D O R A ( ...:::BEBA:::... ) !!!!!!!!

04.10.2008., subota

bok

Pozz ljudi!!partyzujo! Evo ima svega novo...prvo da kazem u petak je bilo J-E-B-E-N-O
i ono nemam se sto pozalit,pili smo svega dalmatina,vigora,pive,blackya,vina...i super se zabavili (barem ja)
A za danas vec nema tako ljepih vijesti....
Na Tamrinom rođendanu u mracari je bilo super,fenomenalno,nema prituzbi...ali sad nevece... bila sam dolje ( mladi ce znati gdje) i moja frendica V. me uzasno povrijedila i nakraju me molila da joj oprostim ali ja si takve stvari nedopustam,ili ces biti dobar samnom ili neces...a sto je najgore od svega moj dragi je danas otisao i nema me tko tjesit..crytuzankiss (oni koji znaju za nas znaju i gdije je)
A sto se tice V. hvala ti sto si mi pomogla da shvatim kakva si.....
ljube drzi se....cekam te u petak,pusa...kisskisskiss
ajde ljudi još vam ja budem pisala...yesbelj
Nensi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.