< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

O NAMA:

VIDITE KOLIKO SMO POZNATE......HEHEHEFree Website Counters
Free Website Counters

počele smo odbrojavat.....sam malo....17.07.2007.....hehehehehehe
....dobre smo....hehe






PROVJERI KOLIKO ME ZNAŠ:
@NITIC@



@nitic@



mahmahmahmahmahmi smo dvije naj friendice...........idemo zajedno u školu.............zovemo se ANITA I PERKA............uživajte u ovom blogu.........ciaowavewavewavewavewavewave

A SAD ZA SVAKU POSEBNO:

ANITA:<
IME I PREZIME:Anita Filipović
ŠKOLA:O.Š.Ivana Mažuranića 8.a(the best class on the world)...al njega više nema....smrc,smrc
SLUŠAM:sve
VOLIM:
-šetat
-družit se s friendicama
-tračat(ŠALA_MALA)
-komentirat zgodne dečke
-plesat
-rolat se
-bit na kompu
-slušat mjuzu
-druželjubive,šaljive i pristojne ljude(a pogotovo takve dečke)
-i mnoge druge stvari koje mi ne padaju na pamet
NEVOLIM:
-ljude koji nisu spremni za akciju
-i nemam pojma kaj još napisat
UKRATKO O MENI:
iako ne volim govorit o sebi,sad ču malo napisat...........mislim to nije pristojno...........drugi uvijek moraju napisat za mene.........al ču reć šta drugi kažu za mene a da ja to znam...........luda(al na pozitivan način),druželjubiva i šaljiva..............uvijek spremna za neku akciju(šaljivu)
LJUBAV:ne želim o tome javno



PERKA
A ETO.......sta da vam napisem....pa da krenem.....hm........MARIJA PERKOVIĆ..........8.a........rodila me majka.....čak jos dvije sestre i buraza......mnogobrojna smo vam mi femilithumbupthumbup.......imam deset prstiju na rukama i cak jos deset na nogamayesyesyesyes....a decki..........pa........nema ih.....pobjegliludludludlud....papcine.......ah,sta ces.........i tak.......to je ukratko o meni.....samo sada drzite fige da mi se ovo objavi.....EVO ANI NAPOKON SAM I JA NAPISALA NESTO....kisskisskisskiss








ovo je anita



evo nas još jednom



evo anite i perke s rustanom(našim friendom)



evo nas zajedno.........opet.............


@nitic@


evo naše perkice


perkic@ drugi put


evo nas............obje

Linkovi

dorotea i lea
karolina
moja seka
pa3cija
antonela
sweety i nelchy
mala anitica
....mina.....
@n@ iz dubrovnika



MSN:
ANITA--------anitica93@hotmail.com


by:sweet devilish girl

/

Tinchy design

RIJEČI PJESAMA.........

Nikita
Budi frajer

Imao si uvek sve samo ono najbolje
ceo svet si gledao od gore
zario i palio samog sebe slavio
al' nicija ne gori do zore

Gle' koga vidim slomljenog za stolom
ko mi te onakvog spojio sa bolom
gle' koga vidim daleko od sjaja
ko mi te onako doveo do kraja

Ref. 2x
Budi frajer i kad gubis nebo je uz nas
poletices dok me ljubis samo dodaj gas
budi musko pa mi sada priznaj sve
da je samnom najbolje

Kad te takvog pogledam
bolje i da ne pitam slika govori za sebe
do juce si bio lik a gle' danas gubitnik
malo je ostalo od tebe

Gle' koga vidim slomljenog za stolom
ko mi te onakvog spojio sa bolom
gle' koga vidim daleko od sjaja
ko mi te onakvog doveo do kraja

Ref. 4x
Amadeus Band
Lazu te

Svakog dana kad
ti sama ostanes
na mene pomislis
i more suza isplaces

Po ko zna koji put
od nje ti dolazim
legnem kraj tebe
i njenim mirisom te probudim

Ref.
Mogu da ti kazu
da za tebe bas i briga me
pricaju da s' jednom, drugom
trecom spavam ubijam te

Da te cuvam najvise
na svetu kada prevarim te
ali kad ti kazu da te ne volim
tad lazu te

Da se promenim
kazes tesko je
ko jednom prevari
da bude veran kasno je

Evo kajem se
i ne bih podneo
da desi mi se sve
sve ono sto sam tebi radio

Ref.


