D O R A ( ...:::BEBA:::... ) !!!!!!!!

27.10.2008., ponedjeljak

ej ljudi evo napokon i mene...


MySpace Comments


ej Dora je... nestignem vam pisat bas jer nemam vremena.... imam dva strija brata koja se ponasaju ko bebe... sam bi stalno igrali Warcraft.... joooj...headbangheadbangheadbangheadbang poludit cu kraj njih... vidite vi kak je Nensi uredla taj blog.... sad je bas zaaaakon... kod mene vam ima svega... nemogu vam se ni napricat.... bio mi je i rodendan a nisam vam to uspjela ni rec taj dan kad sam ga imala... vec odavno al ajd nea veze... nije vazno.... glavno da sam ja jos uvjek ziva i zdrava i da mi je napokon krenulo sa deckima.... ajd hvala Bogu.... hehe... neznam sta da vam vise napisem neg ajd uzivajte i pisat cu vam kad god budem mogla... kissssač....kisskisskisskisskisswinkwink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.