, a još čudnije mi je čut da netko kaže da smo mi, tj.i ja inteligentni i pametni, mislim hvala na podršci, al`.....

Mislim da ću sad stvarno prestat pisat nebuloze, bio bi red da vas poštedim daljnog lupetanja.Al svejedno vi ovo pročitajte i ako skužite, super, i ako ne skužite ostavite komentar jer mi je ovo do sada mršavotuzan, unaprijed hvala

Pozzz svim Metkovcima, ljudima dobre volje, svim gimnazijalcima i mom dragom 1.dbeljkiss



| CoMeNtIrAj (51) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.