Mitar Miric
Prvi sastanak

Imao sam ljubav pravu
najlepsu na svetu celom
zavideli svi su meni
sto sam bio s njom

A ja zeljan avanture
da je cuvam nisam znao
hvatao se loseg drustva
okolo je varao

Ref. 2x
Prvi sam joj kose mrsio
prvi sastanak njoj sam bio
ko proklet sam od onog dana
kad sam je izgubio

Imao sam ljubav pravu
sad, nazalost, moja nije
kasno mi je da se kajem
gde sam bio ranije

Dragana Mirkovic
Depresivan dan

Danas mi je depresivan dan
niceg lepog da se setim
a kad u proslost pogledam
samo te u svom bolu osetim
(2x)

Ref.
Otrov si u mojoj krvi
da te zaboravim, ja to ne umem
ma gde bio nek ti bude lepo
jer ja vise ni sebe ne razumem

Otrov si u mojoj krvi
da te zaboravim, ja to ne umem
ma gde bio nek ti bude lepo
jer ja vise ni sebe ne razumem
a falis mi, dobro znam
danas mi je depresivan dan

Danas mi je depresivan dan
nikog nema da me smiri
a sve bih dala, dobro znas
da te vratim da prezivim
(2x)

Ref.


subota, 09.06.2007.

ej jel to moguće.............

ej ljudi ciaomahmahmahmahmahmah......moram primjetit da je perka napisala dva posta za redomthumbupsmokinsmokinthumbupthumbupsmokinsmokin.................jel to moguće..................a eto čuda se događajusmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh..................kao što ste saznali sad smo bili vani...............malo smo klošarile...............malo punodeaddeaddeaddeaddeaddeaddeaddead................bile smo perka,karolina,patricija i ja...............ovo morate primjetit ja sam sebe stavila na zadnje mjestothumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup.....................to moje curke iz razreda znaju zakaj to pišem...................najprije smo bili u megu.partypartypartypartypartypartypartypartyparty.....................pa smo se tam malo zekale................pa smo išle klošarit.................ma ova luda karolinasmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokinsmokin(u pozitivnom smislu)...............da se ne bi naljutila....................al dobro dosta o tome...................e sad..........dugo nismo čuli naišta o ljubavicerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek.................sad možda očete nešto malo.................al nečete niš saznat..................neču vam otkrit....................al u mom ljubavnom životu ide sve prema gorethumbupcerekthumbupcerekthumbupcerekthumbupcerekthumbupcerek.....................što mi je jako drago.........................al aj................ej ljudi još samo 8 radnih dana u ovoj školi................da vam iskreno kažem malo mi je žaozalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzaliven...................al opet mi je drago.......................žao mi je zato kaj se thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupNAJBLOJI RAZRED IKADA RASPADA I VIŠE NEČE BIT NAJBOLJEG 8.A RAZREDAthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup......................a dajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj..........................al mi je drago zato kaj idem iz glupe škole mažuranićrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes........................ej ljudi nemam više inspiracije osim što pozdravljam sve........................jedan VELIKI CIAOwavewavewavewavewavewavewave..................
Bkisskisskisskiss
Ikisskisskisskiss
Gkisskisskisskiss

Kkisskisskisskiss
Ikisskisskisskiss
Skisskisskisskiss
Skisskisskisskiss

POZDRAVLJAM:
perkumahmahmahmah
petruwavewavewavewave
radoškumahmahmahmah
ninuwavewavewavewave
maju mahmahmahmah
karolinuwavewavewavewave
leumahmahmahmahmah
doroteuwavewavewavewave
nikolijumahmahmahmah



komentari (28) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s