Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje čitamo:
danceboy
dark999angel
ssssss-sven
dani
anja
something special
dodda
teenegerica
lusy
goodway
prinzeugen!!!!
dora




mateja!!!

opis:smeđa kosa,zelene oči,165 cm,broj noge 42!!,
zabavna sam,osječajna osjetljiva,nisam reterdirana!!lol nikad nisam ozbiljna,ne pušim,
naj jelo pizza,sladoled
naj piće:većinom gazirano
datum rođenja 18.12.1992.
najfrendice:riamaja,
naj frend:željko(koji se trenutačno srdi na mene)
naj serija:powder park,osveta ljubavi
glazba:naj strana!!!
nemam dečka
životni san:udati se dobro,pametno,bogato i kupiti ogrumnu fotelju iz lesnine
naj glumac :sebastian storbel
naj glumica:barbara mori
naj filmovi:krug,vrisak,anakonda,sakupljač kostiju...
naj životinja:zeko,konj,dupin,
najgora životinja:morski pas,štakori.kukci i pauci-preznojavam se dok ih vidim,zmije,rakovi-užasno ih se bojim
brat dino i roditelji...
vikendica u posedarju
broj moba:0981309307
myspace

myspace layouts

matejči i riach

18.01.2006., srijeda

prvi post!!!

ja već imam blog riachali smo ja i mateja htjele napraviti zajednički blog!!!!!o nama čete imati puno toga u box-evima da saznate tko smo gdje živimo i kakve smo!!!!!!!!!na kraju posta budete vidjeli neke slatke slikice!!!!mateja ima jednu poruku za željkija ako bude čital ovaj blog:ne srdi se na mene ja nemam ništ s tim uzele su mi cure broj iz mojeg moba!!!!ja nisam ništa kriva i jedva čekam da se u subotu vidimo na bazenima (prijateljski)!!!!ja budem više pisala postove jer mateja nema internet a brat ju ne pusti na svoj!!!!za prvi post je nadam se dosta i sad bumo stavile malo slatkih slikica!!!pussach........


myspace

myspace layouts


- 12:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
naša događanja iz dana u dan.......


ria!!!

opis:smeđa kosa,plave oči,165.5cm,broj noge 41/42!:(
obožavam se zezati pogotovo sa frendicama
uopće nisam ozbiljna pa čak ni kad me učitelji ispituju(pogotovo tad)
ne pušim,ne drogiram se,ni ja nisam reterdirana LoL!!!
naj jelo:pizzzzzzzzza,lazanje,čokkoladda
naj piće:coca cola,ledeni čaj i vruća čokkoladdaaaaaa
datum rođenja:06.11.1992.
naj frendice:LINK=http://curke.blog.hr]mateja[/LINK],tena,daria,bojana,ella,dora,sara...
najfrendovi:dani,sven,nikola....
ostali s kojima se volim isto družiti:atea,petra,tihana,žana,enes...................
naj glumci:ashton kutcher,orlando bloom,brad pitt daniel radcliffe
naj glumice:angelina jolie,cameron diaz,j.lo,
naj pjevači:beyonce,avril lavigne,50cent,akon,rihanna,madonna.....................
brat-vito,deni
mobitel-samsung d-500-0917311487


volim:
-svoje frendove
-ludovati
-zabavljati se
-zezati(obožavam)
-družiti se
-brata vitia
-ljude za zabavu!!!
-ljenčariti
-spavati(samo u jutro)
-ići u shopping s frendicom
-mamu i tatu
-čakovec
-harry pottera
-skijati

a ne volim:
-školu
-učitelje poznate pod nazivom mučitelje
-lažljivce
-preseratore
-(m)učenje
-..............


a bojim se......
-pauka
-mraka
-životinje na š čije-se-ime-ne-smije-izgovoriti