D O R A ( ...:::BEBA:::... ) !!!!!!!!

15.10.2008., srijeda

ey

evo i mene...odmah da kažem da mi je super ovih dana ludoo se zabavljam!
U Siraču je lunapark,3 puta sam vec skinula onog medu na ringišpilu totalna ludnica...Danas bio kros.svi smo super prosli Iva osvojila 2.mj,Denis 3.mj,mala Iva 1.mj i mali Kuki 1mj!!
A ja......4.mj tuzan
I tak..nista novo....još sam u vezi...valjda...
ovaj vikend ce biti svega....jedva cekam..
svasta me zanima i svasta ce biti....
sutra idem u Grubisno polje,nadam se da cu vidjeti Danijela i Curicu hehehe..
mislim da ih se svi super sjecamo...
Bila sam danas u srednjoj,sviđa mi se tamo,mislim da cu upisat nesta u Daruvaru...sviđa mi se ekipa...yessretan
A Grujic i Cmrlec sretni ko male bebe kad su vidjeli mene i bucya..hahahaha
a nisu oni loši,dobri su...
A sad ja idem konacno malo spavat...ajde ~~pusa~~ bok!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.